Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=методи та прийоми<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Богосвятська, А. -М.
Методи
чні
прийоми
технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--
Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія
--
технологічна карта
--
триступенева модель
--
методи
та
прийоми
--
виклик
--
усвідомлення змісту
--
рефлексія
--
основні принципи технології
Анотація:
У статті викладено
методи
ку розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Васильянц, М. С.
Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні
прийоми
роботи на уроках зарубіжної літератури [Текст] / М. С. Васильянц> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 6/7
. - С. 4-6.
РУБ
CUKK-VDPU
Рубрики:
Зарубіжна література--
Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
активізація навчально-пізнавальної діяльності
--
активність учнів
--
методи
та
прийоми
Анотація:
У статті висвітлено поняття та особливості активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, надано таблицю з прикладами методів і прийомів для кожного етапу уроку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Дмитрян, Т. В.
Урок на тему "Інструменти грошового регулювання. Інструменти регулювання у соціальній сфері", 11 клас [Текст] / Т. В. Дмитрян> // Географія та економіка в рідній школі. - 2017. -
№ 2
. - С. 8-11. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики:
Економіка--Урок
Кл.слова (ненормовані):
методи
та
прийоми
--
зміст уроку
--
функції держави
--
соціальна політика
--
монетарна політика
Анотація:
Пропонується конспект уроку на тему "Інструменти грошового регулювання. Інструменти регулювання у соціальній сфері "для 11 класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Сірош, Олена
.
Використання елементів ейдетики на уроках української літератури [Текст] / Олена Сірош> // Українська мова і література в школі. - 2020. -
№ 2
. - С. 20-25 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--
Методи
ка викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Українська література--
Методи
навчання
Психологія навчання--Ейдетика
Ейдетика--Дитяча психологія
Ейдетизм
Кл.слова (ненормовані):
ейдетика
--
методи
та
прийоми
--
українська література
--
образ
--
уява
--
мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Зварич, Т. М.
Упровадження принципів інклюзивної освіти в процес навчання [Text] / Т. М. Зварич, Т. І. Ратушна> // Англійська мова та література. - 2020. -
№ 19/21
. - P26-32
Рубрики:
Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивність
--
принципи інклюзивного навчання
--
методи
та
прийоми
--
ідеї інклюзивного навчання
Дод.точки доступу:
Ратушна, Т. І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)