Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивні методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Кіршо, Світлана.
    Забезпечення якості компетентісно орієтованої мовної підготоки майбутніх економістів : Одеському державному економічному університету 90 років / Світлана Кіршо // Вища школа. - 2011. - № 4. - С. 94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- бакалавр -- магістр -- мовна підготовка -- інтерактивні методи
Анотація: Викладено концепцію навчально-методичного комплексу, який передбачає формування професійно-комунікативних компетенцій для реалізації в умовах професійної діяльності, а також запропоновано використання інформаційних технологій як однієї зі складових інноваційного розвитку освіти.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лященко, М.
    Поглиблення мовної компетенції майбутніх педагогів у процесі викладання української мови (за професійним спрямуванням) [Текст] / Марина Лященко // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 41-43
Рубрики: Вища школа--Підготовка вчителя початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетентність -- студенти -- майбутні вчителі -- фронтальні методи -- інтерактивні методи -- практична діяльність -- мовленнєва культура -- формування мовної особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Загарук, О.
    Методи, прийоми та засоби організації семінарських занять у школі [Текст] / Олександра Загарук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 53-61. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
семінар -- самостійна робота -- метод проектів -- евристична бесіда -- технологія проведення дискусії -- робота над художнім текстом -- робота в групах -- метод "Прес" -- інтерактивні методи
Анотація: У статті викладено методику проведення семінарів як форми навчання, яка сприяє розвитку пізнавальної самостійності учнів (старшокласників) та їх підготовці до вступу у ВНЗ, забезпечує наступність у навчанні. Представлено найбільш поширені методи і прийоми роботи зі школярами.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Копосов, П.
    Інтерактивні прийоми засвоєння звука і букви Є [Текст] / Павло Копосов, Олена Сорока // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 9-11
ББК 74.268.19=411.1
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи -- урок з української мови
Анотація: Запропоновано план-конспект уроку з української мови за темою "Закріплення знань про звукове значення букви є. Опрацювання тексту "Морозів малюнок".


Дод.точки доступу:
Сорока, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Ніколаєва, Юлія
    Роль інтерактивних технологій у розвитку інтересу учнів до навчання [Текст] / Юлія Ніколаєва // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 5. - С. 34-36
ББК 74.202.5
Рубрики: Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи -- інтерес -- мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кутинець, Сергій
    Педагогічна рада: підготовка і проведення [Текст] / Сергій Кутинець // Директор школи (Шкільний світ). - 2013. - № 1. - С. 22-39
ББК 74.204
Рубрики: Педрада--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи -- нетрадиційні форми -- педагоги


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Омельчук, Сергій.
    Методи і прийоми навчання української мови: сучасний стан проблеми / Сергій Омельчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - №6 . - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання--Методи--Прийоми
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи -- методичний прийом -- взаємоперехід методів
Анотація: З'ясовано сучасний стан розуміння методів і прийомів навчання української мови на основі проведеного анкетування вчителів-словесників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

8.
78
С 87


    Струнгар, Артур.
    Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект [Текст] / Артур Струнгар // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 2. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 78
Рубрики: Бібліотечна справа--Бібліотечний простір--Комунікації
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- бібліотека -- соціальні процеси -- інформаційне середовище -- інтерактивні методи -- суспільство -- споживач -- соціальні інститути -- розвиток бібліотечного простору -- синергетичний підхід -- функціонально-структурні трансформації
Анотація: У статті розкрито та обгрунтовано синергетичний підхід до розвитку бібліотечної справи, який обумовлює необхідність надання в бібліотечних комунікаціях пріоритетів тим з них, які сприяють одержанню із зовнішнього середовища нової інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

9.


    Бондар, Ірина
    Інтерактивні технології на уроках інформатики середньої школи: розвиток творчого потенціалу як вчителя, так і учня [Текст] / Ірина Бондар // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 3. - С. 73-78. - Бібліогр.: с. 78
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інформатика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи -- робота в групах та парах -- взаємодія -- співпраця -- учитель -- учень -- форми роботи
Анотація: У статті досліджуються використання інтерактивних методів навчання (парна і групова робота) при викладанні інформатики в середній школі, розглянуто організаційно-педагогічні умови, без яких інтеракція або зовсім неможлива, або є неефективною, проаналізовано проблеми неуспішності роботи при застосуванні інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Малис, Ірина.
    Вписані та описані чотирикутники. Урок геометрії. 8-й клас [Текст] / І. Малис // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 18. - С. 23-27 : рис.
Рубрики: Геометрія--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
урок систематизації знань -- факти з історії математики -- старовинні задачі -- інтерактивні методи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Якименко, Ольга.
    Вектори. Урок розв'язування задач із геометрії. 9-й клас [Текст] / О. Якименко // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 20. - С. 9-16 : рис. - Дод.
Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи -- діалог -- коментарі до мультимедійної презентації -- практичне застосування набутих знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Ремех, Тетяна.
    Потенціал практичного курсу правознавства у правовій освіті учнів [Текст] / Т. Ремех // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 12. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Правознавство
   Правова освіта

