Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=освітня технологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Богосвятська, А. -М.
Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня
технологія
--
технологічна карта
--
триступенева модель
--
методи та прийоми
--
виклик
--
усвідомлення змісту
--
рефлексія
--
основні принципи технології
Анотація:
У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Ковальська, Оксана
.
Про інноваційні соціальні технології національно-патріотичного виховання школярів [Текст] / О. Ковальська> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. -
№ 4/5
. - С. 44-50. - Бібліогр.: с.49
Рубрики:
Національно-патріотичне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інновація
--
технологія
--
технологізація
--
педагогічна
технологія
--
освітня
технологія
--
соціальна
технологія
--
нація
--
патріотизм
--
якість
Анотація:
У статті розкрито суть соціальної технології, окреслено її основні ознаки, характерні особливості, подано структуру й алгоритм реалізації та орієнтовні критерії оцінки її якості, як кінцевого результату.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Кучеренко, Ірина
.
Технологічний аспект вивчення української мови / Ірина Кучеренко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. -
№ 6
. - С. 2-7. - Бібліогр. 16 назв
Рубрики:
Українська мова--Вивчення--Технологічний аспект
Кл.слова (ненормовані):
освітня
технологія
--
педагогічна
технологія
--
технологія
навчання
--
технологія
уроку
Анотація:
Розкрито сутність і специфіку категорійних понять «технологічний підхід», «
освітня
технологія
», «педагогічна
технологія
», «
технологія
навчання», «
технологія
уроку української мови»; розглянуто відмінні ознаки «технології» і «методики» навчання; схарактеризовано поняття «суб’єктний чинник» і «рефлексія»; встановлено основні етапи й функції технології сучасного уроку української мови.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)