Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=історія українського народу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Іванко, Н.
    Формуємо вміння докладно відтворювати зміст прочитаного : урок мовленнєвого розвитку [Текст] / Наталія Іванко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 30-33.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
матрос Петро Кішка -- історія українського народу -- евристична бесіда -- мультимедійний комплекс -- робота в групах -- аналіз структури тексту -- план
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Докладний переказ тексту розповідного характеру з творчим завданням" (на матеріалі тексту "Матрос Кішка - герой оборони Севастополя"). Мета заняття - за допомогою новітніх навчальних технологій удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння учнів, вчити сприймати текст цілісно, виховувати інтерес до історії українського народу та пошану до її героїв.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ковалевська, О.
    Гетьман Іван Мазепа та його доба на сторінках навчально-методичних видань України (1991-2007 рр.) [Текст] : методичний матеріал / О. Ковалевська // Історія в школах України. - 2008. - № 3. - С. 3-8. - бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Історія України--Відомі особистості
   Гетьмани України--Мазепа І.

Кл.слова (ненормовані):
спільна пам'ять народу -- національний герой -- історія українського народу -- державність
Анотація: Стаття розглядає проблему концепції національної історії. Тобто в 1991 році ми - українці отримали довгоочікувану незалежність, але опинилися в ситуації відсутності галереї національних героїв. Треба одночасно з розробкою та осмисленням нових історичних концепцій, дослідженням тем, які були раніше недоступні, пошуком невідомих фактів, переоцінкою знакових історичних подій та явищ формувати новий зміст історичної освіти. Так, постать Івана Мазепи є знаковою в цьому процесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)