Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розвиток зв'язного мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Киричков, Я. В.
    Чарівна країна води : [інтегровані заняття] : 3-й кл. / Я. В. Киричков // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 39 (жовтень). - С. 12-13
Рубрики: Початкова школа--Інтегровані занняття
Кл.слова (ненормовані):
читання -- "Я і Україна" -- розвиток зв'язного мовлення
Анотація: Мета: вчити дітей передавати зміст прочитаного з відтворенням послідовності подій, дотримуватись етичних норм мовлення, культури спілкування, уважно слухати співрозмовника; розширювати уявлення про властивості води - рідини, умови її переходу з одного стану в інший, шляхи забруднення води, способи її охорони і збереження; висловлювати власні оцінні судження; розвивати вміння з допомогою вчителя і самостійно встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, визначати головне, узагальнювати, доводити власну думку.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, О. О.
    Література Давнього Риму : два уроки з вивчення поеми Вергілія "Енеїда" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 25-40
ББК 83
Рубрики: Література антична--Давньоримська--Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до н.е.)
Кл.слова (ненормовані):
давньоримська цивілізація -- Давній Рим (історія, політика, культура) -- світоглядно-естетичні позиції Вергілія -- дослідження фрагментів поеми -- композиційно-смислова схема поеми Вергілія -- давньоримський божественний пантеон -- образ Енея -- творчість Вергілія -- розвиток зв'язного мовлення
Анотація: Запропоновано два уроки за темами: "Публій Вергілій Марон - творець давньоримського героїчного епосу" та "Еней - людина Долі "(урок розвитку зв'язного мовлення). Заняття мають на меті: розкрити історичні умови та особливості розвитку літератури і культури Давнього Риму; показати специфіку поеми "Енеїда" та сенс зображення шляху головного героя як художнього втілення ідей слугування інтересам держави і народу та її обов'язків у виконанні волі богів.


Дод.точки доступу:
Вергілій (Публій Марон ; давньогрецький поет, автор поеми "Енеїда" ; 70-19 рр. до н.е.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Н.
    Формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
орфографічні -- пунктуаційні вміння і навички -- розвиток зв'язного мовлення -- взаємозв'язок -- відтворення -- створення -- вдосконалення писемного мовлення
Анотація: У статті обгрунтовується природність і необхідність формування орфографічних та пунктуаційних умінь і навичок учнів 5-7 класів у процесі мовленнєвої діяльності. Проблеми становлення правописної компетентності розглядаються в аспекті основних напрямів методики розвитку мовлення. Автор дає рекомендації щодо закріплення правописних навичок під час роботи над переказами і творами та вдосконалення написаного.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ткаліч, Р.
    Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв'язного мовлення [Текст] / Р. Ткаліч // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 19-20.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Розвиток мовлення--Урок
Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- текст
Анотація: Тема уроку: Турбота зігріває в холодну пору. Побудова тексту за поданим початком. Мета уроку: формувати в учнів уміння будувати текст за поданим початком, добираючи до нього заголовок, ділити текст на частини; активізувати словниковий запас учнів; розвивати вміння складати усну розповідь за малюнком; виховувати турботливе ставлення до птахів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


