Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кіноверсія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Матюшкіна, Т.
    Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе "Чорнильне серце" [Текст] : [методичні рекомендації] / Тетяна Матюшкіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 10. - С. 34-37. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Німецька література--Функе Корнелія
   Зарубіжна література--Викладання в школі

Кл.слова (ненормовані):
культурологічний аналіз літературного твору -- кіномистецтво -- екранізація -- творчість К. Функе -- підліткове фентезі -- кіноверсія -- кінообраз -- аналіз епізодів -- орієнтовні запитання -- відгуки на екранізацію -- характеристика персонажів
Анотація: У статті приділено увагу принципу культуровідповідності, тобто культурологічній змістовій лінії у навчанні світової літератури. Зокрема, висвітлено роль і значення кіномистецтва (екранізації художнього твору). На прикладі роману німецької письменниці Корнелії Функе продемонстровано етапи порівняльного вивчення літературного твору та його кіноверсії. Підкреслено, що екранізація - це інша версія інтерпретації твору, розкриття ідейно-тематичного змісту засобами іншого мистецтва.


Дод.точки доступу:
Функе, Корнелія (німецька письменниця та ілюстратор, автор понад чотирьох десятків творів для дітей, переважно в жанрі фентезі та пригодницького роману ; 1958) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 62-70 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 26-44. - Зміст: Урок № 62. Тема: Старк Ульф "Диваки і зануди". Універсальна історія про звичайних диваків, або "Крий Боже прожити життя занудою!" ; Урок № 63. Тема: Проблема соціалізації підлітків та особливості її художнього втілення у повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди". ; Урок № 64. І варіант. Тема: Зузак Маркус." Крадійка книжок". Погляд на події Другої світової війни і долю німців через історію "книжкової злодюжки" Лізель ; Урок № 65. І варіант.Тема: Система образів роману "Крадійка книжок". Роль образу Смерті як оповідача-хронікера. ; Урок № 66. І варіант. Тема: Провідні ідеї роману "Крадійка книжок" Маркуса Зузака. Кіноверсія твору. ; Урок № 64. ІІ варіант. Тема: Оса Ган Шведер. "Сни шовкопряда". Культурологічне перехрестя як основа сюжетотворення тексту: краса і поезію. ; Урок № 65. ІІ варіант. Тема: Духовні основи родинних стосунків у творі Оси Ган Шведер "Сни шовкопряда". ; Урок № 66. ІІ варіант. Автор, текст, читач у книжці Оси Ган Шведер " Сни шовкопряда" ; Урок № 67. Тема: Написання есе на основі творів сучасної літератури на тему "У пошуках себе й високого польоту" ; Урок № 68. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми " Література ХХ-ХХІ століть. У пошуках себе і високого польоту" ( тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 69. Тема: Узанальнення і систематизація навчального матеріалу. Аналіз сформованості читацьких інтересів та вмінь.
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування уроків
   Письменники шведські, 20-21 ст.

   Письменники австралійські, 20-21 ст.

   Письменники норвезькі, 20-21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
розробки уроків


Дод.точки доступу:
Старк, Ульф (шведський письменник) \про твір\; Зузак, Маркус (австралійський письменник ; 1975) \про нього\; Шведер, Оса Ган (норвезька письменниця) \про твір\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)