Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.
74
Ч-46


    Черемська, О.
    Формування мовної і комунікативної компетенції мовної особистості у вищій школі [Текст] / О. Черемська // Вища школа. - 2010. - N 12. - С. 63-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74 + 81
Рубрики: Вища гуманітарна освіта
Кл.слова (ненормовані):
ібв -- мовна освіта -- українська мова

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Таранік-Ткачук , К. В.
    Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 52.
Рубрики: Українська мова--Проект Концепції--Консультація
   Українська література--Проект Концепції--Консультація

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- мовна освіта
Анотація: Подано консультацію щодо обговорення проекту Державного стандарту в галузі "Мови і літератури".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сысоев, П. В.
    Информатизация языкового образования: основные направления и перспективы [Текст] / П. В. Сысоев // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 2. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 8 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інформаційні та комунікативні технології -- мовна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Сысоев, П. В.
    Информатизация языкового образования: основные направления и перспективы [Текст] / П. В. Сысоев // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 3. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 8. - Окончание. Начало см. №2, 2012 г. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інформаційні та комунікаційні технології -- мовна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Шумило, Наталя.
    Прониклива тональність Микити Шумила / Наталя Шумило // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 9. - С. 35-37
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Письменники українські--Шумило М. М.--Творчість, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
мовна свідомість -- мовна освіта


Дод.точки доступу:
Шумило, Микита Михейович (український прозаїк, сценарист і перекладач ; 1903-1982) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

6.


   
    Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов [Текст] / Т. В. Гора, Л. М. Костецька, С. М. Куриш // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 4-5. - Текст укр., рос.
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа--Навчальні плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
концептуальні документи -- мовна освіта -- професійні потреби
Анотація: Программа враховує основні українські та європейські концептуальні документи з мовної освіти та грунтується на професійних компетентностях вчителів. Вона покликана задовольнити професійні потреби всіх категорій вчителів завдяки гнучкій модульній організації запропонованих навчальних матеріалів. Програма сприятиме професійному розвитку вчителів впродовж усього життя, подоланню стериотипів щодо ролі вчителя як ретротранслятора інформації, а також заохочутавиме застосування інформаційних та комунікаційних технологій в освіті

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Романчук, С.
    Переказ як форма розвитку зв'язного мовлення учнів [Текст] / Світлана Романчук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81+74
Рубрики: Українська мова--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- переказ -- зв'язне мовлення -- текст -- лінгвістичний аналіз тексту
Анотація: Сучасна парадигма навчального та виховного процесу вимагає від учителя-словесника креативного підходу, який розвиває у школярів логічне та образне мислення. Саме тому в статті йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито структурні й лексико-семантичні особливості переказу як форми розвитку зв'зного мовлення. Проаналізовано різні види переказу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Борисенко, В.
    Роль комп'ютерних технологій у мовній підготовці майбутніх документознавців [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 15-17. - Бібліогр.: 2 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- мовна освіта -- сучасні технічні засоби -- комп'ютерні технології -- інформаційна компетентність
Анотація: Автор статті наголошує на необхідності постійного оновлення змісту вищої освіти, що супроводжується впровадженням якісної моделі підготовки студентів із застосуіванням інноваційних технологій навчання, визначає істотні переваги застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі мовної підготовки майбутніх документознавців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Кучеренко, Ірина
    Стандартизація змісту освіти в аспекті розвитку мовної особистості (філософсько-методологічний аспект) [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 34-39. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- філософсько-методологічні тенденції -- стандартизація мовної освіти -- мовна свідомість -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті розглянуто питання філософського підґрунтя сучасної мовної шкільної системи освіти. Обґрунтовано особливості стандартизації змісту навчання української мови як ключової філософсько-методологічної тенденції. На основі узагальненого аналізу різних точок зору сучасних учених схарактеризовано концепт "мовна особистість". Уточнено сутність стрижневих компетентностей - уміння вчитися і комунікативної компетентності в площині розвитку мовної особистості учня.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Омельчук, С.
    Сучасні тенденції в українській лінгводидактиці крізь призму наукових праць Марії Пентилюк [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 9-14. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Українська мова--Дидактика
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
тенденція -- українська лінгводидактика -- мовна освіта -- підхід до навчання мови -- текстоцентризм -- дисертації -- Марія Пентилюк
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в теорії і методиці навчання української мои крізь призму наукових праць Марії пентилюк, перспективні для розвитку лінгводидактичної науки в ХХІ ст. У визначенні концептуальних засад навчання української мови враховано зміну парадигми філософії освіти, що відбувається в сучасному освітньому просторі; переорієнтування мовної освіти зі знаннєвого підходу на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований; прогресивні лінгвістичні теорії і концепції, нові аспекти вивчення мови тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Борисенко, В.
    Мовна вікторина як форма позакласної роботи з української мови [Текст] / Валентина Борисенко, Катерина Сова // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
поняття позакласної роботи -- позакласна система занять -- рідна мова -- мовна освіта -- профільний філологічний клас -- форми роботи -- мовна вікторина -- телевізійне ток-шоу "Еврика"
Анотація: Автори наголошують на необхідності пошуку нових форм організації позакласної роботи з української мови у профільних філологічних класах, аби підвищити інтерес учнів до мови, поглибити їхні знання з предмету. Визначено основні напрями позакласної роботи з української мови та форми її проведення. Запропоновано мовну вікторину у формі телевізійного ток-шоу "Еврика", яка містить цікаві конкурси та завдання.


