Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=трансгресія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Дроздовський, Дмитро.
    Трансгресія у п'єсі "Трамвай бажання" Т. Вільямза та у фільмі "Все про мою матір" П. Альмодовара: стратегії інтермедіальності [Текст] / Дмитро Дроздовський // Слово і час. - 2012. - № 8. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(7Спо) + 85.37
Рубрики: Американська література--Драма
   Кіномистецтво--Іспанія

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- сексуальність -- Трамвай бажання, п'єса
Анотація: У статті проаналізовано стратегії інтермедіальності на прикладі п'єси "Трамвай Бажання" Теннесі Вільямза та фільму "Все про мою матір" Педро Альмодовара. Визначено принципи інтертекстуальної взаємодії двох текстів у компаративістичній площині. Окреслено форми залучення п'єси Т. Вільямза в кінотекст за допомогою трансгресії як ідейно-тематичного та сюжетно-композиційного комплексу (трансформації, транссексуальності, трансплатації).Теннессі Вільямз - при народженні Томас Ланьє Вільямс - американський драматург, лауреат Пуліцерівської премії 1948 року за п'єсу «Трамвай на ймення «Бажання»» та 1955 року за п'єсу «Кішка на гарячому бляшаному даху». Пе́дро Альмодо́вар Кабальє́ро - іспанський кінорежисер, сценарист і актор; знімає контроверсійні комедії та драми на побутові теми.


Дод.точки доступу:
Теннессі, Вільямс (американський драматург ; 1911-1983) \про нього\; Альмодовар, Педро (іспанський кінорежисер, сценарист і актор ; 1949) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шевченко, Олексій.
    "Суверенність" і "трансгресія" в українському контексті. Батаївські варіації [Текст] / Олексій Шевченко // Філософська думка. - 2013. - № 2. - С. 72-81. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 87
Рубрики: Філософія політики--Влада--Легітимність
Кл.слова (ненормовані):
фройдівські інтуїції -- психоаналіз -- політична філософія -- злочин -- легітимація
Анотація: Метою статті є аналіз процесів в українському політикумі та українському суспільстві з погляду проблеми "Бажання/ Трансгресія".


Дод.точки доступу:
Батай, Жорж (французький філософ, теоретик мистецтва і письменник ; 1897-1962) \про нього\; Фройд, Зігмунд (австрійський невролог і психіатр, засновник психоаналізу ; 1856-1939) \про нього\; Лакан, Жак (французький психоаналітик та психіатр ; 1901-1981) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бойчук, А.
    Трансмедіальні модифікації літературного тексту: фанфік, комікс, мультиплікація, комп'ютерна гра [Текст] : література серед інших видів мистецтва / А. Бойчук // Всесвітня література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 40-46. - Бібліогр.: с. 46 (34 назви)
ББК 74
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--загальноосвітні школи--Україна
   Дитяча література--Письменники

Кл.слова (ненормовані):
дитяча рецепція -- трансгресія -- трансмедіальна сітка -- комікс -- мультиплікація -- комп'ютерна гра -- Корній Чуковський
Анотація: З'ясовується рецептивний потенціал текстів для дітей як наочний приклад функціонуючого в історичному часі культурного спадку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кропивко, Ірина.
    Сакральна географія постмодерної прози (на матеріалі української й польської літератур) [Текст] / Ірина Кропивко // Слово і час. - 2017. - № 8. - С. 38-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Порівняльне літературознавство--Постмодернізм--Україна--Польща
Кл.слова (ненормовані):
вкорінення -- трансгресія
Анотація: У статті розглядається питання специфіки реалізації в постмодерній прозі мотиву власного вкорінення. Він актуалізувався як реакція на глобалізаційні процеси, що спровокувало перенесення свідомості кордонів із зовнішнього щодо людини світу в простір її внутрішньої екзистенції. Акцентовано на тому, що географічна територія змінює своє значення зі смислового центру,що пізнається, на сукупність знаків-маркерів для витворення реципієнтом власного інтерпретаційного простору. Персонаж/наратор формує власну сакральну територію через дотик до сакральної території Іншого, який може вступати як автор, персонаж, так і реципієнт.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)