Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=художні засоби<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Козій, О.
    Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція [Текст] / Ольга Козій // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 51-55. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 83
Рубрики: Українська література--Чендей Іван
Кл.слова (ненормовані):
розмаїття тематики -- стиль та оповідна манера -- художні засоби -- внутрішній світ персонажів -- велика та мала проза
Анотація: Творчий доробок І. Чендея художньо розмаїтий. У художньому світі письменника реалістичні деталі, ліризм органічно поєднуються із сатиричним зображенням, елементами театру абсурду, що є ознаками постмодерну. У творчості він не зважав на канони, постійно шукав шляхи до художнього ідеалу.Співіснування в одному творі відмінних засобів зображення дійсності не заважає утвердженню художньої правди як основної мети письменника.


Дод.точки доступу:
Чендей, Іван Михайлович (український письменник, кіносценарист ; 1922-2005) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Підгребя, Н.
    Українські народні загадки : урок узагальнення і систематизації знань у формі змагання : 5 клас [Текст] / Надія Підгребя // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 38-45
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Урок
   Фольклор--Загадки--Україна

   Фольклор--Методика

Кл.слова (ненормовані):
розвиток компетентностей учнів -- будова загадок -- види загадок -- художні засоби -- міні-комплекс домашніх завдань -- бліц-опитування -- гра -- чайнворд
Анотація: Подано розробку нетрадиційного уроку, мета якого - ознайомити учнів із особливостями будови загадок, їх видами, художніми засобами, а також формувати вміння створювати власні загадки, розвивати в учнів спостережливість та кмітливість, виховувати вміння працювати в групах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Тищук, Дар'я.
    Асоціонім у постмодерному тексті [Текст] / Дар'я Тищук // Слово і час. - 2012. - № 6. - С. 105-107 : ілюстр.
Рец. на кн. : Галич А. Естетичні пошуки в українській постмодерній літературі: асоціонімний вимір : монографія / А. Галич. - Луганськ : Книжковий світ, 2011. - 192 с.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавці України, 21 ст.
   Літературознавство--Тропи--Асоціонім

Кл.слова (ненормовані):
художні засоби -- образність -- гендерне дослідження -- класифікація
Анотація: Стаття є рецензією на монографію А. Галича, в якій грунтовно досліджується специфіка функціонування асоціоніма в чоловічому та жіночому прозовому дискурсі сучасної української постмодерної літератури, розглядаються проблеми асоціоніма як тропа.


Дод.точки доступу:
Галич, Артем (український літературознавець ; 1985) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Григоренко, О. П.
    Система уроків за романом Елеонор Портер "Полліанна" [Текст] : [6 уроків] / О. П. Григоренко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 10. - С. 27-35. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Американська література--Портер Елеонор Ходжман (1868-1920 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
біографія і творчість Е. Портер -- мужність і оптимізм героїні твору -- друзі Полліанни -- художні засоби -- ідея радості життя і відкриття світу -- порівняльна характеристика Полліанни і Тома Сойєра
Анотація: Подано розробку шести уроків за творчістю американської письменниці Елеонор Поттер. Мета занять - ознайомити учнів з її біографією, розкрити історію створення роману "Полліанна", формувати уміння робити висновки і висловлювати судження на основі прочитаного, сприяти вихованню в учнів оптимізму, віри в найкращі людські чесноти, в радість життя.


Дод.точки доступу:
Портер, Елеонор (Елеанор) (Елеонор Ходжман ; американська письменниця, автор дитячого роману "Полліанна" ; 1868-1920) \про неї\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Булавіна, Л. І.
    "Як тебе не любити, Києве мій." [Текст] / Л. І. Булавіна // Все для вчителя. - 2016. - № 9. - С. 4-6
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Українська література--Письменники

Кл.слова (ненормовані):
поет-пісняр -- історія пісні -- біографія поета -- художні засоби


Дод.точки доступу:
Луценко, Дмитро Омельянович (поет-пісняр, лауреат Шевченківської премії України ; 1921-1989) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Аношкіна, Г.
    Галина Кирпа. Факти із життя та творчості письменниці. Поезії "Коли до вас темної ночі", "Мій ангел такий малесенький" [Текст] : українська література : 8 клас (за новою програмою) / Галина Аношкіна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 19-22. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Кирпа Галина Миколаївна (р.н. 1950)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
факти з біографії Г. Кирпи -- поетична творчість -- робота над змістом поезій -- художні засоби
Анотація: Запропоновано конспект уроку, мета якого наступна: ознайомити учнів із відомостями про життя і творчість української письменниці, поетеси Галини Кирпи; розвивати навички аналізу поетичних творів, інтерпретувати проблематику прочитаного твору; виховувати найкращі людські чесноти; зацікавлювати учнів сучасною українською літературою.


