Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=музичність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Шалагінов, Борис.
    Амадей Гофман і Амадей Моцарт: іще раз про музичність романтичної прози [Текст] / Борис Шалагінов // Слово і час. - 2012. - № 8. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Нім)
Рубрики: Німецька література--Романтизм, 18-19 ст.
   Мистецтво--Музика--Театр

   Музика--Опера

Кл.слова (ненормовані):
романтизм -- маска -- опера -- зінгшпіль
Анотація: Досліджено тему музично-театральної основи жанровості та стилю Гофманової прози, зокрема вплив зінгшпілю Моцарта. Розглядаються контраст, різноманітність та різнохарактерність як принципи побудови дії та групування персонажів, маска та її емоційна моторика як спосіб розкриття психології героїв, "двосвітність" тощо як естетичні виміри, співзвучні з музично-сценічною естетикою передромантичної та романтичної опери.


Дод.точки доступу:
Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\; Моцарт, Вольфганг Амадей (Австрійський композитор ; 1756-1791) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гуль, І. Б.
    Музичність поезії Поля Верлена "Осіння пісня" та поезії Ліни Костенко "Осінній день, осінній день, осінній!" [Текст] / І. Б. Гуль // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 48-49
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Аналіз художнього твору
   Аналіз художніх творів--Компаративний--Уроки світової літератури

   Письменники українські, 20-21 ст.--Поети--Творчість

   Письменники французькі, 19 ст.--Поети

   Міжпредметні зв'язки--Українська література--Світова література

Анотація: Методичні рекомендації до проведення уроку української та зарубіжної літератур в 11 класі за поетичною творчістю Ліни Костенко та Поля Верлена.


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Матвійчук, Уляна.
    Перспективи інтерпретації літературних творів крізь призму музики [Текст] / Уляна Матвійчук // Слово і час. - 2016. - № 1. - С. 80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературознавство--Структура літературного твору
Кл.слова (ненормовані):
Музичність -- Ритміка -- Звукопис


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гуль, І. Б.
    Музичність поезії Поля Верлена "Осіння пісня" та поезії Ліни Костенко "Осінній день, осінній день, осінній!" [Текст] : [рекомендації до уроку] / І. Б. Гуль // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 3. - С. 18-19.
Рубрики: Французька література--Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.)
   Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.)

Кл.слова (ненормовані):
план заняття -- образи-символи -- музичність -- сугестивна лірика
Анотація: Подано методичні рекомендації для уроку компаративного аналізу віршів П. Верлена й Ліни Костенко. Доведено, на яких особливостях творів має акцентувати увагу вчитель (сугестивність, музичність слова, звукова гра). Заняття має сприяти формуванню в учнів умінь виразно читати і аналізувати поетичний текст, заохочувати до написання власних віршів.


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Коваль, О. В.
    Програми з музики кінця ХХ- початку ХХІ століття у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір [Текст] / О. В. Коваль // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 185-190. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Рубрики: Музика--Вищі навчальні заклади--Програми з музики
   Мистецька освіта--Програми з музики

   Музична грамотність--Музична культура

Кл.слова (ненормовані):
урок музики -- програма з музики -- музичне виховання -- музичний розвиток -- музичні здібності -- музичність
Анотація: У статті здійснено аналіз програм з музики. Розкриваються їх структура, зміст, загальна освітня мета.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 60-69 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 1. - С. 16-60. - Зміст: Урок № 60. Тема: Шарль Бодлер - пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка "Квіти зла" (загальна характеристика) ; Урок № 61. Тема: Система "відповідностей" у поезії. Аналіз віршів " Відповідності" та "Вечорова гармонія" ; Урок № 62. Тема: Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналіз вірша "Гімн Красі" ; Урок № 63. Тема:Традиції і новаторство вирішення проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" Шарля Бодлера ; Урок № 64. Тема: Вірш "Поетичне мистецтво" як художній маніфест символізму від Поля Верлена ; Урок № 65. Тема: Зображення пейзажів природи й душі в "Осінній пісні". Сугестивність, музичність, живописність лірики ; Урок № 66. Тема: Художнє новаторство Артюра Рембо. Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія" ; Урок № 67. Тема: Асиціативно-чуттєва картина Всесвіту у вірші Артюра Рембо "Голосівки". Поєднання у творі рис символізму й імпресіонізму ; Урок № 68. Тема: Виразне читання напам’ять улюблених віршів "проклятих поетів" з обгрунтуванням вибору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці" (тести, аналіз вірша або фрагмента поетичного твору у творчості вивчених авторів)
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування
   Письменники французькі, 19 ст.--Поети

   Стилі і напрями літератури--Імпресіонізм

   Стилі і напрями літератури--Модернізм

   Стилі і напрями літератури--Символізм



Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)