Пошуковий запит: (<.>K=емоційний стан<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
|
Вахняніна, Л. Реорієнтація після суїцидальної спроби [Текст] : тренінг для підлітків і молоді / Л. Вахняніна> // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 41 (листопад). - С. 3-29. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Суїцид--Психологія особистості Практична психологія--Психодіагностика--Шкільний психолог Кл.слова (ненормовані): емоційний стан -- суїцидальні прояви -- ініциатори смерті
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Небеленчук, І. О. Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "Intermezzo" / І. О. Небеленчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 1. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Літературна критика, 19-20 ст. Письменники українські, 19-20 ст. Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- краєзнавство -- імпресіонізм -- психологічна новела -- персоніфікація -- емоційний стан -- гармонія -- психологізм Анотація: У статті розкрито внутрішній світ героя, його стан, настрої, переживання за допомогою емоційного діалогу. Показано значення художніх образів, деталей та розуміння емоційно-психологічного стану героя, особливості часопростору. На конкретних прикладах проілюстровано особливості роботи над новелою.
Дод.точки доступу: Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Дроздова , П. В. Особенности принятия решения детьми разного возраста в зависимости от эмоционального состояния [Текст] / П. В. Дроздова > // Воспитание школьников. - 2012. - № 5. - С. 55-61. - Библиогр.: с. 61
. - ISSN 0130-0776ББК 88.8 Рубрики: Дитяча психологія--Особистість--Діяльність Кл.слова (ненормовані): емоційний стан -- індивідуальні особливості -- імпульсивність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Подпругина, В. В. Иследование представлений об эмоциях посредством рисуночных тестов [Текст] / В.В.Подпругина, И.В.Блинникова> // Вопросы психологии. - 2012. - № 3. - С. 134-142 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.37 Рубрики: Практична психологія--Емоції--Дослідженя Кл.слова (ненормовані): емоційний стан
Дод.точки доступу: Блинникова, И.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Легар, Юлія Сміх замість ліків, або врятує сміхортерапія [Текст] / Юлія Легар> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 23. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 57
Рубрики: Сміхотерапія--Психологія Кл.слова (ненормовані): хвороби -- психологи -- емоційний стан
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Емоційне здоров'я > // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 83
ББК 5 Рубрики: Медицина--Гігієна--Профілактика професійних захворювань Кл.слова (ненормовані): емоції -- емоційний стан -- почуття Анотація: Йдеться про вплив емоцій на наше здоров'я.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Митник, О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі [Текст] / Олександр Митник, Леся Литвинчук> // Початкова школа. - 2013. - № 6. - С. 45-47. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74 Рубрики: Педагогіка--Ігрові методи навчання Кл.слова (ненормовані): самореалізація -- оптимізація психічного стану -- емоційний стан -- ігрова діяльність з музичним супроводом Анотація: Стаття присвячена проблемі самореалізації та самоактуалізації учнів на уроках у початковій школі під час ігрової діяльності з музичним супроводом. Наведено приклади фрагментів уроків із використанням елементів гри, змагання, театрального дійства; охарактеризовано, як на дитину діє музика різних стилів.
Дод.точки доступу: Литвинчук, Леся Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Сікірда, Ю. В. Система діагностики емоційного стану людини-оператора аеронавігаційної системи [Текст] / Ю. В. Сікірда , Т. В. Шмельова, Ю. Б. Бєляєв> // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 3. - С. 7-14 : рис. - Бібліогр.: с. 13-14
Рубрики: Аеронавігація--Автоматизація Кл.слова (ненормовані): емоційний стан -- деформація емоційного досвіду -- параметри пілотування -- моніторинг -- стійкість ергатичної системи -- діагностичний модуль
Дод.точки доступу: Шмельова, Т. В.; Бєляєв, Ю. Б. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Карпова, Лариса. "Дерево-чоловічки" [Текст] : історія однієї проективної методики / Л. Карпова> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 7. - С. 35-37 : рис.
Рубрики: Спілкування--Психотренінг Кл.слова (ненормовані): емоційний стан -- тривожність -- самооцінка -- дезадаптація Анотація: Психологічна допомога учням адаптуватися до навчання в середній школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Ревуцька, Наталія. Адаптація п'ятикласників [Текст] : семінар-практикум для вчителів / Н. Ревуцька> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 13/14. - С. 79-84
Рубрики: Підлітки--Психологічна допомога Педагоги--Психологічна допомога--Психотренінг Кл.слова (ненормовані): емоційний стан -- успішність -- спілкування -- самопочуття дитини -- мислення -- пам'ять -- інтелектуальна активність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Булахова, Людмила. Особливості проведення "Ранкових зустрічей" / Людмила Булахова, Галина Жук> // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 55–56
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): ранкові зустрічі -- форми роботи -- позитивний настрій -- емоційний стан -- привітання -- етапи проведення ранкової зустрічі -- молодші школярі Анотація: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей для учнів початкової школи.
Дод.точки доступу: Жук, Г. Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Калита, Оксана. Емоційність і емоції в художній прозі : (на прикладі роману Михайла Стельмаха «Хліб і сіль») / Оксана Калита> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 5. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Художній стиль--Емоційність--Емоції--Дослідження Кл.слова (ненормовані): мовна експлікація -- експресивність -- емотивність -- емоційний стан Анотація: Спираючись на попередній доробок мовознавців, було виокремлено засоби називання й засоби вираження емоцій. Проаналізовано індивідуально-авторські мовні засоби експлікації емоційних станів людини в романі М. Стельмаха «Хліб і сіль». На основі проведеного аналізу зроблено висновок, що вираження емоційного стану персонажа М. Стельмах досягає комплексом мовних засобів. Описуючи характерні психофізіологічні емоційні реакції, письменник використовує назви емоційних станів та похідні від них у комплексі з епітетами та персоніфікацією, приділяючи особливу увагу деталізації.
Дод.точки доступу: Стельмах, Михайло Панасович (1912-1983) \про твір\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Іржавська, Я. А. Профілактика емоційного вигорання [Текст] : тренінгове заняття для педагогів / Я. А. Іржавська> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 5-10
Рубрики: Емоційно-вольові процеси--Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): емоційне напруження -- психологічне здоров'я -- емоційний стан -- саморегулювання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Тюріна, Ірина. Педагог НУШ - ресурсна особистість [Текст] / Ірина Тюріна> // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 1-2.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): вчителі початкових класів -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження Анотація: У статті представлено розробку психологічного практикуму для вчителів Нової української школи за темою "Вчитель НУШ – ресурсна особистість", мета якого - підвищення рівня стресостійкості вчителів; розвиток уміння керувати власними емоціями; формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості; профілактика емоційного вигорання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|