Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=кроссенс<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Матвієць, Тамара
.
Технологія "
Кроссенс
" на уроках математики [Текст] / Т. Матвієць> // Математика (Шкільний світ). - 2016. -
№ 7
. - С. 22-25
Рубрики:
Математика--Методи навчання--Структура--Урок
Кл.слова (ненормовані):
асоціативний ланцюжок
--
квадрати
--
ребус
--
головоломка
Анотація:
У статті йдеться про цікаву і просту технологію, яка допоможе створити міжпредметні зв'язки, урізноманітнити структуру уроку, сприятиме усуненню напруги й розширенню світогляду учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Шепета, Анжела
.
Технологія вітагенного навчання з голографічним методом проекцій [Текст] : мій досвід / А. Шепета> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. -
№ 6
. - С. 52-73 : іл. - Зміст: Стереопроекція. Виділяють такі прийоми вітагенної технології з голографічними проекціями ; Прийоми вітагенного навчання ; Орієнтовна технологічна карта уроку засвоєння знань із використанням вітагенних технологій із голографічним методом проекцій ; План запровадження технології вітагенного навчання з голографічним методом проекцій на уроках зарубіжної літератури ; Використання технології вітагенного навчання з голографічним методом проекцій на уроках зарубіжної літератури ; Оскар уайльд "Хлопчик-зірка". Еволюція образу головного героя. 5-й клас ; Відомості про Оскара Уайльда ; Легенда про нарциса / Оскар Уайльд. Рольова гра "Суд над хлопчиком-зіркою"
ББК
74
Рубрики:
Освіта--Навчання--Виховання
Вітагенне навчання
Кл.слова (ненормовані):
прийоми вітагенних анологій
--
буктрейлер
--
веб-сторінка
--
кроссенс
--
скрапбукінг
--
каліграма
--
Уайльд О.
Анотація:
У матеріалі розкрито принцип використання вітагенного навчання з голографічним методом проекцій у навчально-виховному процесі, що сприяє підвищенню фахової майстерності педагогів та оволодінню учнями певними якостями: гнучко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях, самостійно та критично мислити, уміти бачити та формувати проблему, знаходити шляхи раціонального її вирішення, бути комунікабельним, уміти самостійно працювати над розвитком власної моральності.
Дод.точки доступу:
Уайльд, Оскар (видатний ірландський англомовний поет, драматург, письменник, есеїст ; 1854-1900) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Попова, Т. Ю.
Використання
кроссенс
ів на уроках української мови та літератури [Текст] / Т. Ю. Попова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. -
№ 22-24
. - С. 4-9. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Українська мова--Українська література--Уроки--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Кроссенс
Анотація:
В арсеналі кожного педагога є методи, прийоми, форми організації навчальної діяльності, що мають на меті розвиток учня. До таких належить і
кроссенс
як головоломка нового типу. Він виконує роль візуального організатора - графічного подання різноманітних розумових процесів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Листя, скеля, птах?
Франко! [Текст]> // Голос України. - 2018. -
17 верес. (№ 173)
. - С. 12 : іл.
Рубрики:
Нові освітні технології--Навчання--Сучасні методи
Кл.слова (ненормовані):
урок-головоломка
--
урок-
кроссенс
Анотація:
Кроссенс
- асоціативна головоломка з 9-ти картинок, пов'язаних між собою. Українські вчителі вже використовують цей метод для нетрадиційної перевірки знань із теми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Горобченко, Ірина
.
Коли учень "на гачку" [Текст] : ділюся досвідом / Ірина Горобченко> // Голос України. - 2018. -
17 верес. (№ 173)
. - С. 13 : портр.
Рубрики:
Викладання української мови--Загальноосвітні школи--Досвід учителів
Кременчук, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
учнівські
кроссенс
и
--
кроссенс
на домашнє завдання
Анотація:
Чому учнівський
кроссенс
кращий за вчительський, який стосунок він має до самонавчання та чим зумовлений "wow-ефект" цього методу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Гречко, Тетяна
.
Який він, Гоголь сьогодення? [Текст] : урок-
кроссенс
за творчістю Миколи Гоголя / Тетяна Гречко> // Всесвітня література в школах України. - 2019. -
№ 4
. - С. 6-10 : ілюстр.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники українські російськомовні, 19 ст.
Нестандартні уроки
Кл.слова (ненормовані):
урок-
кроссенс
--
тролінг та меми
Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Шамбір, Н. В.
Кроссенс
як сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу [Текст] / Н. В. Шамбір> // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2019. -
№ 4
. - С. 18-21 : обр., іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Дидактична скарбничка
Кл.слова (ненормовані):
кроссенс
--
функції
кроссенс
у
--
алгоритм створення
кроссенс
у
--
використання
кроссенс
у на різних етапах уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
>
8.
Ляшенко, І. М.
Методичні родзинки на уроках зарубіжної літератури. 5-й клас [Текст] / І. М. Ляшенко> // Зарубіжна література в школі. - 2019. -
№ 13/14
. - С. 53-60 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Ігрові форми навчання
Інноваційна педагогіка--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ігрові інноваційні заходи
--
кроссенс
--
квест
--
вивчення художніх творів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Новікова, Оксана
.
Конкурс для вчителів "Вивчаємо сучасну літературу: мій досвід". Сучасні технології викладання зарубіжної літератури в старшій школі і коледжах [Текст] / Оксана Новікова> // Зарубіжна література в школах України. - 2020. -
№ 2
. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання
Педагогічні технології--Зарубіжна література
Кл.слова (ненормовані):
розвиток критичного мислення
--
кластер
--
кроссенс
--
фішбоун
--
інтелект-карти
--
ромашка-"Блума"
--
т-таблиця
--
печворк
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)