Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Форми навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Богосвятська, А. -М.
    Сучасні типи уроків світової літератури: пошук, натхнення, фантазія [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 28-32. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Зарубіжна література--Форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
традиційні класифікації уроків -- новаторські типи уроків -- нестандартні уроки -- рекомендації
Анотація: У статті надано спробу класифікації новаторських типів уроків світової літератури, з указанням їх різновидів (жанрів). Подано також рекомендації щодо проведення нестандартних уроків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Богосвятская, А. -М.
    Программа семинара "Феномен литературной мистификации" для 10-(11) классов [Текст] / Анна-Мария Богосвятская // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 11. - С. 18-22.
ББК 83
Рубрики: Зарубіжна література--Позакласна робота
   Зарубіжна література--Форми навчання

   Зарубіжна література--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
семінар як форма навчання -- зміст навчального матеріалу -- вимоги до учнів -- словник -- список художніх творів -- форми проведення занять
Анотація: Запропоновано програму семінару "Феномен літературної містифікації", що може знайти своє місце як в гуманітарних гімназіях, ліцеях, так і в загальноосвітніх школах. Розкрито особливості семінару як ефективної форми навчання, що сприяє розвиткові творчих, дослідницьких здібностей старшокласників, поглибленню знань зі світової літератури та підвищенню інтересу до читання взагалі. Семінар має на меті ознайомити з явищем містифікації як літературно-історичної долі, проаналізувати найбільш відомі літературні підробки, формувати в учнів навички групової роботи, ведення дискусії тощо.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)