Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проблемна ситуація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Сорокіна, Л.
    "Нехудожнє" зображення чи художнє викриття? : проблемний урок у 9 класі : [за "Народними оповіданнями" Марка Вовчка] [Текст] / Лариса Сорокіна // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 17-22. - Зміст: "Народні оповідання" ("Козачка") / Вовчок Марко.
Рубрики: Українська література--Марко Вовчок (Вілінська Марія Олександрівна) (1833-1907 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
історія створення оповідань -- ідейно-художній аналіз оповідання "Козачка" -- осуд кріпацтва -- проблемна ситуація -- робота в групах -- Вовчок М.
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Народні оповідання" Марка Вовчка - "нехудожнє" зображення нетипових епізодів із кріпацького життя чи художнє викриття кріпосницької системи?". Мета даного уроку - за допомогою технології проблемного навчання висвітлити значення творчості М. Вовчка, надати ідейно-художній аналіз твору, розвивати в учнів дослідницькі навички.


Дод.точки доступу:
Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Семёнов, И. Н.
    Роль рефлексии в самоорганизации и развитии сознания личности в профессиональном образовании [Текст] / И. Н. Семёнов, М. Ю. Двоеглазова // Мир психологии. - 2011. - № 2. - С. 131-142. - Библиогр.: с. 142
Рубрики: Психологія освіти
   Професійна освіта--Психологія

Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація -- особистість -- індивідуальність -- проблемна ситуація -- менталітет -- професійна освіта -- рефлективна психологія


Дод.точки доступу:
Двоеглазова, М. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Жук, А.
    За законом Джунглів. За казкою Р. Кіплінга "Мауглі" [Текст] / А. Жук // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 1 (січень). - С. 30-31
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Літературні казки--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники англійські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчально-пізнавальна діяльність -- проблемна ситуація -- експрес-оптування -- Кіплінг Дж. Р.


Дод.точки доступу:
Кіплінг, Джозеф Редьярд (англійський письменник, перший англійський нобелівський лауреат з літератури ; 1865-1936 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бондарук, І.
    Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів / І. Бондарук // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
технології -- критичне мислення -- компетентнісний підхід -- аналіз -- розуміння -- оцінка -- дослідження -- проблемна ситуація
Анотація: У статті зосереджується увага на формуванні навичок критичного мислення учнів. Із цією метою аналізуються можливості шкільних курсів історії в розвитку критичного мислення учнів ЗНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


   
    Реалізація компетентнісного підходу в навчальній діяльності (Із досвіду Новопсковської ЗОШ І-ІІІ ст., Луганська обл.) [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - Вкладка. - С. 13-16
ББК 74.202.4
Рубрики: Навчання--Іновації--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
проблемна ситуація -- діяльність учнів -- формування компетенцій


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Колтухова, Ирина
    Научные методы и школьная практика: инновационная методика Б. С. Дыхановой [Текст] / Ирина Колтухова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2012. - № 4. - С. 57-60. - Библиогр.: с. 60
ББК 74.268.3
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
філологічний аналіз -- художній текст -- проблемна ситуація -- схеми
Анотація: В статье рассматривается актуальная проблема современной методики преподавания литературы в школе - последовательное внедрение методов научного анализа литературного произведения, системное применение авторской технологии Б. С. Дыхановой в работе с учащимися средних и старших классов на основе принципов, выработанных классической методикой.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Леонтьев, А. А.
    Мышление на иностранном языке как психологическая и методическая проблема [Текст] / А. А. Леонтьев // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 8. - С. 73-78. - Библиогр.: с. 78 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
проблемна ситуація -- психічна активність -- нейропсихологічні дані


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Зайцева, І. В.
    Вправи для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій [Текст] / І. В. Зайцева ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 31-44. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 44 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- проблемна ситуація -- підсистема вправ
Анотація: У статті представлена підсистема вправ для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій, виділено й описано етапи навчання дискусії, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Хроменко, І.
    Проблемно-тематичний аналіз твору [Текст] : заняття № 3 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 22-28.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

