Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Літературознавство -- Аналіз художнього твору<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Хроменко, І.
    Стилістичний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 7 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 50-56. - Бібліогр.: 3 назви. - Зміст: "Вхожу я в тёмные храмы." / О. Блок. "Жираф" / М. Гумільов.
ББК 83 + 74.26
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
стилістичний аналіз -- стиль "великої епохи" -- стильові особливості -- індивідуальний стиль письменника
Анотація: На сьомому тренінговому занятті автор знайомить учителів-словесників із таким видом аналізу художнього твору, як стилістичний. Зокрема, розглянуто особливості стилів епох античності, Відродження, Просвітництва, а також класицизму, романтизму, реалізму, романтизму та інших літературних напрямів. На прикладах творчості В. Шекспіра, Дж. Байрона, М. Павича, Данте, Ф. Кафки розглянуто шляхи методики використання стилістичного аналізу тексту на уроках світової літератури.


Дод.точки доступу:
Гомер (легендарний давньогрецький поет ; 8 ст. до н. е.) \про нього\; Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\; Байрон, Джорж Гордон (англійський поет-романтик ; 1788-1824) \про нього\; Павич, Милорад (сербський поет, прозаїк, літературознавець ; 1929-2009 ) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Хроменко, І.
    Біографічний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 6 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 44-49. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
функції біографічного матеріалу -- Пушкін О. С. -- Рільке Р. М. -- урок-портрет -- біографічний метод
Анотація: У статті викладено основи методики біографічного аналізу художнього твору. Використовуючи власний досвід викладання, на шостому тренінговому занятті для вчителів-словесників автор розкриває особливості даного методу аналізу тексту (на матеріалі творчості О. Пушкіна, Д. Дефо, Дж. Байрона, Ф. Кафки.)


Дод.точки доступу:
Толстой, Лев Миколайович (російський письменник і мислитель, один з найвидатніших письменників-романістів світу ; 1828-1910) \про нього\; Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Дефо, Данієль (англійський письменник і публіцист ; 1660-1731) \про нього\; Рільке, Райнер Марія (австрійський поет, представник символістичної та містично-релігійної лірики ; 1875-1926) \про нього\; Байрон, Джорж Гордон (англійський поет-романтик ; 1788-1824) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Хроменко, І.
    Особливості аналізу поетичного твору [Текст] : заняття № 5 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 36-43. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
традиційний аналіз за алгоритмом -- Лермонтов М. Ю. -- фрагменти уроків -- технологія "Intel®Навчання для майбутнього" -- давньогрецька лірика (урок) -- Тіртей -- Анакреонт -- Сапфо -- Архілох
Анотація: У статті розглянуто особливості аналізу ліричного твору. П'яте тренінгове заняття для учителів-словесників містить характеристику даного методу та шляхи його використання на уроках літератури (на прикладі аналізу поезії О. Пушкіна та В. Іващенка. а також давньогрецької лірики).


Дод.точки доступу:
Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\; Іващенко, Віталій Вадимович (український поет, театральний діяч, науковець, винахідник ; 1937) \про нього\; Тіртей, (давньогрецький поет ; сер. VІІ ст. до н.е.) \про нього\; Архілох (давньогрецький поет ; 2-га пол. VІІ ст. до н.е.) \про нього\; Анакреонт, (давньогрецький ліричний поет, представник монодичної лірики ; бл. 570 до н. е. - бл. 485 до н. е.) \про нього\; Сапфо, (Сафо) (давньогрецька поетеса ; бл. 630 до н. е. - 570 до н. е.) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Хроменко, І.
    Проблемно-тематичний аналіз твору [Текст] : заняття № 3 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 22-28.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

   Українська література--Інтегрований урок

Кл.слова (ненормовані):
"пекуча" проблема твору -- проблемна ситуація -- проблемні завдання -- етика -- технологія проблемного навчання -- приклади проблемних ситуацій -- В. Нестайко (інтегрований урок)
Анотація: Третє тренінгове заняття для учителів-словесників містить характеристику такого методу аналізу художнього твору, як проблемно-тематичний. Автор пропонує конспект уроку за твором В. Нестайка "Дивовижні пригоди в 6-Б" та фрагменти інших уроків з метою демонстрації методики даного аналізу.


