Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навички самостійної роботи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Яблонська, Т.
    Країни Центральної та Східної Європи в 20-30-х роках ХХ ст. [Текст] : підсумкове оцінювання : 10 кл. : рівень стандарту, академічний / Т. Яблонська // Історія України (Шкільний світ). - 2011. - № 47 (горудень). - С. 21-24
ББК 74.266.3
Рубрики: Всесвітня історія--Новітня--Перевірка та оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
рівень навчальних досягнень учнів -- навички самостійної роботи -- урок перевірки знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Заїка, Віта.
    Генетика людини. Спадкові захворювання. Клонування [Текст] / В. Заїка // Біологія (Шкільний світ). - 2013. - № 10. - С. 14-17
Рубрики: Методика викладання--Біологія
   Генетика

   Клонування

Кл.слова (ненормовані):
спадкові хвороби -- етичні проблеми -- навички самостійної роботи

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гарізан, Н. В.
    Домашні завдання на уроках світової літератури [Текст] / Н. В. Гарізан // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 34-37.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
домашня навчальна робота учнів -- навички самостійної роботи -- індивідуальні завдання -- диференційовані види роботи -- есе -- каліграми -- завдання творчого характеру -- підсумкові завдання -- колективні завдання -- методика домашніх завдань -- поезія Давнього Сходу
Анотація: У статті викладено основні аспекти методики домашніх завдань на уроках світової літератури. Використовуючи власний досвід викладання, автор розкриває місто та значення домашнього завдання в навчальному процесі, визначає його мету та надає докладну характеристику різним типам, видам і формам завдань. Наведено приклади творчих домашніх завдань при вивченні творів різних авторів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)