Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=обдарована дитина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ткачук, Л.
    Координація діяльності НМР [Текст] / Людмила Ткачук // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 31 (серпень). - С. 13-21
Рубрики: Учитель--Навчально-методична робота--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний колектив -- комплексна система -- обдарована дитина


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Туріщева, Л. В.
    Обдарований - це про що? Чи про кого? [Текст] / Л. В. Туріщева // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 4. - С. 6-10 (Дод.).
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Обдаровані діти
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована дитина
Анотація: Розкриття поняття "обдарованість", "обдарована, талановита дитина".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бас, В. М.
    Квест на уроках математики [Текст] / В. М. Бас // Математика в школах України. - 2015. - № 31/32. - С. 50-55 : ілюстр.
Рубрики: Математика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
креативний учень -- обдарована дитина -- дії з раціональними числами -- математичні змагання -- складання рівнянь -- вміння та навички


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Чуб, Н. В.
    Як працювати з дітьми, які не хочуть вчитися [Текст] / Н. В. Чуб // ФІзичне виховання в школах України. - 2015. - № 11. - С. 13-16
ББК 88.8
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
хронічно неуспішна дитина -- небажання вчитися -- слабкий учень -- гіперактивна дитина -- дитина вимогливих батьків -- обдарована дитина
Анотація: У рубриці "Поради психолога" представлено найбільшу вчительську проблему учні які не хочуть вчитися. Суворою науковою мовою небажання вчитися називається відсутністю мотивації. І завдання вчителя - підвищувати цю саму мотивацію всіма засобами.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)