Пошуковий запит: (<.>S=Обдаровані діти -- Дошкільні навчальні заклади<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
|
Пасечник, Л. Одарённый ребёнок - особая ценность для общества [Текст] / Л. Пасечник> // Дошкольное воспитание. - 2009. - № 2. - С. 13-20
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- ДОШКІЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Кайзерова, Н. Робота з обдарованими дітьми [Текст] / Н. Кайзерова> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 46 (грудень). - С. 22-26. - Бібліогр.: с. 26
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- обдаровані діти -- асоціативне мислення -- робота над змістом і словом -- досвід роботи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Коваленко, О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку [Текст] / О. Коваленко> // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 24-27. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- дошкільники -- моніторинг Анотація: У статті подано узагальнені результати наукових досліджень зарубіжних та українських учених з питань створення діагностичного інструментарію ідентифікації здібних і обдарованих дітей. Доведено доцільність використання психолого-педагогічного моніторингу в процесі виявлення здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Барна, Х. В.. Цінне ставлення до книги у субкультурі старшого дошкільника [Текст] / Христина Василівна Барна> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти Анотація: У статті дано визначення ціннісного ставлення до книги, відображені його структура і характерні особливості, а саме : залежність від картини світу, синкретичність сприйняття зовнішніх і внутрішніх аспектів книги , залежність від ціннісного ставлення до книги в микросоциуме , кореляційний зв'язок з умінням читати, емоційно забарвлене оцінювання .
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Іщенко, Л. В.. Проблема формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку в сучасній педагогічній науці [Текст] / Людмила Валентинівна Іщенко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): творчість -- творча особистість -- обдаровані діти Анотація: У статті розкривається стан дослідження проблеми формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку, здійснено аналіз психолого- педагогічних аспектів цієї проблеми. Усередині кожного аспекту виділені два напрямки: перший - вивчення проблеми формування творчої індивідуальності особистості старшого дощкольніка , друге - підготовка педагогів в системі вищої освіти .
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бєлєнька, Г. В.. Казка як засіб екологічної освіти і виховання [Текст] / Ганна Володимирівна Бєлєнька> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): казки про природу -- обдаровані діти Анотація: У статті розглядається питання про доцільність використання в умовах суспільного і сімейного дошкільного виховання авторських казок про природу як засіб екологічного виховання дітей. Дана коротка характеристика і подано перелік рекомендованих казок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Сокуренко, О. О. Розвиток обдарованої дитини дошкільного віку засобами ігрової діяльності. [Текст] / О. О. Сокуренко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 22-24
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): формування особистості -- обдаровані діти -- ігрова діяльність Анотація: У статті висвітлено психолого-педагогічні аспекти розвитку обдарованої дитини дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Дано визначення дефеніцій "гра", "ігрова діяльність." Визначено розвиваючий вплив засобів ігрової діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Шелестова, Л. В.. Експериментальне дослідження особливостей розвитку естетичних збідностей у старших дошкільників [Текст] / Людмила Володимирівна Шелестова, Оксана Миколаївна Оверчук> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 25-29 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): естетичний розвиток дитини -- обдаровані діти -- естетичні здібності -- дослідження -- дошкільники -- естетичне виховання Анотація: У статті описана сутність поняття " естетичні здібності " та визначено його структурні компоненти . Описано критерії та показники визначення рівня його сформованості , а так само діагностичні методи, що дозволяють досліджувати особливості розвитку естетичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку з використанням творів образотворчого мистецтва.
Дод.точки доступу: Оверчук, О. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Стеценко, І. Обдарованість дитини: вчасно помітити і розвинути : репортаж зі Всеукраїнської науково-практичної конференції [Текст] / Ірина Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 16
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- конференція -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Репортаж з ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, що відбулася 9-10 квітня 2015 року на базі Інституту обдарованої дитини НАПН України у м. Києві. Науковці, керівники та педагоги дитсадків, викладачі й студенти вишів, методисти різних рівнів, психологи, працівники дитячих навчальних і розвивальних центрів з різних регіонів України обговорювали питання виявлення та розвитку дитячої обдарованості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Хоменко, О. А. Формування професійної готовності вихователів до діяльності з обдарованими дітьми [Текст] : майтер-клас / О. А. Хоменко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 48-54 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): талант -- здібності -- обдаровані діти -- майстер-клас -- дошкільний вік -- тренінгові технології -- професіоналізм вихователів -- дошкільна педагогіка Анотація: У статті позначена важливість формування готовності вихователів до роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку за допомогою тренінгових технологій, запропонованих в рамках семінару-тренінгу "Психологічні основи роботи з обдарованими дітьми".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Романюк, Ірина. Гурткова робота з музичного виховання у дошкільному навчальному закладі [Текст] / І. Романюк> // Музичний керівник. - 2012. - № 12. - С. 4-10
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- гурткова робота -- музичне виховання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Гален, Олександр. Глибинна психологія обдарованих дітей [Текст] / Олександр Гален> // Дзеркало тижня. - 2018. - № 31. - С. 13
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- дитяча психологія -- дошкільний вік
Знайти схожі
|
|