Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=класифікація мовних засобів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бондаренко, Юрій.
    Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
словесно-образний аналіз -- тропи -- стилістичні фігури -- "внутрішній механізм" засобу -- класифікація мовних засобів -- етапи навчальної діяльності -- аналіз твору
Анотація: У статті окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі шкільного опрацювання художніх творів. Разом з інтерпретацією змісту мовних конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Юрій.
    Словесно-образний аналіз літературного твору в закладі загальної середньої освіти: вищий рівень застосування [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 8-12. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Літературознавство--Вивчення літератури--Аналіз літературного твору
Кл.слова (ненормовані):
словесно-образний аналіз -- тропи -- стилістичні фігури -- класифікація мовних засобів -- етапи навчальної діяльності -- "внутрішній механізм"
Анотація: Окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теоретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі опрацювання художніх творів у закладі загальної середньої освіти. Поряд з інтерпретацією змісту мовних конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)