Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=приклади завдань<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Головко, Е. А.
    Методика организации и проведения видеоконференции при обучении иностранному языку [Текст] : часть 2 / Е.А. Головко // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 2. - С. 62-68 : ил. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 68 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вища школа--Технічні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
приклади завдань -- технологія проведення конференцій -- види завдань

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Хоменко, О.
    Перша Всеукраїнська учнівська олімпіада з астрономії [Текст] / О. Хоменко // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 8. - С. 36-40 : ілюстр., табл. - Бібліогр.: с. 43. - Початок. - 2011. - № 5
Рубрики: Астрономія--Олімпіади--Конкурси
Кл.слова (ненормовані):
приклади завдань -- розв`язання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Богосвятська, А. -М.
    Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- правила спілкування -- приклади завдань -- груповий проект
Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Решетілова, О.
    Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями [Текст] / Оксана Решетілова // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 92-95. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Термінологія--Методика
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення -- термінологічна лексика -- види робіт -- етапи засвоєння лексичної одиниці -- типологія вправ і завдань -- приклади завдань
Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемі пошуків ефективних шляхів засвоєння майбутніми документознавцями фахової термінології. Узагальнено досвід дослідження проблеми в сучасній педагогічній, психологічній й методичній літературі. Визначено особливості використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної термінології. Наведено приклади завдань, виконання яких сприятиме ознайомленню студентів з професійною лексикою.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Гумен, С. М.
    Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення якості навчально-виховного процесу [Text] / С. М. Гумен // Англійська мова та література. - 2020. - № 13/15. - P16-20
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- приклади завдань -- читання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)