Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дошкільна педагогіка -- Методична робота<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.


    Романюк, Ірина
    Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення [Текст] / Ірина Романюк, Лілія Ткачук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 22-27
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
консультація -- робота з колективом -- види консультацій -- проблемні консультації
Анотація: "Серед форм методичної роботи вагоме місце посідає консультація, однак нерідко на практиці вона перетворюється на лекцію і стає неефективною. Як уникнути "виступу одного актора"? Як підтримувати зворотий зв'язок з педагогами? Які методи та форми допомагають стимулювати їхнє активне сприймання та мислення? Яких помилок уникати і як, за потреби, їх виправляти?" Відповіді на ці та інші запитання подано у статті.


Дод.точки доступу:
Ткачук, Лілія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Орлова, Ольга
    На шляху змін : досвід роботи педагогів Житомирщини [Текст] / Ольга Орлова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 6-7
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- налагодження взаємодії -- досвід педагогів дошкілля -- всеукраїнський експеримент -- інтегрований курс
Анотація: "Заклади дошкільної освіти Житомирської області долучилися до руху за сталий розвиток у 2014 році, взявши участь в апробації матеріалів інтегрованого курсу "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку". Результати, отримані в ході апробації, вразили не тільки вихователів, а й батьків, адже зміна моделі поведінки малят спричинила докорінні зміни й у діях їхніх мам і тат. Це поки що єдиний на сьогодні курс, який діє у напряку від дітей до батьків. Тому педагоги прагнуть поділитися цінним досвідом".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Скоробогатько, Марина
    Світ в об'єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми : тренінг для педагогів [Текст] / Марина Скоробогатько, Ірина Кудлатова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 12-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
фототерапія -- використання фотографії -- медіатехнології -- арттерапія -- засоби навчання
Анотація: Подано тренінг для педагогів, мета якого - ознайомити педагогів з новим видом арттерапії - фототерапією; визначити можливості фотографії як корекційного та розвивального засобу; формувати в педагогів та практичних психологів мотивацію до впровадження прийомів фототерапії у роботу з дітьми; спрямувати діяльність педагогів на пошук використання фототерапії в освітньому процесі.


Дод.точки доступу:
Кудлатова, Ірина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Терещенко, Ірина
    Щоб літо пройшло з користю: Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 2-6
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище
Дескриптори: якість освіти -- оздоровчий період -- літній період -- нормативно-правове забезпечення


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Обшарська, Раїса
    Є проблема? Знайдемо вихід разом! Гра-тренінг для педагогів [Текст] / Раїса Обшарська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 32-34
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- гра-тренінг -- комунікативні здібності
Анотація: Учасниця німецько-українського проекту пропонує спробувати разом з колегами знайти рішення для деяких доволі типових проблемних ситуацій ще до того, як вони переростуть у конфлікти. Для цього вона пропонує гру-тренінг, мета якого - сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної майстерності, вдосконаленню комунікативних здібностей; формувати вміння працювати згуртовано й знаходити оптимальні рішення у разі виникнення проблемних ситуацій.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Іванюк, Олена
    Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва [Текст] / Олена Іванюк, Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір
Анотація: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва.


Дод.точки доступу:
Бобир, Валентина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Косаченко, Світлана
    Труднощі звикання малюків до режимних моментів : тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку [Текст] / Світлана Косаченко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 10-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
   Дитяча психологія--Емоції

Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- налагодження взаємодії -- емоційний інтелект -- звикання до режиму
Анотація: Запропоновано тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку. Мета його - збагачувати знання учасників освітнього процесу щодо причин виникнення та конструктивних шляхів подолання можливих проблемних ситуацій, що виникають під час режимних моментів у дітей раннього віку; сприяти розвитку комунікативних навичок, становленню партнерської взаємодії "дорослий - дитина" та створенню позитивної психоемоційної атмосфери в колективі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Чумаченко, Наталя
    Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності [Текст] / Наталя Чумаченко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 11-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
вихователь -- робота з колективом -- психологічний клімат -- професійний стиль -- молодий спеціаліст -- воркшоп
Анотація: В статті йдеться про організацію методичного супроводу педагога-початківця. Подано поради вихователям-методистам та педагогам-наставникам щодо підтримки педагогів-початківців, надання допомоги їм в адаптації до умов дитячого садка.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Романюк, Ірина
    Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога [Текст] / Ірина Романюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 6-10
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний план розвитку -- робота з колективом -- професійна компетентність
Анотація: В статті описано одну із складових функцій професійної діяльності педагога (з акцентом на дошкілля) - рефлексію та професійний саморозвиток. Подано зразки розроблення та оформлення індивідуального проетного плану розвитку професійної компетентності педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Григоренко, Галина
    Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами [Текст] / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 11-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- робота з колективом -- предметно-ігрове середовище -- навчально-матеріальна база -- методична служба -- управління педколективом -- тренінг
Анотація: Подано добірку форм роботи з педагогічним колективом щодо оптимізації предметно-ігрового середовища дитячого садка.