Кл.слова (ненормовані):
практичне право -- інтерактивні методи -- практичний курс правознавства
Анотація: Стаття надрукована на англійській мові і присвячена характеристиці потенціалу практичного курсу правознавства в правовій освіті школярів.Подано детальний опис освітньої програми "Практичне право" й наголошено на основних її досягненнях. Акцентовано увагу на особливостях змісту й методики курсу за вибором учнів "Практичне право". Охарактеризовано специфіку навчального предмета "Правознавство. Практичний курс" (9 клас) та його роль в правовій освіті учнівської молоді.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ратушна, Тамара.
    Формування компетентності учнів засобами інтеграції природничих дисциплін [Текст] / Т. Ратушна // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Приклади формування життєвих компетентностей на уроках біології
ББК 74
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Викладання природничих дисциплін

Кл.слова (ненормовані):
природнича освіта -- соціально-особистісна компетентність -- комунікативна компетентність -- інформаційна компетентність -- практична компетентність -- загальнокультурна компетентність -- рівні компетентності -- сучасна шкільна природнича освіта -- інтегрований підхід -- міждисциплінарні проекти -- освітні компетентності -- освітні технології -- інтерактивні методи
Анотація: Аналіз різних підходів до проблеми компетентності свідчить, що більшість дослідників пов'язуютьце поняття з готовністю учня використовувати засвоєні знання, навчальні вміння й навички, способи діяльності для виконання практичних і теоретичних завдань. Тому важливо глибше усвідомити сутність освітніх результатів, природу й типологію компетентностей, визначити перспективні лінії розвитку життєвої компетентності особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Величко, Оксана.
    Об'єм призми. Урок геометрії в 11-му класі [Текст] / О. Величко // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 18. - С. 25-29 : рис. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Урок 11 -й клас
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи -- самооцінювання -- прямокутники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Пшінка, Наталя
    Двокрилля творчості Т. Шевченка (взаємодія вербальних і зорових образів) [Текст] / Наталя Пшінка // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 4. - С. 39-46. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- творчість шевченка -- інтерактивні методи -- малярські твори шевченка
Анотація: Стаття привертає увагу вчителів та методистів до необхідності осучаснення методології вивчення літературної творчості Т. Шевченка шляхом широкого залучення на уроки літератури його малярської спадщини в контексті синтезу мистецтв, міжпредметних зв'язків. Запропоновано приблизний перелік малярських творів Шевченка до окремих тем чинної програми з літератури для 5-9-х класів, методичні прийоми інтерактивного навчання із застосуванням комп'ютерних технологій.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Скореднова, Ніна.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури [Текст] / Ніна Скореднова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 2. - С. 46-50.
Рубрики: Українська мова--Комп'ютенрне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний урок -- динамічні таблиці -- статистичні таблиці -- інноваційні методи -- хмарні сервіси -- електронна презентація -- інтерактивні методи
Анотація: В статті мова іде про використання комп'ютерних технологій в підготовці та проведенні уроків з української мови і літератури, а саме - пакету Microsoft Office, який охоплює, крім текстового процесора Word, ще й систему баз даних Access і електронні презентації PowerPoint; хмарних сервісів, зокрема Cooogle-сервіс; хмарної платформи Coogle Apps Education Edition, основним інструментом якої для використання викладачем є Coogle Docs - сервіс для створення документів, таблиць, презентацій, тестових опитувальників з можливістю надання прав спільного доступу декільком користувачам.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

17.


    Масловська, Людмила.
    Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей [Текст] / Людмила Масловська // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 44-49. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Українська мова--Інтерактивні методи
   Українська література--Інтерактивні методи

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації старшокласників -- педагогічні інновації -- настандартний урок -- інтерактивні методи -- дидактична гра -- сучасний урок -- інтерактивне навчання
Анотація: У статті розглянуто роль нестандартних уроків української мови та літератури в розвитку мовленнєвої компетентності ціннісних орієнтацій старшокласників у системі україномовної освіти. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст понять "педагогічні інновації", "нестандартний урок", "традиційні, нетрадиційні інтерактивні методи", "дидактична гра - імітаційне моделювання ситуацій", "інтерактивне навчання". Шляхом аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей визчено принципи побудови й реалізації педагогічної системи, спрямованої на розвиток творчої мовної особистості, розглянуто ефективні методи організації творчої мовленнєвої діяльності учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

18.


    Александрова, Валентина.
    "Мандрівка підземними річками Києва" : засідання топонімічного гуртка для учнів 9-10 класів [Текст] / Валентина Александрова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 60-63.
Рубрики: Українська мова--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
дослідження гідронімів -- топоніміка -- етимологія назв річок Києва -- інтерактивні методи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Романишина, Наталія.
    Літературна освіта в економічному вимірі : розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікомедії Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" / Наталія Романишина // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 12. - С. 52-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературна освіта--Економічний вимір
   Українська література--Методика викладання--Підприємливість--Формування

Кл.слова (ненормовані):
наскрізна змістова лінія -- підприємливість -- фінансова грамотність -- інтегроване вивчення -- інтерактивні методи
Анотація: Обґрунтовано методику вивчення елементів теорії фінансів на уроках інтерпретації трагікомедії І. Карпенка-Карого "Сто тисяч" у контексті реалізації інтегративної наскрізної лінії "Підприємливість і фінансова грамотність", формування у школярів навичок практичного менеджменту, спостереження за економічними процесами, розвитку культури підприємництва та вирішення традиційних завдань літературної освіти.


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)