Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=чайнворд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Слюсар, А.
    Вивчаємо літературу за допомогою інтелектуальних ігор : система літературних ігор : Богдан-Ігор Антонич [Текст] / Антон Слюсар // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 102-108.
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
цікаві квадрати -- криптограма -- чарівні квадрати -- чайнворд
Анотація: Запропоновано різноманітні літературні ігри за творчістю письменника Богдана-Ігоря Антонича, які можна використовувати на уроках української літератури з метою активізації пізнавальної діяльності учнів та оцінки їх знань з теми.


Дод.точки доступу:
Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет, прозаїк, перекладач, літературознавець ; 1909-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Підгребя, Н.
    Українські народні загадки : урок узагальнення і систематизації знань у формі змагання : 5 клас [Текст] / Надія Підгребя // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 38-45
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Урок
   Фольклор--Загадки--Україна

   Фольклор--Методика

Кл.слова (ненормовані):
розвиток компетентностей учнів -- будова загадок -- види загадок -- художні засоби -- міні-комплекс домашніх завдань -- бліц-опитування -- гра -- чайнворд
Анотація: Подано розробку нетрадиційного уроку, мета якого - ознайомити учнів із особливостями будови загадок, їх видами, художніми засобами, а також формувати вміння створювати власні загадки, розвивати в учнів спостережливість та кмітливість, виховувати вміння працювати в групах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бабінцева, І. В.
    Інтерактивні завдання та вправи на уроках мистецтва у 8-му класі [Текст] / І. В. Бабінцева // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2017. - № 10. - С. 44-46
Рубрики: Дидактична скарбничка
   Мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
кросворд -- ребуси -- хрестики-нулики -- криптограми -- чайнворд "Музичне мистецтво Відродження" -- схема-гроно на тему "Архітектурний стиль Ренесансу" -- "Дослідник" -- "Написано на лобі"


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

4.


    Георгіце, Інна.
    Інтерактивне навчання як засіб підвищення ефективності навчального процесу на заняттях з української літератури [Текст] / Інна Георгіце, Надія Бабух // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 41-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Методи навчання--Інтерактивні методи
Кл.слова (ненормовані):
інтеративне навчання -- робота в парах -- мікрофон -- асоціативний кущ -- навчаючи вчуся -- чайнворд -- ділова гра -- творча лабораторія -- аналіз художнього тексту
Анотація: Мета статті - визначення особливостей використання інтерактивних технологій як оптимального навчального середовища для підготовки майбутніх медичних працівників на заняттях з української літератури.


Дод.точки доступу:
Бабух, Надія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)