Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційний стан<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Вахняніна, Л.
    Реорієнтація після суїцидальної спроби [Текст] : тренінг для підлітків і молоді / Л. Вахняніна // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 41 (листопад). - С. 3-29. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Суїцид--Психологія особистості
   Практична психологія--Психодіагностика--Шкільний психолог

Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- суїцидальні прояви -- ініциатори смерті

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Небеленчук, І. О.
    Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "Intermezzo" / І. О. Небеленчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 1. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Літературна критика, 19-20 ст.
   Письменники українські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
вніб 6 -- краєзнавство -- імпресіонізм -- психологічна новела -- персоніфікація -- емоційний стан -- гармонія -- психологізм
Анотація: У статті розкрито внутрішній світ героя, його стан, настрої, переживання за допомогою емоційного діалогу. Показано значення художніх образів, деталей та розуміння емоційно-психологічного стану героя, особливості часопростору. На конкретних прикладах проілюстровано особливості роботи над новелою.


Дод.точки доступу:
Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Дроздова , П. В.
    Особенности принятия решения детьми разного возраста в зависимости от эмоционального состояния [Текст] / П. В. Дроздова // Воспитание школьников. - 2012. - № 5. - С. 55-61. - Библиогр.: с. 61 . - ISSN 0130-0776
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Особистість--Діяльність
Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- індивідуальні особливості -- імпульсивність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Подпругина, В. В.
    Иследование представлений об эмоциях посредством рисуночных тестов [Текст] / В.В.Подпругина, И.В.Блинникова // Вопросы психологии. - 2012. - № 3. - С. 134-142 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.37
Рубрики: Практична психологія--Емоції--Дослідженя
Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан


Дод.точки доступу:
Блинникова, И.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Легар, Юлія
    Сміх замість ліків, або врятує сміхортерапія [Текст] / Юлія Легар // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 23. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 57
Рубрики: Сміхотерапія--Психологія
Кл.слова (ненормовані):
хвороби -- психологи -- емоційний стан


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


   
    Емоційне здоров'я // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 83
ББК 5
Рубрики: Медицина--Гігієна--Профілактика професійних захворювань
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний стан -- почуття
Анотація: Йдеться про вплив емоцій на наше здоров'я.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Митник, О.
    Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі [Текст] / Олександр Митник, Леся Литвинчук // Початкова школа. - 2013. - № 6. - С. 45-47. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- оптимізація психічного стану -- емоційний стан -- ігрова діяльність з музичним супроводом
Анотація: Стаття присвячена проблемі самореалізації та самоактуалізації учнів на уроках у початковій школі під час ігрової діяльності з музичним супроводом. Наведено приклади фрагментів уроків із використанням елементів гри, змагання, театрального дійства; охарактеризовано, як на дитину діє музика різних стилів.


Дод.точки доступу:
Литвинчук, Леся

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Сікірда, Ю. В.
    Система діагностики емоційного стану людини-оператора аеронавігаційної системи [Текст] / Ю. В. Сікірда , Т. В. Шмельова, Ю. Б. Бєляєв // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 3. - С. 7-14 : рис. - Бібліогр.: с. 13-14
Рубрики: Аеронавігація--Автоматизація
Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- деформація емоційного досвіду -- параметри пілотування -- моніторинг -- стійкість ергатичної системи -- діагностичний модуль


Дод.точки доступу:
Шмельова, Т. В.; Бєляєв, Ю. Б.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Карпова, Лариса.
    "Дерево-чоловічки" [Текст] : історія однієї проективної методики / Л. Карпова // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 7. - С. 35-37 : рис.
Рубрики: Спілкування--Психотренінг
Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- тривожність -- самооцінка -- дезадаптація
Анотація: Психологічна допомога учням адаптуватися до навчання в середній школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Ревуцька, Наталія.
    Адаптація п'ятикласників [Текст] : семінар-практикум для вчителів / Н. Ревуцька // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 13/14. - С. 79-84
Рубрики: Підлітки--Психологічна допомога
   Педагоги--Психологічна допомога--Психотренінг

Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- успішність -- спілкування -- самопочуття дитини -- мислення -- пам'ять -- інтелектуальна активність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Булахова, Людмила.
    Особливості проведення "Ранкових зустрічей" / Людмила Булахова, Галина Жук // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 55–56
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
ранкові зустрічі -- форми роботи -- позитивний настрій -- емоційний стан -- привітання -- етапи проведення ранкової зустрічі -- молодші школярі
Анотація: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей для учнів початкової школи.


Дод.точки доступу:
Жук, Г.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

12.


    Калита, Оксана.
    Емоційність і емоції в художній прозі : (на прикладі роману Михайла Стельмаха «Хліб і сіль») / Оксана Калита // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 5. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Художній стиль--Емоційність--Емоції--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
мовна експлікація -- експресивність -- емотивність -- емоційний стан
Анотація: Спираючись на попередній доробок мовознавців, було виокремлено засоби називання й засоби вираження емоцій. Проаналізовано індивідуально-авторські мовні засоби експлікації емоційних станів людини в романі М. Стельмаха «Хліб і сіль». На основі проведеного аналізу зроблено висновок, що вираження емоційного стану персонажа М. Стельмах досягає комплексом мовних засобів. Описуючи характерні психофізіологічні емоційні реакції, письменник використовує назви емоційних станів та похідні від них у комплексі з епітетами та персоніфікацією, приділяючи особливу увагу деталізації.


Дод.точки доступу:
Стельмах, Михайло Панасович (1912-1983) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Іржавська, Я. А.
    Профілактика емоційного вигорання [Текст] : тренінгове заняття для педагогів / Я. А. Іржавська // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 5-10
Рубрики: Емоційно-вольові процеси--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційне напруження -- психологічне здоров'я -- емоційний стан -- саморегулювання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Тюріна, Ірина.
    Педагог НУШ - ресурсна особистість [Текст] / Ірина Тюріна // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 1-2.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкових класів -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження
Анотація: У статті представлено розробку психологічного практикуму для вчителів Нової української школи за темою "Вчитель НУШ – ресурсна особистість", мета якого - підвищення рівня стресостійкості вчителів; розвиток уміння керувати власними емоціями; формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості; профілактика емоційного вигорання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)