Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
1.


    Андрусик, С. І.
    Щасливий випадок [Текст] : літературна гра. 8 клас / С. І. Андрусик // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 5. - С. 50-51
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бобик, Л. Р.
    "Он тебе приснился новым" [Текст] : урок-екскурсія пушкінськими місцями. 9 клас / Л. Р. Бобик // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 33-36
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Галелюк, І. О.
    Використання активних методів навчання у процесі вивчення зарубіжної літератури [Текст] / І. О. Галелюк // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 14-16
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Кірган, Л. М.
    "Пригорнись душею до Вкраїни" [Текст] : літературна композиція "Україна в творчості зарубіжних письменників" / Л. М. Кірган // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 4. - С. 52-55
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Каніболоцька, О. А.
    Використання електронних енциклопедій під час вивчення творів зарубіжної літератури [Текст] : на матеріалі казки-новели Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер" / О. А. Каніболоцька // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 2. - С. 16-21
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер, новела


Дод.точки доступу:
Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кузнецова, О.
    Підсумкові уроки ЗЛ у 8 класі [Текст] : Урок 1. Урок-гра "Брей-ринг " . Урок 2. Урок-гра "Найрозумніший " / О. Кузнецова // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 17. - С. 14-18
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Лепешкина, Е.
    Прекрасная страна Любовь [Текст] : литературный вечер, посвященный теме любви в поэзии Средневековья и Возрождения / Е. Лепешкина // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2/3. - С. 14-17
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Естетичне виховання

   Свята --Сценарії


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Богосвятська, А. -М.
    Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя -- візуальний імідж -- внутрішній образ -- середовищний імідж -- модернізація -- моральне старіння -- ефективні технології -- гуманізація освіти -- принципи уроку світової літератури
Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Богосвятська, А. -М.
    Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- правила спілкування -- приклади завдань -- груповий проект
Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Богосвятська, А. -М.
    Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Інтегрований урок

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- вища інтегрованість індивідуальної свідомості -- інтегрований урок (ІУ) -- класифікація ІУ -- технологія ІУ -- міжпредметні зв'язки -- види і форми ІУ
Анотація: Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Богосвятська, А. -М.
    Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогіка--Методологія
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історія виникнення методу проектів -- вибір теми -- типологія освітніх проектів -- етапи роботи -- результати діяльності -- захист проекту -- критерії оцінювання -- пам'ятки для учнів
Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Богосвятська, А. -М.
    Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мета та завдання технології -- технологічна карта уроку -- етапи -- основні характеристики уроку
Анотація: У статті охарактеризовано технологію зустрічних зусиль як активізацію спрямованих емоційних, інтелектуальних, вольових зусиль учасників навчання, що передбачає у підсумку високу результативність навчальної діяльністі. Окреслено мету та завдання технології, а також надано опис п'яти основних етапів уроку, побудованого згідно зі вказаною технологією.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Богосвятська, А. -М.
    Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 2-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
структура технології -- проектно-діяльнісна технологія -- педагогічна майстерня -- розвиток критичного мислення -- проблемне навчання -- біоадекватна (ноосферна) технологія -- технологія зустрічних зусиль -- створення ситуації успіху -- ейдотехніка -- діалогова технологія -- особистісно орієнтована технологія -- інтерактивна технологія -- комп'ютерні технології -- здоров'язбережувальні освітні технології
Анотація: Стаття має на меті: сформувати у педагогів уявлення про сучасні технології навчання як спосіб впливу вчителя на учнів та сукупність форм і методів навчання; розвивати творче ставлення вчителів до технології навчального процесу, заснованого на високій методичній культурі; коротко розкрити зміст основних педагогічних технологій, які можна використати на уроках світової літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Хроменко, І.
    Проблемно-тематичний аналіз твору [Текст] : заняття № 3 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 22-28.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

   Українська література--Інтегрований урок

Кл.слова (ненормовані):
"пекуча" проблема твору -- проблемна ситуація -- проблемні завдання -- етика -- технологія проблемного навчання -- приклади проблемних ситуацій -- В. Нестайко (інтегрований урок)
Анотація: Третє тренінгове заняття для учителів-словесників містить характеристику такого методу аналізу художнього твору, як проблемно-тематичний. Автор пропонує конспект уроку за твором В. Нестайка "Дивовижні пригоди в 6-Б" та фрагменти інших уроків з метою демонстрації методики даного аналізу.


