Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=усвідомлення змісту<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Лесик, Л.
Навчаємо слухати, говорити, читати [Текст] / Л. Лесик> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. -
№ 46 (грудень)
. - С. 17-18. - Бібліогр.: с. 18
ББК
74.202.4 + 74.268.1(УКР)
Рубрики:
Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
вміння слухати
--
усвідомлення
змісту
--
висловлювання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Богосвятська, А. -М.
Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія
--
технологічна карта
--
триступенева модель
--
методи та прийоми
--
виклик
--
усвідомлення
змісту
--
рефлексія
--
основні принципи технології
Анотація:
У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі
усвідомлення
змісту
(побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Сенчило, А.
Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / Алла Сенчило> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 36-37. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики:
Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення
--
готовність учителя
--
рефлексія
--
актуалізація
--
усвідомлення
змісту
Анотація:
У статті розкрито ознаки критичномислячої особистості, описано та класифіковано основні функції педагога, що формує критичне мислення. Представлено триступеневу модель уроку за технологією критичного мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)