Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=моделі навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Чернишов, О.
    Сучасний урок: синтез традицій та інновацій / О. Чернишов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 24-28
ББК 74.202.60
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
форми організації навчально-виховного процесу -- типологія уроку -- структура уроку -- план уроку -- вимоги до сучасного уроку -- моделі навчання -- нестандартні уроки -- ділова гра -- класифікація ділових ігор -- типологія ділових ігор -- урок-КВК -- урок-конкурс -- урок-конференція -- урок-сюрприз -- урок-аукціон
Анотація: В статті окреслено основні шляхи удосокналення уроку, розглянуто найбільш поширені нестандартні форми уроків як однієї з форм організації навчално-виховного процесу.


Знайти схожі

2.


    Скиба, С. М.
    Шляхи оптимізації професійного росту викладача іноземних мов [Текст] / С. М. Скиба, В. В. Євтухова // Гуманітарні науки. - 2012. - № 1. - С. 120-124. - Бібліогр.: с. 124
ББК [37.091.3:81'243]-051:005.963
Рубрики: Вчителі--Професійна майстерність--Іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
навчання дорослих -- професійний розвиток -- моделі навчання


Дод.точки доступу:
Євтухова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Богосвятська, А. -М.
    Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 37-41. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
моделі навчання -- мета та завдання інтерактивного навчання -- основні методи і прийоми -- переваги інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглянуто інтерактивну технологію навчання та її застосування на уроках світової літератури. Висвітлено мету й завдання інтерактивного навчання як сукупності найбільш оптимальних форм роботи, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку критичного мислення, мовленнєвих навичок. Зокрема, подано технологічну карту інтерактивного уроку, охарактеризовано різноманітні форми, методи і прийоми роботи, а також обгрунтовано переваги інтерактивного підходу до вивчення літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Гатило, О.
    Моделювання науково-методичної роботи школи / О. Гатило // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11-12. - С. 8-13
Рубрики: Управління освітою--Управління школою
   Школознавство--Вчитель--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
науково-методична робота -- моделі навчання -- фронтальна перевірка роботи вчителя -- модель психолого-педагогічної компетентності педагога
Анотація: Представлено опис педагогічного проекту з моделювання науково-методичної роботи закладу відповідно до науково-методичної проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Мірошник, Світлана.
    Навчальний тренінг як форма організації навчання дорослих в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / С. Мірошник // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 6. - С. 55-60. - Бібліогр.: с. 59.
ББК 74.3
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
моделі навчання -- особистісний розвиток -- професійний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)