Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дошкільна педагогіка -- Інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Скрипник, Тетяна
    Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта
   Дитяча психологія--Аутизм

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- підготовка аутичних дітей до інклюзії -- нормалізація психофізіологічного стану -- основи соціально-емоційного інтелекту -- види захисних реакцій аутистів
Анотація: "Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Мартинчук, Олена
    Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта
   Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- інклюзія -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів
Анотація: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона. зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гладун, Ольга
    Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінг -- семінар-практикум
Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Скрипник, Тетяна
    Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- розвивальне середовище -- аутизм
Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)