Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційний інтелект<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.


    Бартош, Д. К.
    Эмоциональная состовляющая професиональной подготовки студентов - будущих учителей иностранного языка [Текст] / Д.К. Бартош ; Т.Б. Геращенко // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 2. - С. 69-73. - Библиогр.: с. 73 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Методична робота з молодими учителями (викладачами)
Кл.слова (ненормовані):
емоційний фактор процеса навчання -- емоційна культура -- емоційний інтелект


Дод.точки доступу:
Геращенко, Т.Б.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Нуриев, Н. К.
    Цифровая модель деятельностного потенциала инженера [Текст] / О. В. Мелянчикова // Вестник высшей школы. - 1990. - № 10. - С. 49-55. - Библиогр.: с. 54-55 . - ISSN 0321-0383
Кл.слова (ненормовані):
технічний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-діяльний потенціал -- потенціал


Дод.точки доступу:
Старыгина, С. Д.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Нуриев, Н. К.
    Цифровая модель деятельности потенциала инженера [Текст] / Н. К. Нуриев, С. Д. Старыгина // Alma mater. - 2011. - № 10. - С. 49-55 : табл. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.58
Рубрики: Інтелект--Людина--Суспільство
Кл.слова (ненормовані):
технічний інтелект -- емоційний інтелект
Анотація: Рассмотрен интеллект как средство и инструмент деятельностного потенциала будущего инженера.


Дод.точки доступу:
Старыгина, С.Д.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Езова, Светлана.
    Об эмоциональном интелекте [Текст] : текстируем умственные способности / Светлана Езова // Библиотека. - 2012. - № 9. - С. 20-22
ББК 74.48 + 88
Рубрики: Бібліотечна професія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- розмови про професію

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Stankovic, J. J.
    Multicriteria analysis of social capital influence on business perfomance indices [Text] / Jelena J. Stankovic, Vesna P. Jankovic-Milic, Marija M. Andjelkovic-Pesic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - P515-524 : рис. - Бібліогр.: с. 524 . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- емоційний інтелект -- багатокритеріальний аналіз


Дод.точки доступу:
Jankovic-Milic, V. P.; Andjelkovic-Pesic, M. M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Вайпан, О.
    Розвиток емоційного інтелекту учнів / О. Вайпан // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 5. - С. 23-25
ББК 88.8
Рубрики: Виховання--Розвиток особистості учня
   Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- психічний розвиток людини -- інтелект -- емоції -- воля -- психогімнастика -- казкотерапія
Анотація: Досліджуються закономірності та особливості розвитку емоційного інтелекту молодшого школяра.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Демченко, О. П.
    Соціальна обдарованість як передумова становлення елітарної особистості [Текст] / О. П. Демченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 11. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Особистість--Еліта
Кл.слова (ненормовані):
соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- організаторські та управлінські здібності -- лідерські якості
Анотація: У статті на основі порівняння поглядів сучасних вчених про сутність і функціях еліти, з одного боку, а так само специфіці та структурі соціальної обдарованості , з іншого , встановлено, що якості елітарної особистості соціально обдарованої людини корелюються по деяких позиціях . Показано, що елітарна особистість має характеристики обдарованості, високий рівень сформованості яких сприятиме більш успішному виконанню завдань, поставлених суспільством перед елітою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Тарасенко , Ганна.
    Мій настрій сьогодні. Розвиток емоційного інтелекту школярів [Текст] / Г. Тарасенко // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 1/2. - С. 4-10 : рис., табл.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--Настрої
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний інтелект -- емпатія -- настрій -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Белецька, Ірина.
    Командна взаємодія [Текст] : заняття з елементами тренінгу / І. Белецька // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 8. - С. 10-13. - Бібліогр.: с. 13.
Рубрики: Підлітки--Комунікативність--Психотренінг
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- саморозкриття -- самоаналіз -- психологічні бар'єри -- спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Дзюба, Ксенія.
    Профілактика професійного вигорання [Текст] : комплекс вправ на емоційну стійкість / К. Дзюба // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 8. - С. 24-25
Рубрики: Педагоги--Психологічна допомога
Кл.слова (ненормовані):
емоційне напруження -- психічний стан -- емоційний інтелект -- стрес


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Коваль, Світлана
    Як Зима з Весною сперечалися — і у настроях змагалися : музична розвага для дітей старшої групи [Текст] / Світлана Коваль, Світлана Масенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 37-40
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
сценарій свята -- музичне виховання -- емоційний інтелект
Анотація: Подано сценарій розваги, під час якої малята примірятимуть на себе цікаві ролі, переживатимуть різні емоції, а ще будуть слухати музику, співати, танцювати і гратися.


