Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Зарубіжна література -- Методика -- Урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Ленарт, В. А.
"Нехай потішить вас маленький скромний дар." : поглиблений аналіз поезії Поля Верлена : [
урок
] [Текст] / В. А. Ленарт, Н. М. Личманюк, В. М. Луцейко> // Всесвітня
література
та культура в навчальних закладах України. - 2011. -
№ 1
. - С. 30-32
Рубрики:
Письменники французькі
Зарубіжна
література
--
Методика
--
Урок
Кл.слова (ненормовані):
європейський модернізм
--
В серце і сльози, і біль., вірш
--
Осіння пісня, вірш
--
імпресіонізм
--
аналіз віршів "Осіння пісня". "В серце і сльози, і біль."
--
переклади поезії П. Верлена
Анотація:
Подано розробку
урок
у, мета якого - ознайомити учнів із біографією й основними темами і мотивами творчості відомого французького поета-засновника символізму Поля Верлена.
Дод.точки доступу:
Личманюк, Н. М.; Луцейко, В. М.; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гузь, О. О.
Урок
4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня
література
та культура в навчальних закладах України. - 2011. -
№ 2
. - С. 33-40. - Бібліогр.: 39 назв. - Зміст: "Падло" ("Падаль") / Ш. Бодлер.
Рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна
література
--
Методика
--
Урок
Зарубіжна
література
--
Методика
--Перевірка й оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
правила написання есе
--
побудова есе
--
мовно-стильові засоби
--
переклади вірша (Д. Павличко, Елліс)
--
історична примітка (про вірш "Падло")
Анотація:
Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі
урок
ів з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного
урок
у - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості.
Урок
має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе).
Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гузь, О. О.
Урок
3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня
література
та культура в навчальних закладах України. - 2011. -
№ 2
. - С. 28-33. - Зміст: "Альбатрос" / Ш. Бодлер.
Рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна
література
--
Методика
--
Урок
Кл.слова (ненормовані):
романтизм і модернізм
--
переклади вірша "Альбатрос" (Д. Павличко, М. Терещенко, І. Драч, Елліс, Д. Мережковський)
--
чотири рівні сприйняття художнього тексту
Анотація:
Викладено методику проведення 3-го
урок
у за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета заняття - розкрити сутність розуміння митцем ролі й місця поета в суспільстві як одної з провідних тем світової літератури. Подано і проаналізовано різні варіанти перекладу вказаного вірша.
Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Гузь, О. О.
Урок
2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня
література
та культура в навчальних закладах України. - 2011. -
№ 2
. - С. 24-28. - Зміст: "Гімн Красі" / Ш. Бодлер.
Рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна
література
--
Методика
--
Урок
Кл.слова (ненормовані):
поетична філософія Бодлера
--
символізм
--
аналітико-інтерпретаційне дослідження вірша
--
синтезуючий рівень сприйняття твору
--
культурологічний рівень сприйняття твору
--
варіанти тем для твору-роздуму, письмової відповіді
Анотація:
Стаття містить методичні рекомендації до наступного блоку дослідницької діяльності за творчостю французького поета Ш. Бодлера. Мета
урок
у - сприяти поглибленому дослідженню основ символістської естетики Бодлера та новаторських форм її втілення у поезії.
Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Гузь, О. О.
Урок
1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня
література
та культура в навчальних закладах України. - 2011. -
№ 2
. - С. 8-24. - Зміст: "Відповідності", "Вечорова гармонія" / Ш. Бодлер.
Рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна
література
--
Методика
--
Урок
Кл.слова (ненормовані):
декаданс
--
символізм
--
поетична група "Парнас"
--
імпресіонізм
--
модернізм
--
Бодлер про себе та творчість
--
діячі культури про Бодлера
--
художній світ Бодлера
--
аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору
--
система завдань і запитань
--
тлумачний словничок віршів
Анотація:
Запропоновано конспект вступного
урок
у за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета
урок
у - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші.
Урок
сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору.
Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)