Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Інтегрований урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Богосвятська, А. -М.
    Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Інтегрований урок

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- вища інтегрованість індивідуальної свідомості -- інтегрований урок (ІУ) -- класифікація ІУ -- технологія ІУ -- міжпредметні зв'язки -- види і форми ІУ
Анотація: Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Галкіна, Н. В.
    Прекрасне та потворне у житті та творах мистецтва : інтегрований урок світової літератури та музичного мистецтва [Текст] / Н. В. Галкіна, Н. Л. Тхай // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 36-37.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Інтегрований урок
   Зарубіжна література--Міжпредметні зв'язки

Кл.слова (ненормовані):
байка -- байки І. А. Крилова -- Бородін О. П.
Анотація: Надано розробку уроку, який має на меті: закріпити знання учнів про байку та її особливості; визначити роль музики у житті людини та її значення у байці І. А. Крилова "Квартет"; провести порівняльний аналіз "хаотичної музики" у байці та організованої за законами жанру музики О. Бородіна; розвивати естетичні смаки та музикальний слух учнів.


Дод.точки доступу:
Тхай, Н. Л.; Крилов, Іван Андрійович (російський байкар ; 1769-1844) \про нього\; Бородін, Олександр Порфирійович (російський композитор і вчений-хімік ; 1833-1887) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Галкіна, Н. В.
    Інтегрований урок музичного мистецтва та світової літератури : [за твором О. С. Пушкіна "Заметіль"] [Текст] / Н. В. Галкіна, Н. Л. Тхай // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 34-35.
ББК 74+83
Рубрики: Російська література--Пушкін Олександр Сергійович (1799-1837 рр.)
   Зарубіжна література--Інтегрований урок

Кл.слова (ненормовані):
історія створення повісті О. Пушкіна -- музика Г. Свірідова -- музичне прочитання твору -- романс
Анотація: Запропоновано урок під назвою "Заметіль почуттів у музичних ілюстраціях Г. Свірідова до повісті О. С. Пушкіна "Заметіль". Мета заняття - допомогти учням осмислити процес творчої взаємодії різних видів мистецтва, формувати вміння аналізу літературного і музичного творів, а також розвивати емоційну сферу людської душі, виховувати розуміння краси слова та звука.


Дод.точки доступу:
Тхай, Н. Л.; Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Свірідов, Георгій Васильович (російський радянський композитор і піаніст. Народний артист СРСР. ; 1915-1956) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Терещенко, М. Є.
    "Тремтіння вічного" в поезії Стефана Малларме : інтегроване заняття: література, живопис, музика [Текст] / М. Є. Терещенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 12-19. - Зміст: "Квіти" ; "Видіння"; "Віяло (пані Малларме)"; "Лебідь" ; "Лебеді" / С. Малларме.
ББК 74.268.0
Рубрики: Французька література--Малларме Стефан (1842-1898 рр.)
   Зарубіжна література--Інтегрований урок

   Зарубіжна література--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
життя і творчість С. Малларме -- еклога -- імпресіонізм -- живопис -- символізм -- аналіз віршів
Анотація: Надано розробку уроку, мета якого - ознайомити студентів з життям і творчістю французького поета-символіста Стефана Малларме, поглибити знання про естетичні принципи та поетичне новаторство символістів, розвивати асоціативне мислення та творчі здібності студентів.


Дод.точки доступу:
Малларме, Стефан (французький поет, один з найчільніших представників французького символізму ; 1842-1898) \про нього\; Дебюссі, Клод (Клод Ашиль ; французький композитор, піаніст, диригент, критик ; 1862-1918) \про нього\; Мане, Едуард (французький художник імпресіоніст. Малював портрети, жанрові композиції, натюрморти ; 1832-1883) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Лозовер, Елеонора.
    Детектив як жанр літератури. Артур Конан Дойл та його славетний нишпорка Шерлок Холмс. Урок зарубіжної літератури, 7 клас [Текст] / Елеонора Лозовер, Дар’я Вайман // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 3. - С. 34-38. - Зміст: "Шерлок Холмс"
Рубрики: Зарубіжна література--Розробки уроків
   Зарубіжна література--Інтегрований урок

   Письменники англійські, 19-20 ст.

   Інтегроване навчання--Зарубіжна література--Англійська мова

   Жанри літературні--Детективи--Вивчення в школі

Кл.слова (ненормовані):
урок-засідання
Анотація: Пропонується розробка уроку за твором А. К. Дойля "Шерлок Холмс".


Дод.точки доступу:
Вайман, Дар’я; Дойль, Артур Конан (англійський письменник, автор численних пригодницьких, історичних, публіцистичних та фантастичних творів ; 1859-1930) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)