Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=ранній вік<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
28
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-28
>
1.
Потапова, Е.
"Завтра приду опять1". Адаптация детей в условиях детского сада компенсирующего вида [Текст] / Е. Потапова> // Дошкольное воспитание. - 2011. -
№ 10
. - С. 63-67 . - ISSN 0012-561Х
ББК
74.100
Рубрики:
Адаптація--Діти--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
входження
--
дитина
--
ранній
вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Капитонова, Н.
Дидактические сюжеты. Сенсорное развитие детей раннего возраста в игре [Текст] / Н. Капитонова, С. Сулагаева> // Дошкольное воспитание. - 2012. -
№ 12
. - С. 72-76. - Библиогр.: с. 76
Рубрики:
Ігри--Дошкільне виховання
Дидактичні ігри--Дошкільний
вік
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток
--
ранній
вік
Дод.точки доступу:
Сулагаева, С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Піщаловська, М.
Програма факультативного курсу вивчення іноземної мови [Текст] : Італійська мова 1-4 класи / М. Піщаловська, К. Гребінник> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. -
№ 3
. - С. 2-6
Рубрики:
Італійська мова--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
базові навички
--
вміння
--
ранній
вік
Дод.точки доступу:
Гребінник, К.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
4.
Дьомкіна, Валентина
Кроки до самостійності [Текст] / Валентина Дьомкіна> // Дошкільне виховання. - 2013. -
№ 12
. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне виховання
Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
самостійність
--
ранній
вік
--
дидактична гра
Анотація:
В статті розповідається про виховання самостійності у дітей раннього
вік
у. Наведено кілька дидактичних ігор, що сприяють вихованню самостійності й дуже подобаються дітям.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Слободянюк, Інна
Курчата на подвір'ї : заняття-гра для дітей раннього
вік
у [Текст] / Інна Слободянюк> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 6
. - С. 28-29
ББК
74
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
свійські птахи
Анотація:
Подано розробку заняття-гри для дітей раннього
вік
у, мета якого - розвивати дрібну моторику, увагу, пам'ять, вміння орієнтуватися у просторі, чуття кольору, інтонаційну виразність мовлення; виховувати любов до всього живого, турботливе ставлення до малювання; закріплювати знання дітей про свійських птахів; збагачувати словник дітей іменниками: курка, півник, курчата; спонукати до виконання пальчикової гімнастики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Єгорова, Ганна
Весняна прогулянка : музичне заняття для дітей раннього
вік
у [Текст] / Ганна Єгорова; Гання Єгорова> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 3
. - С. 34-36
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
музичне заняття
--
ранній
вік
Анотація:
Подано розробку музичного заняття для дітей раннього
вік
у, мета якого - учити дітей підспівувати дорослому; виконувати найпростіші танцювальні рухи за зразком вихователя; впізнавати музичні інструменти за їх звучанням, розрізняти тихі й голосні звуки; розвивати емоційну чутливість до музики; виховувати доброзичливе ставлення одне до одного та до природи, самостійність у діях з предметами; бажання турбувати про птахів; створювати позитивний настрій.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Гірук, Оксана
Розваги з Капітошкою : заняття для дітей раннього
вік
у [Текст] / Оксана Гірук> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 4
. - С. 26-27
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток
--
ранній
вік
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей раннього
вік
у, мета якого - учити дітей будувати речення з 2-5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого; закріплювати знання про характерні ознаки і властивості води (прозора, тепла/холодна, чиста/брудна, ллється); продовжувати вчити визначати колір, величину, вагу предметів; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику, координацію рухів; збагачувати сенсорний досвід; виховувати товариськість, витримку, акуратність.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
8.
Шевченко, Марина
Річечка хлюпоче - малеча гратись хоче! : інтегроване заняття для дітей раннього
вік
у [Текст] / Марина Шевченко> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 6
. - С. 30-31
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
дидактична гра
--
природа
--
розвиток мовлення
--
сенсорний розвиток
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття для дітей раннього
вік
у, мета якого - вчити дітей розрізняти геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) за формою та кольором (червоний, зелений, жовтий, синій); утворювати зменшувально-пестливі слова за зразком вихователя (риба-рибка, вода-водичка тощо). Збагачувати лексику дітей словами різних частин мови: іменниками, дієсловами, прикметниками; закріплювати уявлення про об'єкти живої природи, властивості води; розвивати мовлення, пам'ять, дрібну моторику, координацію рухів, уміння орієнтуватися в просторі; виховувати доброзичливість.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Лавриненко, Оксана
Затримки мовлення могло б не бути! [Текст] / Оксана Лавриненко> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 8
. - С. 16-19
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
співпраця з батьками
Анотація:
Подано поради щодо розвитку мовлення дітей 2-3-х років і запобігання затримки мовлення
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Андрющенко, Ольга
Уроки самостійності : формування навичок практичного життя за методиикою М. Монтессорі [Текст] / Ольга Андрющенко, Лариса Рудень> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 10
. - С. 23-24
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
трудова діяльність
--
сенсорний розвиток
Анотація:
Представлено досвід організації розвивального середовища для дітей дворічного
вік
у з використанням методики Марії Монтессорі.
Дод.точки доступу:
Рудень, Лариса
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
11.
Орел, Діана
Розвивальні іграшки для малюків : поради батькам дітей раннього
вік
у [Текст] / Діана Орел> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 24-25
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
розвиток дрібної моторики
--
фізична активність
--
іграшки власноруч
--
розвивальна іграшка
Анотація:
Подано поради батькам дітей раннього
вік
у щодо вибору безпечних, корисних і розвивальних іграшок.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
12.
