Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.
74
Б 24


    Барвінок, І.
    Особливості сприймання музики молодшими школярами [Текст] / І. Барвінок // Рідна школа. - 2008. - N 12. - С. 25-27. . - ISSN 0131-6788
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Рібцун, Ю.
    Щоб малюк заговорив [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 24-26.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- слухове сприймання -- мовленнєва моторика -- мовленнєве наслідування
Анотація: В статті йдеться про те, як уникнути затримки мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку, як розвивати мовлення малюків в період від одного до трьох років та про роль дорослого у формуванні фонематичного сприймання дитини.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сміліченко, Я.
    Перспективність і наступність у виробленні аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання [Текст] / Яніна Сміліченко // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Риторика--Методика початкового навчання
   Українська мова--Методика викладання в школах національних меншин

Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- слухання тексту -- сприймання інформації -- мовленнєві можливості -- риторика
Анотація: У статті розглянуто поняття аудіювання, перспективність і наступність у навчанні аудіювання, проаналізовано можливості учнів шкіл з російською мовою навчання сприймати текст українською мовою і відтворювати його зміст, роль аудіювання у підготовці школярів до вивчення курсу "Риторика".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Третяк, Т. М.
    Стимуляція творчого сприймання інформації засобами карусу [Текст] / Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 8. - С. 18-22. - Бібліогр. : 13 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Сімейні стосунки
Кл.слова (ненормовані):
Обдарована -- Задача -- Творчість -- Сім‘я
Анотація: У статті аналізуються психологічні труднощі обдарованої дитини в сім'ї. Пропонуються методичні засоби психологічної допомоги обдарованим дітям, що страждають від непорозумінь у сім'ї.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Сарапулова, Є.
    Віршуємо змалку [Текст] / Євгенія Сарапулова // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 12-15. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
складання віршів -- рима -- ритм -- гра -- емоційне сприймання -- робота над піснею
Анотація: "Словесна творчість дітей, зокрема віршування, - важлива складова їхнього мовленнєвого креативного, художньо-естетичного та інтелектуального розвитку. До тогож, цікава і доступна форма роботи, що долучає малюка до мистецтва слова, позитивно впливає на формування його особистості, світосприйняття і служить доброю підготовкою до школи." В статті розповідається про те, як організувати таку роботу і розвивати поетичні здібності дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Фетісова, С.
    Ігри-застібки : для дітей раннього віку [Текст] / Світлана Фетісова // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 25-26
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- зорове сприймання -- мислення -- просторові уявлення -- дрібна моторика пальців
Анотація: Подано зразки використання посібників у вигляді ігор-застібок, які допоможуть розвивати дрібну моторику, формувати у дітей вміння впізнавати і називати предмети та їхні знаки, збагачувати словник дітей прикметниками, що означають розмір, колір і форму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Матійчак, О. В.
    Розвиток естетичного сприймання дійсності засобами музичного мистецтва [Текст] / О. В. Матійчак, В. В. Федоренко // Все для вчителя. - 2011. - № 22/24 (серпень). - С. 13-15
ББК 74.268.53 + 74.202
Рубрики: Музика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Міжпредметні зв'язки--Музика--Естетика--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
музиканти -- мистецтво -- дитина


Дод.точки доступу:
Федоренко, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Сулятицька, О.
    "У скарбовані серця" [Текст] : позакласне читання / О. Сулятицька // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 4 (січень). - С. 23-25. - Бібліогр.: с. 25
ББК 74.200.585.00
Рубрики: Читання--Позакласне--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- молодші школярі -- сприймання поезій


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Фенцик, О.
    Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Митник, О.
    Елементи логіки і риторики на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодшого школяра [Текст] / Олександр Митник, Віра Науменко // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 36-39
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- комунікативні вміння -- спілкування -- сприймання художнього твору -- казки Марії Пономаренко -- метод емпатії
Анотація: У статті йдеться про розвиток комунікативних умінь молодших школярів на уроках читання. Наведено розробки уроків читання.


