Пошуковий запит: (<.>S=Дошкільна педагогіка -- Методична робота<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Романюк, Ірина Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення [Текст] / Ірина Романюк, Лілія Ткачук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 22-27
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): консультація -- робота з колективом -- види консультацій -- проблемні консультації Анотація: "Серед форм методичної роботи вагоме місце посідає консультація, однак нерідко на практиці вона перетворюється на лекцію і стає неефективною. Як уникнути "виступу одного актора"? Як підтримувати зворотий зв'язок з педагогами? Які методи та форми допомагають стимулювати їхнє активне сприймання та мислення? Яких помилок уникати і як, за потреби, їх виправляти?" Відповіді на ці та інші запитання подано у статті.
Дод.точки доступу: Ткачук, Лілія Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Орлова, Ольга На шляху змін : досвід роботи педагогів Житомирщини [Текст] / Ольга Орлова> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 6-7
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): співпраця з батьками -- налагодження взаємодії -- досвід педагогів дошкілля -- всеукраїнський експеримент -- інтегрований курс Анотація: "Заклади дошкільної освіти Житомирської області долучилися до руху за сталий розвиток у 2014 році, взявши участь в апробації матеріалів інтегрованого курсу "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку". Результати, отримані в ході апробації, вразили не тільки вихователів, а й батьків, адже зміна моделі поведінки малят спричинила докорінні зміни й у діях їхніх мам і тат. Це поки що єдиний на сьогодні курс, який діє у напряку від дітей до батьків. Тому педагоги прагнуть поділитися цінним досвідом".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Скоробогатько, Марина Світ в об'єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми : тренінг для педагогів [Текст] / Марина Скоробогатько, Ірина Кудлатова > // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 12-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): фототерапія -- використання фотографії -- медіатехнології -- арттерапія -- засоби навчання Анотація: Подано тренінг для педагогів, мета якого - ознайомити педагогів з новим видом арттерапії - фототерапією; визначити можливості фотографії як корекційного та розвивального засобу; формувати в педагогів та практичних психологів мотивацію до впровадження прийомів фототерапії у роботу з дітьми; спрямувати діяльність педагогів на пошук використання фототерапії в освітньому процесі.
Дод.точки доступу: Кудлатова, Ірина Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Терещенко, Ірина Щоб літо пройшло з користю: Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період [Текст] / Ірина Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 2-6
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище Дескриптори: якість освіти -- оздоровчий період -- літній період -- нормативно-правове забезпечення
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Обшарська, Раїса Є проблема? Знайдемо вихід разом! Гра-тренінг для педагогів [Текст] / Раїса Обшарська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 32-34
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): порівняльна педагогіка -- гра-тренінг -- комунікативні здібності Анотація: Учасниця німецько-українського проекту пропонує спробувати разом з колегами знайти рішення для деяких доволі типових проблемних ситуацій ще до того, як вони переростуть у конфлікти. Для цього вона пропонує гру-тренінг, мета якого - сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної майстерності, вдосконаленню комунікативних здібностей; формувати вміння працювати згуртовано й знаходити оптимальні рішення у разі виникнення проблемних ситуацій.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Іванюк, Олена Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва [Текст] / Олена Іванюк, Валентина Бобир> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір Анотація: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва.
Дод.точки доступу: Бобир, Валентина Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Косаченко, Світлана Труднощі звикання малюків до режимних моментів : тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку [Текст] / Світлана Косаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 10-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): ранній вік -- налагодження взаємодії -- емоційний інтелект -- звикання до режиму Анотація: Запропоновано тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку. Мета його - збагачувати знання учасників освітнього процесу щодо причин виникнення та конструктивних шляхів подолання можливих проблемних ситуацій, що виникають під час режимних моментів у дітей раннього віку; сприяти розвитку комунікативних навичок, становленню партнерської взаємодії "дорослий - дитина" та створенню позитивної психоемоційної атмосфери в колективі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Чумаченко, Наталя Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності [Текст] / Наталя Чумаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 11-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): вихователь -- робота з колективом -- психологічний клімат -- професійний стиль -- молодий спеціаліст -- воркшоп Анотація: В статті йдеться про організацію методичного супроводу педагога-початківця. Подано поради вихователям-методистам та педагогам-наставникам щодо підтримки педагогів-початківців, надання допомоги їм в адаптації до умов дитячого садка.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Романюк, Ірина Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 6-10
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): індивідуальний план розвитку -- робота з колективом -- професійна компетентність Анотація: В статті описано одну із складових функцій професійної діяльності педагога (з акцентом на дошкілля) - рефлексію та професійний саморозвиток. Подано зразки розроблення та оформлення індивідуального проетного плану розвитку професійної компетентності педагога.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Григоренко, Галина Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами [Текст] / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 11-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- робота з колективом -- предметно-ігрове середовище -- навчально-матеріальна база -- методична служба -- управління педколективом -- тренінг Анотація: Подано добірку форм роботи з педагогічним колективом щодо оптимізації предметно-ігрового середовища дитячого садка.
