Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=класифікація мовних засобів<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Бондаренко, Юрій
.
Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 10
. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
словесно-образний аналіз
--
тропи
--
стилістичні фігури
--
"внутрішній механізм" засобу
--
класифікація
мовних
засобів
--
етапи навчальної діяльності
--
аналіз твору
Анотація:
У статті окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі шкільного опрацювання художніх творів. Разом з інтерпретацією змісту
мовних
конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, Юрій
.
Словесно-образний аналіз літературного твору в закладі загальної середньої освіти: вищий рівень застосування [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 11
. - С. 8-12. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Літературознавство--Вивчення літератури--Аналіз літературного твору
Кл.слова (ненормовані):
словесно-образний аналіз
--
тропи
--
стилістичні фігури
--
класифікація
мовних
засобів
--
етапи навчальної діяльності
--
"внутрішній механізм"
Анотація:
Окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теоретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі опрацювання художніх творів у закладі загальної середньої освіти. Поряд з інтерпретацією змісту
мовних
конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)