Дод.точки доступу:
Масенко, Світлана

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

12.


    Ніколаєв, Леонід.
    Асертивність підлітка як складова емоційного інтелекту [Текст] : наукові дослідження / Л. Ніколаєв // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 5/6. - С. 4-10. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Три аспекти "Я-концепції"
УДК
Рубрики: Психологія юнацтва--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- емоційний інтелект
Анотація: Пропонується дослідження психологічного явища асертивності, яке найбільш тісно пов'язане з такими психологічними категоріями, як: відповідальність особистості, впевненість, незалежність, стійкість, нонконформізм, самооцінка й самоповага. Як стати впевненішим? Що для цього потрібно?


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Веленко, Алла.
    Майбутнє наших дітей. [Текст] : про функціональну грамотність / Алла Веленко // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 17/18. - С. 74-76
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Проблеми пізнання
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- пізнання -- функціональна грамотність -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Бугайчук, Анастасія.
    Катерина Ясько: "За емоційним інтелектом - майбутнє України" [Текст] / К. Ясько // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 4-8
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- дитяча психологія -- вніб 3
Анотація: Емоційний інтелект - це здатність усвідомлювати та розуміти власні почуття й емоції. В статті подається інформація, чому саме за емоційним інтелектом майбутнє України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Ясько, Катерина
    Освіта, націлена на виховання характеру [Текст] / Катерина Ясько // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 2-4
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Організація
Кл.слова (ненормовані):
виховання особистісті -- педагогіка у світі -- моральне виховання -- успішність дитини -- самоконтроль -- витримка -- завзятість -- енергійність -- допитливість -- емоційний інтелект -- зарубіжний досвід виховання
Анотація: В статті піднімається питання освіти, націленої на виховання характеру. Висвітлюється досвід освітян Європи та США щодо виховання гармонійної особистості. Адже, як свідчать наукові дослідження західних психологів та едукологів (дослідників освіти), сильні риси характеру набагато важливіші для становлення успішної особистості, ніж високі показники IQ та відмінні оцінки.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

16.


    Кащук, К. М.
    Використання гнучкої методології (AGILE) у менеджменті [Текст] / К. М. Кащук // Вісник. - 2018. - № 1. - С. 64-66 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 66
УДК
Рубрики: Менеджмент--Проекти--Управління
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- нові підходи до управління -- аналіз досліджень -- Agile-технології -- удосконалення управління -- перспективність -- інноваційні процеси -- відмінності між методами управління -- виробничі послуги -- людський фактор


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


   
    Емоційний інтелект [Текст] : психодіагностика / підгот. Анна Козлова // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 23/24. - С. 30-48 : іл. - Бібліогр.: с. 32. - Зміст: Колова модель інтелекту (за Мейєром і Селовеєм) ; Тест емоційного інтелекту MSCEIT-V 2.0 Дж. Маєр, П.Селовей, Д. Карузо*
УДК
Рубрики: Емоції--Психологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- емоційний інтелект
Анотація: Люди з високим рівнем емоційного інтелекту добре розуміють власні емоції й почуття інших людей, можуть ефективно керувати своєю емоційною сферою, і тому в суспільстві їхня поведінка більш адаптивна, і вони легше досягають власних цілей у взаємодії з оточенням.


Дод.точки доступу:
Козлова, Анна \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Митник, Олександр.
    Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи [Текст] / Олександр Митник // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 1-4. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент готовності -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра. Розкрито характеристику особистості вчителя та батьків у процесі опису критеріїв сформованості компонентів зазначеної готовності: мотиваційного, теоретичного, операційного та соціального.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Сайчишин, Любов.
    Розуміємо одне одного [Текст] : профілактична програма тренінгових занять з метафорою для учнів 6-7-х класів / Любов Сайчишин // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 5. - С. 40-42 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Психологічне здоров'я--Підлітки
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- емоційні реакції -- конфліктні ситуації -- підліткова агресивність і жорстокість -- вніб 3
Анотація: Мета програми - запобігання активізації явищ насилля, булінгу в учнівському середовищі та збереження психічного здоров'я дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Ананко, Тетяна
    Добре роби - добре й буде : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Ананко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 26-27
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- ІКТ -- емоційний інтелект -- доброта -- кольоротерапія
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - формувати в дітей уміння узгоджувати особисті інтереси з колективними; учити аналізувати життєві ситуації, передбачати наслідки вчинків, сприяти усвідомленню цінності дружби; розвивати емоційно-вольову сферу, емпатію; виховувати чуйність, доброту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)