Дод.точки доступу:
Кирпа, Галина Миколаївна (українська поетеса, прозаїк, перекладач, літературний редактор ; 1950) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Малишко, В.
    "Як тебе не любити, Києве мій" Д. Луценка - популярна пісня про столицю України [Текст] : урок, українська література, 6 клас / Валентина Малишко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 58-62.
Рубрики: Українська література--Луценко Д.--Урок
Кл.слова (ненормовані):
життєвий і творчий шлях поета -- український поет- пісняр -- презентація -- художні засоби -- аналіз поезії
Анотація: Мета уроку: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Д. Луценка; учити аналізувати поезію, коментувати зміст, знаходити й пояснювати художні засоби; розвивати культуру зв'язного мовлення, увагу, спостережливість, уміння творчо мислити, робити власні дослідження; допомогти учням осмислити почуття патріотизму, віру в щасливе майбутнє свого народу.


Дод.точки доступу:
Луценко, Дмитро Омельянович (український поет-пісняр ; 1921-1989рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Нюкало, О.
    "Я часу дух, дух міри і простору." (ідейно-тематична спорідненість поезій "Не Зевс, не Пан." П. Тичини та "Пісня про себе" В. Вітмена) [Текст] : урок / Олена Нюкало // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 7/8. - С. 52-56. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська література--Тичина Павло Григорович (1891-1967 рр.)
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
художні засоби -- урок компаративного аналізу -- Вітмен В. -- Тичина П. Г.
Анотація: Мета уроку: допомогти учням усвідомити ідейно-художні особливості поезій "Не Зевс, не Пан." П. Тичини та "Пісня про себе" В.Вітмена, їх естетичну цінність; розкрити ідейно-тематичну спорідненість творів українського та американського поетів, сприяти поглибленню творчої уяви й образного мислення учнів, вдосконалювати навички виразного читання та аналізу ліричних творів, висловлювання своїх суджень та їх обгрунтування, дослідницької індивідуальної та груповової роботи, вміння роботи висновки та узагальнення за темою обговорення, виховувати прагнення до пізнання світу й себе в ньому; естетичні смаки.


Дод.точки доступу:
Співак, І.; Тичина, Павло Григорович (український поет, перекладач, публіцист, громадський діяч ; 1891-1967) \про нього\; Вітмен, Волт (американський поет, есеїст, журналіст та гуманіст ; 1819-1892) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ткаченко, Н.
    Імпресіонізм у новелах М. Коцюбинського "Цвіт яблуні" та С. Цвейга "Лист незнайомої" [Текст] / Наталія Ткаченко, Любов Анікіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 9. - С. 31-34.
Рубрики: Українська література--Коцюбинський Михайло Михайлович (1864-1913 рр.)
   Письменники австрійські, 20 ст.

   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
імпресіоністи -- Цвейг С. -- художні засоби
Анотація: В статті проведено аналіз новел М. Коцюбиського та С. Цвейга. Обидві новели за допомогою художніх засобів та деталей передали складний психологічний процес. Переживання героїв посилюються слуховими, зоровими враженнями, станами здивування, болю, оніміння, пронизливого холоду, позасвідомим сприйняттям дійсності. Авторам удалося передати не саму дійність, а ті враження, які вона викликала. Адже імпресіонізм - це мистецтво передачі безпосередніх вражень та настрою.


Дод.точки доступу:
Анікіна, Л.; Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\; Цвейг, Стефан (австрійський письменник, критик ; 1881-1942) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Нестеренко, Петро.
    Культурно-мистецькі часописи в реаліях незалежної України [Текст] / Петро Нестеренко // Слово і час. - 2019. - № 3. - С. 104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Художники України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Журнальна обкладинка -- Художні засоби
Анотація: У статті вперше розглянуто художнє вирішення обкладинок київських часописів. Проаналізовано час і обставини їхнього виходу в світ, злагоджену роботу авторського колективу, визначено мету й завдання. Висвітлено важливу роль часописів у мистецькому й культурно-освітньому житті незалежної України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)