   
    "Філософія для школярів" від геніального українського письменника-педагога Василя Сухомлинського. Жанрове розмаїття літературної спадщини письменника : урок, 6 клас [Текст] // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 7/8. - С. 60-62.
Рубрики: Українська література--Урок--6-й клас
Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- вивчення творчості В. Сухомлинського
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - розвиток предметних, комунікативних та ключових компетентностей, а саме - уміння визначати теми, проблеми, жанр творів В. Сухомлинського; розвиток зв'язного мовлення та навичок словесно оформлювати результати досліджень, аргументовано і грамотно висловлювати свою думку та презентувати її; розвиток критичного мислення та читацького досвіду, навичок пошукової діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Рик, Орися.
    Розвиток зв'язного мовлення. Практичні вправи на визначення граматичних основ та другорядних членів речення : [урок] [Текст] / Орися Рик // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 33-35.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
Яцик П. -- розвиток зв'язного мовлення -- урок систематизації знань
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: розвивати зв'язне мовлення учнів; систематизувати знання учнів про головні та другорядні члени речення; розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, уміння грамотно висловлювати власну думку; виховна: на прикладі основних відомостей про Петра Яцика виховувати в учнів любов до рідної мови, прагнення оволодіти нею якомога краще.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Білошицька, Алла.
    Лірична драма І. Франка "Зів'яле листя" - шедевр інтимної лірики : [урок], 10 клас [Текст] / Алла Білошицька // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 29-31.
Рубрики: Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості І. Франка -- комбінований урок -- розвиток зв'язного мовлення -- комунікативна компетентність -- моральне виховання -- кохання
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - створити умови для ознайомлення учнів зі збіркою поезій І. Франка "Зів'яле листя", її композицією та жанром, для розкриття світу почуттів і пристрастей, створеного поетичним словом великого майстра; сприяти формуванню в учнів уміння аналізувати поезії у єдності змісту і форми, поглибленню знань з теорії літератури; виховувати усвідомлення того,що кохання - найвеличніше із людських почуттів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Данченко, Світлана.
    Осінь у лісі [Текст] : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" / Світлана Данченко // Палітра педагога. - 2019. - № 4. - С. 11-13 : ілюстр.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом
   Естетичне виховання--Дошкільні навчальні заклади

   Пізнавальні процеси

   Мовлення--Розвиток--Дошкільники

   Мислення--Розвиток--Дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
сюжетні картини -- розвиток зв'язного мовлення -- пори року: осінь


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Музичук, Любов.
    Слово та його лексичне значення [Текст] : методична розробка заняття для старшокласників / Любов Музичук // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 18-43 : рис.
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика викладання--10-й клас
   Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
--Лексика українська
   Розробки уроків

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- розвиток зв'язного мовлення -- синоніми -- антоніми -- українська лексика



Знайти схожі

10.


    Ващенко, Ольга.
    Яке прекрасне рідне слово! [Текст] : мовно-літературна вікторина / Ольга Ващенко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 70-77 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Українська мова--Позакласна робота

   Естетичне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- предметні тижні -- мовні вікторини



Знайти схожі

11.


    Бойко, О. П.
    Життя диких тварин узимку [Текст] : заняття з розвитку для дітей 4-го року навчання / О. П. Бойко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 19-20 : рис.
Рубрики: Дефектологія
   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- дикі тварини лісу -- екологічне виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Одарченко, Л. М.
    Чарівна країна дитинства [Текст] : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору / Л. М. Одарченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 8-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття

   Мовленнєва підготовка

   Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- діти з вадами розвитку -- корекційні ігри та вправи -- розвиток фонематичного слуху


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Венгровська, Лариса.
    Асоціативний етюд за улюбленою поезією [Текст] : урок розвитку мовлення, 10-й клас / Лариса Венгровська // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2020. - № 9/10. - С. 32-38 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Зарубіжна література--Розвиток мовлення--Загальноосвітні навчальні заклади

   Зарубіжна література--Розробки уроків

   Мовлення українське--Культура мовлення--Уроки--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
асоціативний етюд -- поезія модернізму -- розвиток зв'язного мовлення -- план-конспект уроку
Анотація: Урок написання невеликого за обсягом твору, основою якого є уявлення, викликане в свідомості на основі власного досвіду, вражень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Прокопенко, Л. В.
    НУШ. Як організувати активну співпрацю на уроці? [Текст] : вивчаємо легенду "Зоряний Віз" / Л. В. Прокопенко // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 12. - С. 17-18
Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання
   Читання--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
робота над текстом -- легенди -- розвиток зв'язного мовлення -- зоряний віз, легенда


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)