Дод.точки доступу:
Науменко, Віра

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Третяк Т.
    Розвиток творчого сприймання старшокласниками нової наукової інформації [Текст] / Третяк Т. // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 16-20. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.200.507
Рубрики: Дослідницька діяльність--Учні--Еколого-натуралістична робота
Анотація: У статті розглянуто структуру процесу розв'язування дослідницьких (конструктивних) задач, спрямованого на розвиток конструктивного мислення школярів. проаналізовано сутність методики творчого пошуку нових ідей КАРУС, розробленої відомим психологом В. О. Моляком.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Усатий, Андрій
    Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури [Текст] / Андрій Усатий // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Урок
   Українська література--Художній текст

Кл.слова (ненормовані):
читацькі вміння -- сприймання -- презентації -- пізнання -- творчі здібності
Анотація: У статті розглянуто закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які вдосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікаційних технологій, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів української літератури. Їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, у процесі чого формуються читацькі вміння: старшокласники вчаться аналізувати твір, розуміти його в розвитку літературного процесу, з'ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними у галузі сприймання та аналізу художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Кірик, М.
    Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи [Текст] / Марія Кірик // Початкова школа. - 2012. - № 7. - С. 45-49.
ББК 81.411.1 + 88
Рубрики: Психологія--Психологія навчання
   Українська мова--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
аудіали -- візуали -- кінестетики -- аудіовізуально-кінестетична діяльність -- сприймання -- увага -- уявлення -- засвоєння -- шестилітки
Анотація: У статті описується роль аналізаторів сприймання шестиліток (слухове, зорове, кінестичне) на початковому етапі навчання грамоти та розвитку мовлення. Вони утворюють певну інтеграційну систему, яка забезпечує ефективніше сприйняття, запам'ятовування та відтворення навчального матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Третяк, Т. М.
    Проблема психологічної готовності учня до творчого сприймання інформації [Текст] / Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 59-62. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74
Рубрики: Учні--Творче сприймання інформації
Анотація: Рорзглядаються питання конструювання просторового образу і його ролі в конструктивно-технічній діяльності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Шелехова, Г.
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1 + 74
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення--Методика
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- розуміння -- мовленнєва компетентність -- аудіювання -- читання
Анотація: У статті на основі досліджень в галузі психолінгвістики, психології, методики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості й різновиди аудіювання й читання, прийоми й способи навчання сприймання усного й писемного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Лупина, Марія
    Психологія пізнання і навчання [Текст] / Марія Лупина // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 28-43
ББК 88.8
Рубрики: Підлітковий вік--Дитяча психологія--Шкільний психолог
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- пам'ять -- діагностика


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Клименко, Ю.
    Підручник для початкової школи "Francais" [Текст] / Ю. Клименко // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 34-35
Рубрики: Французька мова--Навчання--Початкова школа--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
образне сприймання та запам'ятовування -- роль навчальної гри -- наочно-образне мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

18.


    Куріпта, Валентина
    Особливості розуміння тексту шестирічними учнями [Текст] / Валентина Куріпта // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 40. - С. 3-5
ББК 74.202.4
Рубрики: Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- речення -- причинові зв'язки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Мартиненко, Валентина
    Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами [Текст] / Валентина Мартиненко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 16-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 83+84
Рубрики: Література--Теорія--Художні твори
Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- вікові особливості сприймання молодших школярів -- типові труднощі сприймання -- розуміння окремих літературних жанрів
Анотація: У статті висвітлюються вікові психологічні й індивідуальні особливості сприймання учнями початкових класів художніх творів, у т. ч. окремих літературних жанрів, аналізуються типові труднощі їх усвідомлення школярами, які вчителю важливо враховувати під час організації аналізу художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Губенко, Р. М.
    Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками [Текст] / Р. М. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 12. - С. 77-79 : фото
ББК 74+88
Рубрики: Психологічні дослідження--Старшокласники--Сприймання поетичного образу
Анотація: Стаття "Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками" надрукована з нагоди тридцятиріччя з дня смерті автора, Рими Миколаївни Губенко. Подано короткі відомості про автора. Предметом дослідження в даній статті є визначення індивідуальних особливостей процесів ставлення суб'єктивних моделей поетичного образу, а також вплив цих особливостей на естетичне ставлення учнів до окремих віршів і до поезії як виду мистецтва.


Дод.точки доступу:
Губенко, Рима Миколаївна (молодший науковий співробітник в Інституті психології ім. Г. С. Костюка ; 1930-1983 ) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)