Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=технологічна карта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Головач, В. В.
    Шахрайство в ресторані та як з ним боротися (продовження) тактика і методика боротьби з шахрайством в ресторані [Текст] / В. В. Головач // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 5. - С. 32-43. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Шахрайство--Ресторани
Кл.слова (ненормовані):
профілактика -- притягнення до відповідальності -- технологічна карта -- організація обліку -- калькуляція -- контроль -- інвентаризація
Анотація: Стаття дає поняття тактики і методики боротьби з шахрайством в ресторані . Надається перевага комплексним підходам в організації боротьби з шахрайством в ресторані.


Знайти схожі

2.


    Богосвятська, А. -М.
    Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія -- технологічна карта -- триступенева модель -- методи та прийоми -- виклик -- усвідомлення змісту -- рефлексія -- основні принципи технології
Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)