Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


    Пацай, Т. В.
    Порядок роботи щодо організації та проведення інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 1 (січень). - С. 4-5
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освітирешти людей. Саме тому наразі в Україні одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є запровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
вінницький автор, про Вінниччину

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Габінет, І. В.
    Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 11-13 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Початкова освіта--Діти з вадами розвитку--Навчання--Досвід вчителя--Хмельницька область (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
вправи для розвитку дихання -- вправи для фонетичного сприймання -- повторення вивчених букв -- вивчення нового матеріалу -- фізкультхвилинка для очей -- закріплення знань, умінь та навичок


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гайтина, Л. Г.
    Звуки и буквы [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 17-19 : іл.
Рубрики: Дефектологія--Діти з розумовими вадами--6-й клас--Викладання російської мови
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
бесіда -- робота з текстом -- лексико-фонетична гра -- розповідь вчителя -- виконання вправи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шевченко, О. В.
    Транспорт, види транспорту, безпека руху [Текст] / урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 20-22 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовим вадами--Навчання--Корекційно-розвивальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічне налаштування -- загадки про транспорт -- правила користування міським транспортом -- правила користування світофором -- інтерактивна гра -- дидактична гра -- інтерактивна вправа


Дод.точки доступу:
Казачанська, І.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Шевченко, О. В.
    Плоскі геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми [Текст] : інтегрований урок з математики та трудового тнавчання для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, О. І. Ємельянова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 19-21 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Викладання математики--Викладання трудового навчання--Інтегровані уроки--Досвід роботи--Харків, місто (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
аплікація -- трафарети


Дод.точки доступу:
Ємельянова, О.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гайтина, Л. Г.
    Суффикс [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 22-24 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Викладання російської мови--Діти з особливими потребами--6-й клас--Досвід роботи--Донецька область (Україна)



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Рібцун, Ю. В.
    Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Ю. В. Рібцун // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 9. - С. 2 : іл. - Бібліогр.: с. 4. - Зміст: Зорова гімнастика ; Дидактична вправа "Буквені схованки" ; Вправа "Пильні очі" ; Проби Хеда ; Вправа-розвага "Читати цікаво - хоч ліворуч, хоч праворуч" ; Розвиток мисленнєвої операції обмеження ; Дидактична вправа "Читайлик" ; Дидактична вправа "Відгадайко"
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
Анотація: У сучасному суспільстві інклюзія є однією з пріоритетних форм забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Школа потребує створення доступного предметно-розвивального середовища та активної взаємодії учасників освітнього процесу у діадах (дитина-дитина, дитина-діти, дитина-педагог), тріаді (дитина-педагог-батьки). Наведено зразки універсальних завдань, що можна використовувати у роботі з молодшими школярами з ООП різних категорій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Атаманенко, В. М.
    Подорож до Південної Америки [Текст] : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психологічного розвитку / В. М. Атаманенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 8. - С. 18-20 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Викладання географії в школі--Діти з затримкою психічного розвитку--Досвід роботи вчителя--Шпола, місто--Черкаська область (Україна)



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


   
    Інклюзивне навчання [Текст] : базові цінності та переваги // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 20-23
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
ЮНЕСКО -- освітні потреби
Анотація: Про місце інклюзивної освіти у міжнародному законодавстві.



Знайти схожі

10.


    Попова, О. Л.
    Крокуємо разом [Текст] : просвіта педагогічних працівників / О. Л. Попова // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 6. - С. 20-25 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з вадами розвитку
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Інклюзивна освіта

   Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні працівники -- психологічні тренінги -- діти з порушенням психофізичного розвитку
Анотація: Тренінг "Особливості роботи педагогів із дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному просторі".


Дод.точки доступу:
Швидка, І. І.; Нев'якіна, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Галата, Світлана.
    Дисграфія: шлях крізь джунглі літер [Текст] / Світлана Галата // Освіта України. - 2019. - № 24. - С. 12 : ілюстр.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади
   Логопедія

   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Мовленнєві розлади--Дисграфія

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна педагогіка -- дисграфія -- спеціальні методики навчання


Знайти схожі

12.


    Чепурний, Сергій.
    Діти з особливими освітніми потребами: як забезпечити дистанційну освіту та уникнути проблем [Текст] / Сергій Чепурний, Ганна Чернухіна // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 6 (черв.). - С. 101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
діти з інвалідністю -- спеціалізовані засоби навчання -- мобільність навчання -- інтернет-освіта -- діти з обмеженими фізичними можливостями -- корекційно-реабілітаційна робота


Дод.точки доступу:
Чернухіна, Ганна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Трембіцька, Любов.
    Створення індивідуальної програми розвитку дитини: реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Любов Трембіцька // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 24-39
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний навчальний план -- корекційно-розвивальні послуги -- психолого-педагогічний супровід



Знайти схожі

14.


    Ониськів, М. С.
    Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / М. С. Ониськів, О. С. Білінська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 2
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інтерактивні технології--Інклюзивне навчання

Анотація: Суть інтерактивного навчання полягає у постійній, активній взаємодії всіх учасників освітнього процесу, що проявляється у спілкуванні, обміні інформацією, спільному розв’язанні проблем, моделюванні ситуацій, оцінюванні дій колег і власної поведінки.


Дод.точки доступу:
Білінська, О. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Керолайн, Д. Ковен
    Дислексія - це дар? [Текст] / Д. Ковен Керолайн // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 2. - С. 24-27 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Початкова освіта--Читання

   Мовленнєві розлади--Дислексія

Кл.слова (ненормовані):
діти з вадами розвитку -- навички читання та письма -- дислексія -- розлади навчання
Анотація: Про деякі переваги дислексії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Цвіткова, Наталія.
    Як організувати інклюзивне навчання в сиситемі позашкільної освіти? [Текст] : [рекомендації] / Наталія Цвіткова // Освiта. - 2020. - 5-12 лют. (№ 5/6). - С. 6
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Позашкільна освіта--Україна

   Позашкільні заклади

   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
гурткова робота -- спеціальна освіта -- інклюзивне середовище -- учні з особливими потребами
Анотація: Інклюзивне навчання в гуртках. Масові заходи за участю дітей з особливими потребами. Робота з батьками особливих дітей.



Знайти схожі

17.


    Мельніченко, О. О.
    Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах [Текст] / О. О. Мельніченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 2-4 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Спеціальна педагогіка

   Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади

   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
спеціальні заклади освіти -- навчально-корекційна мета уроку -- корекційно-розвивальна мета уроку -- корекційно-виховна мета уроку


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Лянченко, Н. Л.
    Повітря та його властивості [Текст] / Н. Л. Лянченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 5-7 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з розумовим вадами--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
повітря як природне середовище -- корекційно-розвивальні заняття -- діти з вадами інтелекту
Анотація: Заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем (для вихованців дитячого будинку-інтернату, молодшої групи з вадами інтелекту).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Гінчук, Д. С.
    Мій клас - моя сім'я [Текст] : виховна година для учнів 5-го класу зі зниженим зором / Д. С. Гінчук // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 11-12 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
діти звадами розвитку -- комунікативні навички -- навички орієнтування у просторі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Перфільєва, Т. О.
    Практико-орієнтовні вправи для роботи над голосом [Текст] / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 13-15 : граф.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні вправи -- сила голосу -- висота голосу
Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)