Дод.точки доступу:
Погрібняк, Ніна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Безсонова, Ольга.
    Емоційні ситуації в роботі педагога [Текст] / Ольга Безсонова // Палітра педагога. - 2019. - № 5. - С. 12-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
   Емоційно-вольові процеси--Педагогічна психологія

   Емоційний інтелект

Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- особистість педагога -- емоційна регуляція -- професійні реакції педагога
Анотація: Стресові ситуації з професійного життя педагогів та способи їх розв'язання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Оберемко, Ірина
    Флораріум: пейзаж у мініатюрі : майстер-клас для педагогів [Текст] / Ірина Оберемко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 2. - С. 18-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
трудова діяльність
Анотація: "Розширити уявлення дошкільнят про рослини як живі організми, про умови їх росту та розвитку, зацікавити дітей доглядом і спостереженнями за кімнатними рослинами та ще й додати цьому процесу казковості можна завдяки облаштуванню в груповій кімнаті флораріуму. Технологію його виготовлення на своєму майстер-класі презентує авторка."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Єрмішкіна, Тетяна
    Літературне кафе : творча гра для педагогів [Текст] / Тетяна Єрмішкіна // Дошкільне виховання. - 2020. - № 4. - С. 15-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності педагогів -- особистість педагога -- взаємодія в колективі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Буракова, Юлія
    Рух - це здоров'я : семінар-квест для педагогів [Текст] / Юлія Буракова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 12-14
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
рухова діяльність дітей -- робота з колективом -- здоров'язбережувальні методи -- квест
Анотація: "У сучасній освіті й дітей, і дорослих перевага віддається інтерактивним методам навчання. Ігрова технологія квесту дає змогу залучити всіх учасників до процесу пізнання, обміну знаннями та ідеями. Кожен робить свій внесок у досягнення бажаного результату. А тому знання, що здобуваються таким чином, міцніші, а вміння краще відпрацьовані, ніж за традиційних форм організації роботи". Подано приклад квесту для педагогів, мета якого - активізувати знання педагогів щодо організації рухової діяльності дітей; проаналізувати складові рухової діяльності дошкільників; орієнтувати слухачів на широке використання здоров'язбережувальних методів і прийомів; сприяти формуванню професійної компетентності, командного духу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Бабичева, Тетяна
    Елементи Орф-педагогіки у щоденній роботі з дітьми : майстер-клас для музичних керівників [Текст] / Тетяна Бабичева // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 30-32
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- музичне виховання
Анотація: Подано розробку майстер-класу для музичних керівників, мета якого - ознайомити музичних керівників з іграми і вправами за системою Карла Орфа та можливостями їх застосування в щоденній практиці роботи з дошкільнятами; розвивати творчі здібності; спонукати до професійного зростання, співпраці з колегами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Савченко, Катерина
    Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у вересні для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 19-23
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- пізнавальна активність -- ранкові зустрічі
Анотація: Започатковується серія публікацій із досвіду системного впровадження ранкових зустрічей. В статті подана добірка вересневих зустрічей від миколаївських педагогів.


Дод.точки доступу:
Пушкаренко, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Савченко, Катерина
    Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у жовтні для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 25-29
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- соціальна компетентність
Анотація: Продовжено серію публікацій із досвіду системного впровадження ранкових зустрічей у практику роботи ЗДО від миколаївських колег. Пропонується добірка розробок таких зустрічей на жовтень.


Дод.точки доступу:
Пушкаренко, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Савченко, Катерина
    Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі в листопаді для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 10. - С. 21-25
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- соціальна компетентність -- педагогіка партнерства
Анотація: Продовжено серію публікацій з досвіду системного впровадження ранкових зустрічей у практику роботи ЗДО від миколаївських педагогів. Пропонується добірка розробок ранкових зустрічей у листопаді.


Дод.точки доступу:
Пушкаренко, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Косенчук, Ольга
    Досліджуємо якість освітнього процесу : використання міжнародної методики ECERS-3 у закладах дошкільної освіти [Текст] / Ольга Косенчук, Ірина Новик // Дошкільне виховання. - 2020. - № 10. - С. 10-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
Анотація: Цього навчального року в Україні розпочинається національне дослідження якості освітнього процесув закладах дошкільної освіти з використанням міжнародної методики ECERS-3. У чому ж полягають особливості та переваги цієї методики, розповідають представниці державної установи, яка забезпечуватиме її впровадження.


Дод.точки доступу:
Новик, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Слободянюк, Олена
    Мультисенсорне середовище: дивлюся – досліджую – дію : майстер-клас для педагогів [Текст] / Олена Слободянюк, Алла Очеретна // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 33-35
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Сенсорний розвиток
   Дошкільна педагогіка--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище
Анотація: Мета ігрового майстер-класу: поглиблення знань педагогів про засоби підвищення чутливості аналізаторів дітей (тактильного, зорового, нюхового, слухового, кінестетичного та інших); ознайомлення учасників з окремими складовими мультисенсорного середовища, орієнтованого на розвиток різних аспектів чуттєвої сфери дітей; презентування авторського досвіду шляхом прямої коментованої демонстрації послідовності дій з виготовлення сенсорного матеріалу (іграшок-"шукалок"; створення умови для рефлексії учасниками майстер-класу власних професійних умінь.


Дод.точки доступу:
Очеретна, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)