Оголь, Тетяна
Клопоти маленьких мишенят : заняття-гра для дітей раннього
вік
у [Текст] / Тетяна Оголь> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 26-27
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Ігрові методи
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
сенсорний розвиток
--
дидактична гра
--
рухлива гра
Анотація:
Подано розробку заняття-гри для дітей раннього
вік
у, мета якого - продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мовлення дорослого, звернене до них, виконувати прості словесні доручення; створити умови для розгортання предметних дій та символічних ігрових ситуацій; формувати вміння використовувати в іграх набутий життєвий досвід та будувати нескладний ігровий сюжет; збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями; залучати до сенсорних дидактичних ігор; розвивати з'язне мовлення, мислення та ін.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
13.
Решетняк, Олена
Доматематична підготовка малюків: Монтессорі підхід [Текст] / Олена Решетняк> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 12
. - С. 10-12
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
дидактичний матеріал
--
лічба
--
математичні поняття
Анотація:
"Марія Монтессорі вважала, що людський розум за своєю природою математичний, бо тяжіє до точності, вимірювання і порівняння. Кожне маля, пізнаючи світ насамперед через сенсорні відчуття, мимоволі опановує математичні поняття, такі як кількість, величина, форма тощо. Тому доматематична підготовка починається з раннього
вік
у і ґрунтується на маніпуляціях з дидактичним матеріалом." В статті подано опис презентацій деякого математичного матеріалу. Мета презентацій - формувати в дітей уміння співідносити число з кількістю, лічити у межах 5; розвивати окомір, дрібну моторику, вміння концентрувати увагу; формувати уявлення"один", "багато", розвивати окомір, увагу та ін.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Кім, Лариса
Весняна прогулянка : розвага для дітей раннього
вік
у [Текст] / Лариса Кім> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 2
. - С. 37-40. - Зміст: Весняний таночок : пісня / Л. Кім. . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
музичне виховання
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
15.
Сімайкіна, Тетяна
Цінності плекаються в родині змалку [Текст] / Тетяна Сімайкіна> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 3
. - С. 8-10
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Робота з батьками
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток
--
ранній
вік
--
розвивальний посібник
--
спільний проект педагогів і батьків
--
пропедевтична робота в групі раннього
вік
у
Анотація:
"Освіту для сталого розвитку запроваджують у роботі з дітьми починаючи з молодшої групи. Однак підготовка батьків вихованців розпочинається заздалегідь - коли вони приводять малюка до групи раннього
вік
у." Автори статті пропонують скористатися своїм досвідом щодо налагодження ефективної співпраці з родинами.
Дод.точки доступу:
Рачок, Леся; Мирончук, Ольга
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
16.
Буракова, Юлія
Бізіборд - розвивальна дошка для дітей [Текст] / Юлія Буракова> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 5
. - С. 24-26
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище
--
дидактичний посібник
--
ранній
вік
--
сенсорний розвиток
--
Марія Монтессорі
Анотація:
В статті описується створений вихователями та схвалений дітьми дидактичний посібник - бізіборд, або розвивальна дошка з надійно закріпленими на полотні різноманітними кнопками, вимикачками, клямками, гачками карабінами, розетками, кранами та іншими маленькими "небезпеками", які дитині у повсякденні чіпати заборонено або не бажано.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Ганьковська,
Вік
торія
Веселі ґудзики : заняття для дітей раннього
вік
у [Текст] /
Вік
торія Ганьковська> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 4
. - С. 31-33
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
тактильні відчуття
--
слухові відчуття
--
зорові відчуття
--
дидактичний матеріал
--
робота з ґудзиками
Анотація:
Подано розробку заняття, мета якого - вчити дітей називати основні кольори та їхні відтінки; закріплювати поняття величини ("більший", "менший"); вправляти у співвідношенні предметів за величиною, кольором; вчити помічати і розпізнавати розташування предметів ("угорі", "внизу"), просторові відношення ("на", під"); вчити викладати ґудзики зверху вниз, чергуючи їх за кольором (жовтий, червоний), використовуючи прийом накладання, кріпити їх на полотні-шаблоні за допомогою липучок; розвивати зорову і слухову увагу, дрібні м'язи пальців під час шнурування ґудзиків; виховувати охайність, зосередженість, наполегливість, прагнення доводити розпочату справу до кінця.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Бортнікова, Наталія
Музичні заняття влітку : планування роботи з дітьми раннього
вік
у [Текст] / Наталія Бортнікова> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 6
. - С. 30-32
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Музичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
план музичних занять
--
літній період
Анотація:
Подано план тематичних музичних занять для дітей раннього
вік
у та практичні поради щодо їх організації.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
19.
Сушениця, Людмила
.
Ніжні проліски розквітли [Текст] : заняття для дітей раннього
вік
у / Людмила Сушениця> // Палітра педагога. - 2019. -
№ 1
. - С. 20-21 : фот.
Рубрики:
Дошкільне виховання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Косаченко, Світлана
Труднощі звикання малюків до режимних моментів : тренінг для вихователів та батьків дітей раннього
вік
у [Текст] / Світлана Косаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. -
№ 3
. - С. 10-13
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Методична робота
Дитяча психологія--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
ранній
вік
--
налагодження взаємодії
--
емоційний інтелект
--
звикання до режиму
Анотація:
Запропоновано тренінг для вихователів та батьків дітей раннього
вік
у. Мета його - збагачувати знання учасників освітнього процесу щодо причин виникнення та конструктивних шляхів подолання можливих проблемних ситуацій, що виникають під час режимних моментів у дітей раннього
вік
у; сприяти розвитку комунікативних навичок, становленню партнерської взаємодії "дорослий - дитина" та створенню позитивної психоемоційної атмосфери в колективі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-28
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)