Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Досвід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Юрчишина, М. І.
    Моє щастя - у повноквітті учнівських душ [Текст] : [розвиток критичного мислення на уроках світової літератури та в позакласній роботі] / М. І. Юрчишина // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 2-3.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- триступенева модель -- М. Гоголь "Тарас Бульба" -- М. Булгаков "Майстер і Маргарита"
Анотація: Автор публікації, вчитель світової літератури, ділиться досвідом роботи над проблемою розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. На матеріалі власних уроків докладно показано та охарактеризовано етапи критичного мислення: виклик, осмислення, рефлексію.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ільяшенко, М. А.
    Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури [Текст] / М. А. Ільяшенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 4-6. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
театр -- складання сценаріїв -- інсценування -- прийом рольової гри -- шкільний театр
Анотація: Автор публікації пропонує ознайомитися із власним досвідом викладання світової літератури, зокрема акцентує увагу на використанні театрального мистецтва в процесі навчання. Цей процес вчитель уявляє собі за наступною формулою: "творчість автора+ творчість школяра+творчість учителя=урок як новий вид мистецтва". Наведено приклади методів та прийомів роботи в цьому напрямку.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Скуріхіна, Т. П.
    Зупиніть літак - я злізу! [Текст] : замітки про викладання світової літератури / Т. П. Скуріхіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 7-9.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
секрети фахового успіху -- цікавий матеріал -- відвідування театру -- питання для уроку-диспуту за твором О. Грибоєдова "Горе від розуму" -- Г. Щербакова -- В. Маяковський -- Мацуо Басьо -- нестандартні форми уроку
Анотація: Автор знайомить читачів із власним досвідом викладання світової літератури, зокрема зазначає, що шлях до фахового успіху пролягає через нестандартний зміст стандартного уроку до виховання вдумливого, творчого учня. Надано приклади прийомів та методів навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Карпенкіна, Л. Г.
    Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання [Текст] / Л. Г. Карпенкіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 9-14.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
творчо-розвивальні технології сучасного уроку -- етапи -- умови проведення гри -- види уроків -- функції гри -- вікторини -- О. Генрі -- урок в 9 класі -- літературна спадщина минулих епох -- кросворди
Анотація: Автор статті ділиться досвідом викладання світової літератури, зокрема приділяє увагу пошукам нових, творчих форм роботи, спрямованих на активізацію самостійної роботи та пізнавальної діяльності учнів. Окреслено основні риси ігрових технологій, охарактеризовано етапи, види, функції ігор на уроці. В якості додатку запропоновано розробку уроку у вигляді турніру за темою "Літературна спадщина минулих епох"(9 клас), а також літературні кросворди.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Ляшенко, І. М.
    Розвиток здібностей учнів до словесної творчості [Текст] / І. М. Ляшенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 23-25.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
творча мовленнєва діяльність -- Дж. Родарі "Граматика фантазії" -- прийом "Кола по воді" -- "Фантастичне продовження" -- прийоми складання казок
Анотація: У статті викладено основні аспекти методики розвитку творчих здібностей учнів у сфері мовленнєвої діяльності. Автор, вчитель світової літератури, ділиться досвідом викладання і на конкретних прикладах демонструє ефективність певних прийомів та методів, які спонукають до творчої активності школярів на уроках.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Ялтанець, Т. Л.
    Секрети мого педагогічного успіху [Текст] : [методи і прийоми навчання на уроках світової літератури] / Т. Л. Ялтанець // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 25-28.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
творча праця -- авторські знахідки -- "Ефект мультикультуралізму" -- зарубіжні письменники і Україна -- "Ефект присутності через деталь" -- "Ефект згустку" -- "Ефект від недостатньої інформації" -- творчість учнів -- шкільний театр
Анотація: Автор статті, учитель-методист, розкриває секрети свого професійного успіху. Читачів ознайомлено з найулюбленішими авторськими прийомами та підходами до навчання, зокрема при роботі над темою "Зарубіжні письменники і Україна". До "родзинок" своєї діяльності автор відносить і захоплення шкільним театром (інсценування творів світової літератури), і літературні переклади. Педагог не тільки навчає і розвиває учнів, а й дбає про виховання в них естетичного смаку, прагнення сповідувати загальнолюдські цінності у своєму житті.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Сорока, І. І.
    "Я - капітан, мій корабель - урок, а команда - це мій клас" [Текст] : [педагогічне есе учителя світової літератури] / І. І. Сорока // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 29-31.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
особистість вчителя -- професія -- мандри -- творчість -- поезія -- О. Пушкін -- О. Грін -- Л. Толстой "Анна Кареніна"
Анотація: Статтю написано у жанрі педагогічного есе. Автор, вчитель світової літератури, розповідає про себе, свою особистість та захоплення, про свою багатогранну професію - професію вчителя. Педагог ділиться досвідом викладання творів зарубіжної літератури, зокрема використання у своїй роботі новітніх інтерактивних технологій, ефективних прийомів та методів навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Иваненко, З. М.
    "В каждом человеке солнце." [Текст] : [из опыта преподавания зарубежной литератры] / З. М. Иваненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 32-33.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
професія вчителя -- "сонячна" педагогіка -- сучасні технології навчання -- форми інтерактивного навчання -- технологія відеометода -- критичне мислення -- міні-дослідження
Анотація: Автор статті, учитель-методист, ділиться досвідом викладання світової літератури. В наш важкий час, вважає автор, педагог повинен нести "сонце" в життя кожної дитини, вчити їх бути позитивними, працювати над собою та пізнавати світ. Для підвищення інтересу до свого предмету та активізації пізнавальної діяльності учнів автор використовує сучасні технології навчання, які докладно розглянуто в статті.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Гарізан, Н. В.
    Домашні завдання на уроках світової літератури [Текст] / Н. В. Гарізан // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 34-37.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
домашня навчальна робота учнів -- навички самостійної роботи -- індивідуальні завдання -- диференційовані види роботи -- есе -- каліграми -- завдання творчого характеру -- підсумкові завдання -- колективні завдання -- методика домашніх завдань -- поезія Давнього Сходу
Анотація: У статті викладено основні аспекти методики домашніх завдань на уроках світової літератури. Використовуючи власний досвід викладання, автор розкриває місто та значення домашнього завдання в навчальному процесі, визначає його мету та надає докладну характеристику різним типам, видам і формам завдань. Наведено приклади творчих домашніх завдань при вивченні творів різних авторів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