Дод.точки доступу:
Сова, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Кучеренко, Ірина
    Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно-орієнтоване навчання -- учитель-словесник -- діалогізація навчання
Анотація: В статті розглянуто сутність і особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти. Схарактеризовано засадничу тенденцію сучасної філософії освіти - особистісну орієнтованість процесу навчання, що створює необхідні умови для формування індивідуальної мовної особистості кожного учня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Резнік, Т.
    Мовне портфоліо учня як інноваційний засіб навчання [Текст] / Т. Резнік // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 37-38.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
мовне портфоліо -- мовна освіта -- індивідуальні досягнення учня -- портфоліо-власність -- портфоліо-звіт
Анотація: Мета статті - розкрити дидактичні можливості використання мовного портфоліо у навчально-виховному процесі профільної школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Борисенко, В.
    Інформаційна графіка на уроках української мови [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 2. - С. 17-20. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Графіка--Інфографіка
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- інформаційна графіка -- мовна освіта -- новітні методи
Анотація: Обгрунтовано доцільність використання інформаційної графіки (інфографіки) як одного з найефективніших інноваційних методів викладання української мови в сучасній школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Тоцька, Н. Л.
    Міжкультурна комунікація студентів технічного ВНЗ [Текст] / Н. Л. Тоцька // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 251-253. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Культура мовлення--Професійне мислення
   Українська мова--Методика викладання--Мовленнєвий розвиток--Культура мови

Кл.слова (ненормовані):
проблеми комунікації -- професійне спілкування -- творча особистість -- мовна освіта -- українське мовлення


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Семеренко, Ганна.
    Роль української мови в становленні громадянина-патріота в творчій спадщині В. О. Сухомлинського [Текст] / Ганна Семеренко // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 6. - С. 3-8. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Освіта--Сухомлинський В. О.
   Українська мова--Сухомлинський В. О.

Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- рідна мова -- мовна культура -- культура читання -- виховання патріота -- творча спадщина В. О. Сухомлинського
Анотація: У статті розглянуто роль рідного слова у процесі навчання й виховання молодого покоління у творчій спадщині В. О. Сухомлинського.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

17.


    Бондаренко, Неллі.
    Норми української літературної мови в курсі старшої школи [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 8-13
Рубрики: Українська мова--Культура мовлення
   Українська мова--Методика

Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- зміст -- норми ураїнської літературної мови -- рівень стандарту -- культура мовлення -- мовна норма
Анотація: Статтю присвячено нововведенням у змісті курсу української мови для 10--11 класів - нормам сучасної літературної мови. Обґрунтовано актуальність додержання мовних норм як показника високої мовленнєвої та загальної культури; окреслено й розглянуто категорійний спектр проблеми засвоєння норм літературної мови, розкрито суть основних понять. Проаналізовано зміст курсу української мови для старшої школи з методичного погляду, акцентовано увагу на ключових питаннях засвоєння старшокласниками норм української літературної мови, подано практичні рекомендації словесникам і всім, хто прагне стати добрим мовцем.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

18.


    Шокодько, Г. М.
    Інтеграція пізнавальної й рухової діяльності в системі навчання мови та літератури [Текст] / Г. М. Шокодько // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 22-24. - С. 5-13
Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчальні предмети--Українська мова--Українська література--Україна
   Виховання--Патріотичне виховання--Педагогіка--Психологія

   Пізнання--Гносеологія--Знання

Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- якість освініх послуг -- національна культура -- загальнолюдська культура -- уміння і навички -- здатність до навчання
Анотація: Мова належить до найважливіших навчальних предметів і виконує дві функції: по-перше, є предметом вивчення і навчання, по-друге, засобом осягнення всіх інших шкільних предметів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Борисенко, Валентина.
    Інтеграція медіатехнологій у сучасний урок української мови [Текст] / Валентина Борисенко, Катерина Сова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 31-37.
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
медіатехнології -- урок української мови -- мовна освіта -- медіаосвіта
Анотація: Автори наголошують на необхідності впровадження медіатехнологій у сучасний урок української мови, оскільки вони уможливлюють використання активних методів навчання, що розвивають індивідуальність, критичність, творчий потенціал, автономність учнів тощо. Медіа впливають на освіту учнів, почасти стають чинником їх соціалізації, засобом неформальної освіти.


Дод.точки доступу:
Сова, Катерина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Мала, Юлія.
    Сучасні підходи щодо застосування інноваційних методик навчання у фахових коледжах [Текст] / Юлія Мала // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали II Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 23-24 квіт. 2020 р.) / Департамент освіти і науки Вінниц. ОДА, Рада дир. коледжів і технікумів Вінниц. обл., Вінниц. техн. коледж. - Вінниця : Рогальська І. О., 2020. - Вип. 2 (7). - С. 124-126
УДК
Рубрики: Педтехнології--Комп'ютерні (нові інформаційні)
   Педагогічні інновації

   Інтерактивні методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інновація освіти -- мовна освіта -- інноваційні освітні технології -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Зубатюк, Оксана; Департамент освіти і науки Вінницької ОДА; Рада директорів коледжів і технікумів Вінницької областіВінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)