   Українська література--Інтегрований урок

Кл.слова (ненормовані):
"пекуча" проблема твору -- проблемна ситуація -- проблемні завдання -- етика -- технологія проблемного навчання -- приклади проблемних ситуацій -- В. Нестайко (інтегрований урок)
Анотація: Третє тренінгове заняття для учителів-словесників містить характеристику такого методу аналізу художнього твору, як проблемно-тематичний. Автор пропонує конспект уроку за твором В. Нестайка "Дивовижні пригоди в 6-Б" та фрагменти інших уроків з метою демонстрації методики даного аналізу.


Дод.точки доступу:
Нестайко, Всеволод Зіновийович (український дитячий письменник, прозаїк ; 1930-2014) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Рондяк, Л.
    Проблемне навчання на заняттях з педагогіки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації: методичний аспект [Текст] / Лариса Рондяк // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 34-38.
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Освіта--Коледж--Проблемне навчання
   Освіта--Коледж--Підготовка вчителів початкових класів

Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- проблемна ситуація -- проблемна лекція -- проблемний семінар -- творчо-проблемні завдання -- майбутні вчителі початкових класів
Анотація: У статті обґрунтована перспективність проблемного навчання, а також фактори, що гальмують його активне впровадження у практику навчання студентів. Досліджуються методичні аспекти проблемного навчання на заняттях з педагогіки з майбутніми вчителями початкових класів. Автором розроблено алгоритм підготовки та проведення проблемної лекції, прийоми створення проблемних ситуацій, творчо-проблемних завдань, методику підготовки проблемного відеосемінару.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

11.


   
    Серія уроків із розвитку творчої компетентності молодших школярів [Текст] // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2015. - № 22. - С. 17-41 : іл. - Зміст: Звуковий аналіз слів. Навчання грамоти ; Про цифри 1-10. Додавання і віднімання в межах 10. Літр. задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел ; Зв'язок прикметників з іменниками. Українська мова. 3-й клас ; Рід іменників. Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників ; В.О. Сухомлинський "Який слід повинна залишити людина на землі?" ; Зимові розваги. Обчислення площі прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу
Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки
   Початкова освіта--Компетентісний підхід



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Корицька, Г.
    Реалізація проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів засобами веб-квест технології [Текст] / Галина Корицька, Ірина Подлєсна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест технологія -- проблемно-пошукова діяльність -- проблемна ситуація -- дослідницька діяльність -- ІК-технології -- онлайнові ресурси
Анотація: У статті розглянуто можливості використання веб-квест технології як моделі реалізації проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів у процесі навчання української мови. Виокремлено етапи впровадження технології, визначено дидактичні функції онлайнових ресурсів.


Дод.точки доступу:
Подлєсна, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Петрик, О.
    Проблемна ситуація як фактор мотивації вивчення української мови молодшими школярами [Текст] / Ольга Петрик // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 44-46. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Проблемне навчання
Кл.слова (ненормовані):
проблемна ситуація -- методи створення проблемної ситуації -- етапи розв'язування проблемних задач
Анотація: У статті викладено основні положення про проблемну ситуацію як важливий фактор формування пізнавальних інтересів, а отже, і формування мотивації вивчення української мови молодшими школярами. Наведено методи створення проблемної ситуації, окреслено правила їх створення, описано психологічну діяльність учнів на основних етапах розв'язування проблемних задач.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Тихончик, Юлія.
    Ой, який чудовий я ! Проект взаємодії з дітьми молодшої групи [Текст] / Ю. Тихончик, Л. Розуменко // Палітра педагога. - 2016. - № 6. - С. 18-21 : фот. - Зміст: Шляхи реалізації проекту
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Валеологія
   Освітні технології--Проектна діяльність--Дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
рухливі ігри -- дидактичні ігри -- спостереження -- сюжетно-рольова гра -- проблемна ситуація -- створення колажу -- домашнє завдання -- самомасаж
Анотація: Запорука успішних стосунків з іншими - розуміння себе, усвідомлення своїх емоцій, фізичних можливостей та творчих здібностей. Під час розгортання проекту валеологічного спрямування малюки пізнають себе і вчаться розуміти інших, діяти разом, а ще засвоюють правила здорового способу житття. Представлена розробка мотивує малят до колективної діяльності і допомагає налагодити дружні контакти між різними віковими групами дитсадка.