10.


   
    Як отримати задоволення від уроку? [Текст] : [поради від учителів-методистів Ірини Хроменко та Ірини Ткач] // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - 2 обкладинці.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
поради вчителів
Анотація: Надано поради щодо викладання світової літератури від учителів-методистів Ірини Хроменко та Ірини Ткач.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

11.


    Швень, Людмила.
    В гостях у зарубіжної літератури [Текст] : позакласний захід у 4-му класі / Л. Швень // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 5. - С. 50-56. - Зміст: Інсценування фрагмента з твору "Пригоди Тома Сойера" ; [Пісня Пеппі-Довга Панчоха / укр. мовою] ; Книжковий світ - то особливий світ / О. Афонін.
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Досвід
   Позакласна робота--Загальноосвітні навчальні заклади

   Сценарії--Зарубіжна література

Анотація: Ця розробка дасть змогу зацікавити вивченням зарубіжної літератури випускників початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Богосвятська, А. -М.
    Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 23-29. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Зарубіжна література--Методична робота

   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний досвід -- новаторство -- критерії оцінки педагогічного досвіду -- інноваційно-творча діяльність учителя -- усна форма -- практична форма -- друкована форма -- наочна форма -- майстер-клас -- критерії якості майстер-класу -- алгоритм проведення майстер-класу
Анотація: У статті розглянуто проблему поширення й узагальнення педагогічного досвіду як однієї з форм самореалізації та самовираження вчителя. Приділено увагу критеріям оцінки передового педагогічного досвіду - сукупності знань, умінь і навичок, набутих учителем у процесі навчально-виховної роботи. Охарактеризовано інноваційні форми поширення професійного досвіду (усна, практична, друкована та ін.)


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)