Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний тренінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Хроменко, І.
    Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація. Заняття № 10 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 59-64. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 83.3
Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору -- навчальний тренінг -- інтерпретація твору
Анотація: Розглянуто особливості процесу аналізу та інтерпретації художнього твору на прикладі ключових моментів роботи з текстом оповідання А. Чехова "Дама з собачкою". Також пропонується конспект уроку з вивчення оповідання Джека Лондона "Любов до життя".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Хроменко, І.
    Інформаційно-комунікаційні технології на уроках світової літератури. Заняття № 9 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 54-58. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74 + 83.3
Рубрики: Зарубіжна література--Інформаційні методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології навчання -- ікт на уроках зарубіжної -- навчальний тренінг -- мультимедійна презентація
Анотація: Тренінгове заняття присвячене використанню ікт на уроках зарубіжної літератури. Досліджується мультимедійна презентація як засіб унаочнення навчального матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Хроменко, І.
    Використання методів інтерактивного навчання на уроках світової літератури. Заняття № 8 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.268.3 + 83
Рубрики: Зарубіжна література--Інтерактивні методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- інновації на уроках зарубіжної -- діалогове навчання -- групова робота -- навчальний тренінг
Анотація: Теоретичне роз'яснення поняття "інтерактивне навчання". Наведено приклади використання методів інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Хроменко, І.
    Застосування ігрових педагогічних технологій на уроках літератури. Заняття № 7 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 42-48. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 83 + 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
ігрові методи на уроках зарубіжної -- навчальний тренінг -- навчальна гра -- дидактична гра -- рольова гра -- літературна гра
Анотація: Роз'яснюється поняття "дидактична гра". Надаються приклади ігрових вправ, інтелектуальних ігор-змагань, рольових ігор та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Хроменко, І.
    Особливості використання технології проблемного навчання на уроках літератури. Заняття № 6 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - 7/8. - С. 34-41. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.268.3 + 83
Рубрики: Зарубіжна література--Проблемне навчання
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання на уроках зарубіжної -- навчальний тренінг
Анотація: Надано роз'яснення поняття "проблемне навчання", висвітлено його цілі та завдання. Наведено приклади текстової проблемної ситуації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Хроменко, І.
    Організація індивідуального навчання школярів на уроках літератури. Як пристосувати учительські методики до індивідуально-психічних особливостей школярів. Заняття № 5 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - 7/8. - С. 25-33. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методика навчання
Кл.слова (ненормовані):
функціональна асиметрія мозку -- правопівкульний інтелект -- лівопівкульний інтелект -- індивідуальне навчання -- темперамент учнів -- навчальний тренінг
Анотація: В статті здійснено спробу розібратися з психофізіологічними особливостями учнів. Автор статті користується запитаннями, сформованими у книзі М. М. Поташника "Как подготовить и провести открытый урок".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Хроменко, І.
    Особистісно орієнтоване навчання. Як побудувати урок літератури за технологією Intel® "Навчання для майбутнього". Заняття № 4 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 18-24. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методика навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- особистісно орієнтоване навчання -- навчальний тренінг -- урок зарубіжної літератури
Анотація: Розглянуто основні ідеї особистісно орієнтованого навчання у порівнянні з традиційним навчанням.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Хроменко, І.
    Піраміда Блума. Розвиток навичок мислення високого рівня. Проектна технологія. Заняття № 3 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 12-17. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методика навчання
Кл.слова (ненормовані):
мислення на уроках зарубіжної -- навчальний тренінг -- система освітніх цілей -- таксономія блума
Анотація: Стаття знайомить із однією з систем які допомагають учителям визначити навчальні цілі - таксономією Блума. Розглядаються методи її використання в навчальному процесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Хроменко, І.
    Використання технології розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Заняття № 2 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 5-11. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення на уроках зарубіжної -- метод рофт на уроці зарубіжної -- навчальний тренінг
Анотація: Розглянуто можливості використання технології розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури. Запропоновано метод "РОФТ" (роль, отримувач, форма, тема), який використовується на уроці на стадії консолідації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Хроменко, І.
    Вісім ознак сучасного уроку світової літератури. Заняття № 1 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 2-4.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- навчальний тренінг
Анотація: Надаються вісім ознак сучасного уроку зарубіжної літератури: розвиток критичного мислення; розвиток навичок мислення високого рівня; особистісно зорієнтоване навчання; проблемне навчання; інтерактивне навчання; інформаційіні технології та мультимедійні засоби навчання; аналіз та інтерпретація художнього твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)