Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=методика викладання української літератури<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 12
>
1.
Цепа, Олександр
.
Авторське самоочікування в поезії Тараса Шевченка 1837-1847 років [Текст] / О. Цепа> // Дивослово. - 2011. -
№ 3
. - С. 13-24 : іл.
Рубрики:
Інтегровані уроки--Шевченківська поезія--Систематизація й обґрунтування--Аналіз внутрішнього світу автора
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
Анотація:
У статті ствержується, що саме митець прагне віднайти власний сенс життя і зреалізувати його. Закономірно, що найповнішим віддзеркаленням душевних процесів і станів творця є його творча спадщина.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ткач, Алла
.
"Український Рембрандт" [Текст] : матеріали до вивчення художньої спадщини Тараса Шевченка / А. Ткач> // Дивослово. - 2011. -
№ 3
. - С. 17-24 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інтегровані уроки--Засвоєння нового матеріалу--Літературний та малярський доробок Шевченка--Словникова робота
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
Анотація:
Ознайомлення з величю і багатогранністю таланту генія, завдяки великій праці він зумів передати у словесних і живописних творах свою палку любов до народу України і тривогу за її долю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Фурсова, Людмила
.
Шевченків "Заповіт" [Текст] / Л. Фурсова> // Дивослово. - 2011. -
№ 3
. - С. 25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інтегровані уроки--Засвоєння нового матеріалу--Життя і творчість Т. Шевченка--Опрацювання навчального матеріалу
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
Анотація:
Мета розширити знання учнів, ознайомити з історією створення "Заповіту"; вчити аналізувати ліричні твори, порівнюючи їх із перекладами; розвивати усне мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Зарічна, Надія
.
Дві "Катерини" Тараса Шевченка [Текст] / Н. Зарічна, Н. Тарасова> // Дивослово. - 2011. -
№ 3
. - С. 29-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інтегровані уроки--Засвоєння нового матеріалу--Методи, прийоми і форми роботи--Складання асоціативних схем
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
Анотація:
Розкривається ідейний зміст поеми "Катерина" та однойменної картини. Мета, спонукати учнів до роздумів над долею дівчинки-покритки; навчати школярів за допомогою живописних полотен формувати уявлення про побут, персонажі твору.
Дод.точки доступу:
Тарасова, Наталья
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Баган, Олег
.
Літературний романтизм: ідеологія, естетика, стиль [Текст] / О. Баган> // Дивослово. - 2011. -
№ 3
. - С. 35-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Романтизм--Цивілізаційні й культурні основи--Специфіка українського романтизму
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
--
стилі і напрями
літератури
Анотація:
Стаття розглядає питання: У чому ж полягає феномен романтизму? Чому романтичне мистецтво зберігає таку експресивність і силу впливу й на сучасну людину? Як сформувалися надзвичайно потужні емоційні й духовні пласти романтизму як світовідчуття?
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Бурко, Ольга
.
Література українського романтизму [Текст] : 9 клас / О. Бурко> // Дивослово. - 2011. -
№ 3
. - С. 46-57 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інтегровані уроки--Актуалізація опорних знань--Робота з інтернет-джерелами--Порівняльний аналіз творів--Тестові завдання
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
Анотація:
Розкривається суть літературного напряму "романтизм".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Бовсунівська, Тетяна
.
Шевченко і концепція войовничого романтизму [Текст] / Т. Бовсунівська> // Дивослово. - 2011. -
№ 3
. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Письменники українські--Шевченко Т.Г.--Синкретичне розкриття творчості--Спадок взаємодії
літератури
та мистецтва
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
Анотація:
Подається основна відмінність українського романтизму від його західних зразків.
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Мандич, Оксана
.
Тривога, скорбота, надія в серцях українців : оповідання Катерини Мотрич "Політ журавлів над нетолоченими травами" / О. Мандич> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. -
№ 12
. - С. 12-14
ББК
74.268.3Укр
Рубрики:
Уроки позакласного читання--Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
Анотація:
Ознайомлення учнів з біографією письменниці; опрацювання змісту та розкриття ідейно-художньої спрямованості її творчості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
9.
Классович, Світлана
.
"Федько-халамидник" Володимира Винниченка: щедрість головного героя на добро : особистісно зорієнтований урок у 6 класі / С. Классович> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. -
№ 12
. - С. 15-17 : мал.
ББК
74.268.3Укр
Рубрики:
Українська література--
Методика
викладання
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
--
особистісно орієнтоване навчання
Анотація:
У статті розкрито ідейно-художній зміст оповідання В. Винниченка.
Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир Кирилович (український політичний та державний діяч, прозаїк, драматург та художник ; 1880-1951) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
10.
Мацько, В.
Сенс життя: людина і світ на тлі предметності [Текст] : до 75-річчя Голодомору в Україні / В. Мацько> // Дивослово. - 2008. -
№ 11
. - С. 33-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Голодомор (1932-1933 рр.)--Зображення у прозових творах--Письменники українського зарубіжжя
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
Анотація:
Сумні події, що випали на долю українців, художніми засобами зображено у прозових творах письменників українського зарубіжжя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
11.
Омельченко, Вікторія
.
Використання методу навчання "Ажурна пилка" на заняттях з
української
літератури
[Текст] / Вікторія Омельченко> //
Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали II Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 23-24 квіт. 2020 р.) / Департамент освіти і науки Вінниц. ОДА, Рада дир. коледжів і технікумів Вінниц. обл., Вінниц. техн. коледж. - Вінниця : Рогальська І. О., 2020. -
Вип. 2 (7)
. - С. 139-142. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
377.36.091.315.7(477)(082)
Рубрики:
Інтерактивні методи навчання
Педагогічні технології
Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
літератури
--
методи активізації навчальної діяльності
--
групові форми роботи
--
методика
індивідуально-групового навчання
--
вніб 5
Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Департамент освіти і науки Вінницької ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
12.
Губа, Юлія
.
Форми позааудиторної роботи з
української
літератури
у фаховому коледжі [Текст] / Юлія Губа> //
Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали II Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 23-24 квіт. 2020 р.) / Департамент освіти і науки Вінниц. ОДА, Рада дир. коледжів і технікумів Вінниц. обл., Вінниц. техн. коледж. - Вінниця : Рогальська І. О., 2020. -
Вип. 2 (7)
. - С. 352-355. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
377.36.091.315.7(477)(082)
Рубрики:
Позааудиторна робота
Педагогічні технології--Українська література
Компетентнісне навчання
Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна робота
--
самостійна підготовка студентів
--
методика
викладання
української
літератури
--
вніб 5
Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Департамент освіти і науки Вінницької ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)