Дод.точки доступу:
Розуменко, Леся

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Варецька, О.
    Формування соціально-економічної компетентності молодших школярів [Текст] / Олена Варецька // Початкова школа. - 2017. - № 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання--Процес навчання
   Економіка--Початкове навчання--Початки економіки

Кл.слова (ненормовані):
обмін (бартер) -- проблемна ситуація -- ключові і предметні компетентності
Анотація: У статті представлено перелік ключових компетентностей як молодших школярів, так і для навчання упродовж життя задекларовано соціальну та економічну компетентності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Дмітрієнко, Н. Є.
    Застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів на заняттях з англійської мови [Текст] / Н. Є. Дмітрієнко, А. І. Петрова // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 23-29. - Бібліогр.: с. 29 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
проблемна ситуація -- непроблемна ситуація -- види проблемних ситуацій
Анотація: Стаття присвячена питанню застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх вчителів на заняттях з англійської мови. Авторами детально висвітлено характерні риси, особливості та види проблемних ситуацій, що застосовуються для формування іншомовної комунікативної компетентності, а також охарактеризовано основні вимоги, правила і способи створення та застосування проблемних ситуацій. У статті здійснено порівняльний аналіз створення проблемних і непроблемних ситуацій, наведено приклади таких ситуацій згідно з тематикою навчального плану дисципліни "Англійська мова для професійного спілкування" для студентів педагогічних спеціальностей. Докладно описано послідовність застосування проблемних ситуацій у процесі вивчення теми, а також технологію й етапи їх опрацювання майбутніми вчителями на занятті з англійської мови.


Дод.точки доступу:
Петрова, А. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

17.


    Сьомченко, Наталія.
    Розвиток логічного мислення [Текст] : практ. поради вчителю математики / Наталія Сьомченко // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 9. - С. 29-33 : табл. - Бібліогр.: с. 33
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
"математик зробить це краще" -- мислення -- методи і прийоми розвитку логічного мислення -- ситуаційні задачі -- система вправ із логічним навантаженням -- проблемна ситуація -- прийоми для формування мотивації -- дивуй -- відтермінована загадка -- асоціації на дошці -- пізнавальні завдання на протиставлення предметів -- порівняння властивостей геометричних фігур


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Кучеренко, Ірина.
    Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська мова--Проблемне навчання
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- проблемна ситуація -- проблемна вправа -- проблемне завдання -- проблемне запитання -- проблемна технологія уроку -- методика мови
Анотація: Мета статті - проаналізувати особливості проблемного навчання як сучасної продуктивної технології навчання української мови; здійснити компаративний аналіз традиційної методики та технології проблемного навчання, схарактеризувати особливості проблемної технології сучасного уроку української мови, розробити шляхи її реалізації.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

19.


    Філатова, С. Ю.
    Проблемні завдання з фізичної географії, 6-7 класи [Текст] / С. Ю. Філатова // Географія та економіка в рідній школі. - 2020. - № 11. - С. 10-16. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Географія фізична--Проблемне начання
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- проблемний метод навчання -- проблемна ситуація -- проблемні завдання -- розв'язання проблеми -- фізична географія
Анотація: Розглянуто особливості впровадження проблемного навчання на уроках географії у 6-7 класах. Наведно низку проблемних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)