Дод.точки доступу:
Нестайко, Всеволод Зіновийович (український дитячий письменник, прозаїк ; 1930-2014) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Хроменко, І.
    Пообразний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 2 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 14-21.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- образи персонажів -- образ автора -- образ оповідача -- національний образ
Анотація: На другому тренінговому занятті для учителів-словесників розглянуто основні підходи та прийоми, які застосовуються під час вивчення художнього твору. Зокрема, проаналізовано поняття образу в художній літературі, його особливості та різновиди. На матеріалі фрагментів уроків та конспекту уроку за твором С. Черкасенка "Маленький горбань" розглянуто такий вид аналізу художнього твору, як пообразний аналіз.


Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\; Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\; Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\; Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\; Ліндгрен, Астрід (шведська дитяча письменниця ; 1907-2002) \про неї\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (український письменник, драматург, педагог ; 1876-1940) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Хроменко, І.
    Особливості шкільного аналізу художнього твору : аналіз "слідом за автором" [Текст] : заняття № 1 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 2-14. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього тексту -- емоційний відгук -- критичне мислення -- Достоєвський Ф. М. -- Кафка Ф. -- Чехов А. П.
Анотація: Перше заняття з тренінгу для учителів-словесників присвячено загальній характеристиці аналізу художнього твору. Підкреслено, що систематичне використання цього методу навчання сприяє більш глибокому проникненню в смислові глибини твору, виробленню в учнів умінь вдумливо, осмислено сприймати художні тексти, формувати якості культурного читача. Використовуючи власний досвід викладання, автор приділяє особливу увагу аналізу "слідом за автором".


Дод.точки доступу:
Достоєвський, Федір Михайлович (російський письменник, мислитель, філософ і публіцист ; 1821-1881) \про нього\; Верн, Жюль Габрієль (французький письменник ; 1828-1905) \про нього\; Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\; Нестайко, Всеволод Зіновийович (український дитячий письменник, прозаїк ; 1930-2014) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\; Чехов, Антон Павлович (російський драматург і прозаїк ; 1860-1904) \про нього\; Лепкий, Богдан Сильвестрович (український поет, прозаік, перекладач ; 1872-1941 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Хроменко, І.
    Окремі специфічні види літературознавчого аналізу [Текст] : заняття № 10 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Українська література--Методи навчання

   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
контекстуальний аналіз -- інтертекстуальний аналіз -- асоціативний аналіз -- емоційний аналіз -- робота з епізодом
Анотація: Останнє заняття з тренінгу вчителів-словесників присвячено огляду видів аналізів художнього твору, які не є поширеними у шкільній практиці. На матеріалі творчості зарубіжних і українських письменників розглянуто методику подібних аналізів, зокрема надано розгорнутий емоційний аналіз оповідання В. Винниченка "Федько-халамидник".


Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\; Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\; Винниченко, Володимир Кирилович (український політичний та державний діяч, прозаїк, драматург та художник ; 1880-1951) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Хроменко, І.
    Компаративний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 9 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 9. - С. 8-15. - Бібліогр.: 8 назв. - Зміст: "Сонет № 30"; "Сонет № 130" / В. Шекспір.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Українська література--Методи навчання

   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
компаративістика -- новела -- образи героїв -- інтегрований урок -- порівняльний аналіз текстів
Анотація: У статті зосереджено увагу на такому виді аналізу художнього твору, як компаративний. На матеріалі творчості зарубіжних і українських письменників досліджено особливості та методику використання даного методу. Підкреслено, що цей тип аналізу сприяє формуванню гуманістичного світогляду учнів, вихованню загальнолюдських цінностей, національної гідності та шанобливого ставлення до культури інших народів.