Дод.точки доступу: Погрібняк, Ніна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Безсонова, Ольга. Емоційні ситуації в роботі педагога [Текст] / Ольга Безсонова> // Палітра педагога. - 2019. - № 5. - С. 12-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Емоційно-вольові процеси--Педагогічна психологія Емоційний інтелект Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- особистість педагога -- емоційна регуляція -- професійні реакції педагога Анотація: Стресові ситуації з професійного життя педагогів та способи їх розв'язання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Оберемко, Ірина Флораріум: пейзаж у мініатюрі : майстер-клас для педагогів [Текст] / Ірина Оберемко> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 2. - С. 18-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): трудова діяльність Анотація: "Розширити уявлення дошкільнят про рослини як живі організми, про умови їх росту та розвитку, зацікавити дітей доглядом і спостереженнями за кімнатними рослинами та ще й додати цьому процесу казковості можна завдяки облаштуванню в груповій кімнаті флораріуму. Технологію його виготовлення на своєму майстер-класі презентує авторка."
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Єрмішкіна, Тетяна Літературне кафе : творча гра для педагогів [Текст] / Тетяна Єрмішкіна> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 4. - С. 15-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): творчі здібності педагогів -- особистість педагога -- взаємодія в колективі
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Буракова, Юлія Рух - це здоров'я : семінар-квест для педагогів [Текст] / Юлія Буракова> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 12-14
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): рухова діяльність дітей -- робота з колективом -- здоров'язбережувальні методи -- квест Анотація: "У сучасній освіті й дітей, і дорослих перевага віддається інтерактивним методам навчання. Ігрова технологія квесту дає змогу залучити всіх учасників до процесу пізнання, обміну знаннями та ідеями. Кожен робить свій внесок у досягнення бажаного результату. А тому знання, що здобуваються таким чином, міцніші, а вміння краще відпрацьовані, ніж за традиційних форм організації роботи". Подано приклад квесту для педагогів, мета якого - активізувати знання педагогів щодо організації рухової діяльності дітей; проаналізувати складові рухової діяльності дошкільників; орієнтувати слухачів на широке використання здоров'язбережувальних методів і прийомів; сприяти формуванню професійної компетентності, командного духу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Бабичева, Тетяна Елементи Орф-педагогіки у щоденній роботі з дітьми : майстер-клас для музичних керівників [Текст] / Тетяна Бабичева> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 30-32
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток -- музичне виховання Анотація: Подано розробку майстер-класу для музичних керівників, мета якого - ознайомити музичних керівників з іграми і вправами за системою Карла Орфа та можливостями їх застосування в щоденній практиці роботи з дошкільнятами; розвивати творчі здібності; спонукати до професійного зростання, співпраці з колегами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Савченко, Катерина Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у вересні для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 19-23
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): соціальна компетентність -- пізнавальна активність -- ранкові зустрічі Анотація: Започатковується серія публікацій із досвіду системного впровадження ранкових зустрічей. В статті подана добірка вересневих зустрічей від миколаївських педагогів.
Дод.точки доступу: Пушкаренко, Людмила Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Савченко, Катерина Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у жовтні для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 25-29
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): пізнавальна активність -- соціальна компетентність Анотація: Продовжено серію публікацій із досвіду системного впровадження ранкових зустрічей у практику роботи ЗДО від миколаївських колег. Пропонується добірка розробок таких зустрічей на жовтень.
Дод.точки доступу: Пушкаренко, Людмила Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Савченко, Катерина Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі в листопаді для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 10. - С. 21-25
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): пізнавальна активність -- соціальна компетентність -- педагогіка партнерства Анотація: Продовжено серію публікацій з досвіду системного впровадження ранкових зустрічей у практику роботи ЗДО від миколаївських педагогів. Пропонується добірка розробок ранкових зустрічей у листопаді.
Дод.точки доступу: Пушкаренко, Людмила Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Косенчук, Ольга Досліджуємо якість освітнього процесу : використання міжнародної методики ECERS-3 у закладах дошкільної освіти [Текст] / Ольга Косенчук, Ірина Новик> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 10. - С. 10-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): якість освіти Анотація: Цього навчального року в Україні розпочинається національне дослідження якості освітнього процесув закладах дошкільної освіти з використанням міжнародної методики ECERS-3. У чому ж полягають особливості та переваги цієї методики, розповідають представниці державної установи, яка забезпечуватиме її впровадження.
Дод.точки доступу: Новик, Ірина Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Слободянюк, Олена Мультисенсорне середовище: дивлюся – досліджую – дію : майстер-клас для педагогів [Текст] / Олена Слободянюк, Алла Очеретна> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 33-35
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Сенсорний розвиток Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище Анотація: Мета ігрового майстер-класу: поглиблення знань педагогів про засоби підвищення чутливості аналізаторів дітей (тактильного, зорового, нюхового, слухового, кінестетичного та інших); ознайомлення учасників з окремими складовими мультисенсорного середовища, орієнтованого на розвиток різних аспектів чуттєвої сфери дітей; презентування авторського досвіду шляхом прямої коментованої демонстрації послідовності дій з виготовлення сенсорного матеріалу (іграшок-"шукалок"; створення умови для рефлексії учасниками майстер-класу власних професійних умінь.
Дод.точки доступу: Очеретна, Алла Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|