Дод.точки доступу:
Нестайко, Всеволод Зіновийович (український дитячий письменник, прозаїк ; 1930-2014) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Каніболоцька, О. А.
    Вивчення драми Б. Брехта "Життя Галілея" з використанням різних типів аналізу художнього твору : [4 уроки] [Текст] / О. А. Каніболоцька // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 4. - С. 9-12.
ББК 74.268.0
Рубрики: Німецька література--Брехт Бертольт (1898-1956 рр.)
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історична драма -- три редакції п'єси -- життя Галілея як боротьба -- сиитема символів -- аналіз твору -- бесіда -- методи та прийоми роботи
Анотація: У статті викладено методику комплексного використання різних типів аналізу художнього твору (текстуального, оглядового й ознайомлювального). Розглянуто особливості такої методики на прикладі вивчення історичної драми Бертольта Брехта "Життя Галілея" в 11-му класі.


Дод.точки доступу:
Брехт, Бертольт (німецький драматург і поет ; 1898-1956) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Богосвятська, А. -М.
    Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія -- технологічна карта -- триступенева модель -- методи та прийоми -- виклик -- усвідомлення змісту -- рефлексія -- основні принципи технології
Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

17.


    Богосвятська, А. -М.
    Формування системного і творчого мислення на уроках літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
принципи методики -- процесуальні риси творчої діяльності -- творчий підхід -- системний спосіб мислення -- закони розвитку творчої уяви -- фантазія -- літературні здібності -- творчі завдання -- структурні компоненти творчого потенціалу учня -- формування системи цінностей -- творчі форми уроку
Анотація: У статті узагальнено досвід дослідження проблеми творчої діяльності людини взагалі та творчості дитини. Висвітлено основні шляхи методики розвитку творчого мислення на уроках світової літератури, розглянуто різні типи творчих завдань і форм уроку, які сприяють самовираженню і саморозкриттю особистості та творчих здібностей кожного учня.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

18.


    Богосвятська, А. -М.
    Нові тенденції вивчення біографії письменника [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 19-29. - Бібліогр.: 33 назви.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мета і завдання шкільного курсу вивчення біографії -- принципи вивчення життєпису -- неповторна особистість -- духовна еволюція особистості -- робота з портретом -- спорт у житті письменників -- інноваційні технології -- жанри занять -- творчі завдання та прийоми -- творчі роботи
Анотація: У статті подано спрообу узагальнення досвіду з вивчення біографії письменника на сучасному уроці світової літератури. Охарактеризовано мету й завдання шкільного вивчення біографії, вікові особливості учнів при сприйнятті біографічного матеріалу. Визначено основні методи вивчення особистості письменника як єдності характеру, життєвого досвіду, світогляду, таланту, ідейно-естетичної спрямованості. Зокрема, розглянуто такі прийоми, як робота з портретом, використання інноваційних технологій (модульні. ігрові, проектні, комп'ютерні, гіпертекстові та ін.). Охарактеризовано основні жанрові різновиди занять з вивчення біографії письменника, а також різноманітні творчі завдання, прийоми та оригінальні виховні заходи.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

19.


    Богосвятська, А. -М.
    Особливості вивчення теоретико-літературних понять [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 30-36. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
теорія літератури -- три групи понять -- основні теоретико-літературні проблеми -- принципи вивчення -- інструмент літературознавчого аналізу -- тема -- проблема -- ідея -- концепція твору -- робота над творами різних жанрів -- методичні прийоми аналізу
Анотація: У статті висвітлено основні напрями методики вивчення теоретико-літературних питань на уроках свтової літератури. Розглянуто питання: що саме, з якою метою та яким чином вивчати матеріал з теорії літератури. Приділено увагу основним теоретико-літературним проблемам, принципам, методам і прийомам навчання, зокрема у роботі над творами різних жанрів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

20.


    Богосвятська, А. -М.
    Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 37-41. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
моделі навчання -- мета та завдання інтерактивного навчання -- основні методи і прийоми -- переваги інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглянуто інтерактивну технологію навчання та її застосування на уроках світової літератури. Висвітлено мету й завдання інтерактивного навчання як сукупності найбільш оптимальних форм роботи, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку критичного мислення, мовленнєвих навичок. Зокрема, подано технологічну карту інтерактивного уроку, охарактеризовано різноманітні форми, методи і прийоми роботи, а також обгрунтовано переваги інтерактивного підходу до вивчення літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)