Дод.точки доступу:
Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\; Гончар, Олесь Терентійович (український радянський письменник, літературний критик, громадський діяч ; 1918-1995 ) \про нього\; Бредбері, Рей (американський письменник ; 1920-2012) \про нього\; Твен, Марк (американський письменник, гуморист, сатирик, публіцист, видавець ; 1835-1910) \про нього\; О. Генрі (американський письменник ; 1862-1910) \про нього\; Стефаник, Василь Семенович (український письменник, поет, майстер експресіоністичної новели, громадський діяч, політик ; 1871-1936) \про нього\; Лондон, Джек (американський письменник, громадський діяч, соціаліст ; 1876-1916) \про нього\; Довженко, Олександр Петрович (український радянський письменник, кінорежисер, кінодраматург, художник ; 1894-1956) \про нього\; Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794 ) \про нього\; Хайям, Омар (перський і таджицький математик, поет, філософ ; 1040 - близько 1123) \про нього\; Мольєр, Жан Батіст (французький письменник, драматург ; 1622-1673) \про нього\; Куліш, Микола Гурович (український письменник, режисер, драматург, громадський діяч, газетяр і редактор, діяч української освіти, педагог ; 1892-1937) \про нього\; Сент-Екзюпері, Антуан (французький письменник, поет і професійний льотчик ; 1900 - 1944) \про нього\; Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник-прозаїк ; 1931-1980) \про нього\; Харчук, І. В. \про нього\; Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Хроменко, І.
    Філологічний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 8 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 9. - С. 2-7. - Бібліогр.: 3 назви. - Зміст: "Всё повторяю первый стих." / М. Цвєтаєва. "Стол накрыт на шестерых." / А. Тарковський.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
комплексний аналіз прозового твору -- жанр та жанрова форма твору -- архітектоніка тексту -- структура оповіді -- авторська позиція
Анотація: Восьме тренінгове заняття для учителів-словесників присвячено такому виду аналізу художнього твору, як філологічний. На підставі власного досвіду автора публікації визначено основні шляхи методики аналізу прозового, драматичного та ліричного творів. Пдкреслено важливе значення цього методу навчання,який сприяє глибокому осмисленню авторських орієнтирів у творі та дає багато шансів виховати учнів щирими прихильниками художнього слова.


Дод.точки доступу:
Квітка-Основ’яненко, Григорій Федорович (український прозаїк, драматург, журналіст, літературний критик і культурно-громадський діяч ; 1778-1843) \про нього\; Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\; Лондон, Джек (американський письменник, громадський діяч, соціаліст ; 1876-1916) \про нього\; Чехов, Антон Павлович (російський драматург і прозаїк ; 1860-1904) \про нього\; Діккенс, Чарльз (англійський письменник, романіст ; 1812-1870) \про нього\; Цвєтаєва, Марина Іванівна (1892-1941) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Данилюк, Анатолій.
    Роздуми над "Словом про похід Ігорів" [Текст] : диктофонні записи зі слів Анатолія Данилюка / упорядкував Ігор Дуцяк // Дзвін. - 2017. - № 10. - С. 166-189
Рубрики: Давня українська література--" Слово о полку Ігоревім"
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Анотація: В журналі представлено роздуми Анатолія Данилюка над "Словом Ігорів", подано зауваги до інтерпретації викладу тексту "Слово про похід Ігорів".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Козиева, Виталина.
    К вопросу о трёх именах, или Попытка очередной интерпретации повести Н. Гоголя "Шинель" [Текст] / Виталина Козиева // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники українські російськомовні, 19 ст.

   Літературознавство--Аналіз художнього твору

   Літературні персонажі

Кл.слова (ненормовані):
Гоголь М. В. -- повість"Шинель" -- розробка уроку


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Бондаренко, Юрій.
    Словесно-жанровий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 5. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літератури теорія
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

   Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
жанровий аналіз -- словесні структури -- мовний матеріал -- етапи навчальної діяльності -- теорія жанру
Анотація: Розкривається процес комплексного вивчення словесної та жанрової природи літературного матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)