Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=ейдотехніка<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Богосвятська, А. -М.
Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. -
№ 3
. - С. 2-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
структура технології
--
проектно-діяльнісна технологія
--
педагогічна майстерня
--
розвиток критичного мислення
--
проблемне навчання
--
біоадекватна (ноосферна) технологія
--
технологія зустрічних зусиль
--
створення ситуації успіху
--
ейдотехніка
--
діалогова технологія
--
особистісно орієнтована технологія
--
інтерактивна технологія
--
комп'ютерні технології
--
здоров'язбережувальні освітні технології
Анотація:
Стаття має на меті: сформувати у педагогів уявлення про сучасні технології навчання як спосіб впливу вчителя на учнів та сукупність форм і методів навчання; розвивати творче ставлення вчителів до технології навчального процесу, заснованого на високій методичній культурі; коротко розкрити зміст основних педагогічних технологій, які можна використати на уроках світової літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Фартух, Л. А.
Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Л. А. Фартух> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 3
. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Світова література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
ейдотехніка
Знайти схожі
>
3.
Фартух, Л. А.
Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Л. А. Фартух> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 6/7
. - С. 27-31. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
ейдотехніка
--
доцільність використання ейдос-конспекту
--
форма
--
зміст
--
алгоритм роботи
--
"Різдвяна пісня у прозі" Ч. Діккенса
--
шлях духовного переродження Скруджа
--
учнівські ейдос-конспекти
Анотація:
У статті зосереджено увагу на ейдотехніці - навчальній технології, метою якої є формування вмінь запам'ятовування і відтворення отриманої інформації, розвиток образного мислення учнів, збагачення їхньої емоційної сфери. Охарактеризовано ейдос-коспект як один із варіантів використання елементів ейдотехніки на уроках зарубіжної літератури, його основні види та алгоритм роботи над ним. Надано зразки учнівських ейдос-конспектів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Гуськова, Ольга
.
Практика ейдетики в початковій школі (узагальнення досвіду) [Текст] / Ольга Гуськова> // Початкова школа. - 2020. -
№ 2
. - С. 15-19. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Педагогіка--Початкове навчання
Дитяча психологія--Молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
пам’ять
--
запам’ятовування
--
методи ейдетики
--
мнемотехніка
--
ейдотехніка
--
уява
--
мнемонічні здібності
--
асоціації
--
початкова школа
Анотація:
У статті йдеться про упровадження методів та прийомів ейдетики в початковій школі, які ефективно допомогають обробляти інформацію, відтворювати її завдяки творчому підходу, створенню ситуації успіху, що є найдоцільнішою мотивацією процесів ефективного навчання. Наведено приклади використання деяких методів ейдетики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)