Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дидактика -- Процес навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.


    Ускова, А.
    Як зробити дитину успішною у школі / А. Ускова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 50-53. - немає в фонді ОУНБ
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
успішність -- допрофільне навчання
Анотація: В статті висвітлено особливості організації допрофільного навчання з метою підготоки учнів до вільного та свідомого вибору професії, запропоновано тренінгові заняття для вчителів "Допрофільна освіта - запорука ефективного навчання у старших класах, вірний вибір професії, краще життя для всіх".


Знайти схожі

2.


    Білозуб, Н.
    Як уникати помилок у навчанні / Н. Білозуб // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 46-47
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
труднощі у навчанні -- робота над помилками
Анотація: В статті йдеться про причини труднощів та помилок у навчанні, подано рекомендації щодо їх усунення і попередження.


Знайти схожі

3.
74.202.2
Т 45


    Титар, О.
    Інтеграція навчального процесу / О. Титар, Г. Пінчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 43-45
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- структура інтегрованих уроків -- бінарний урок
Анотація: В статті висвітлено актуальність інтеграції в навчальний процес, розкрито суть, мету, переваги інтегрованого навчання, охарактеризовано види та структуру інтегрованих уроків.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Пінчук, Г.

Знайти схожі

4.


    Пашкова, Н.
    Індивідуальний підхід і креативна освіта / Н. Пашкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 14
ББК 74.202
Рубрики: Педтехнології--Особистісно орієнтована педагогіка
   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- самореалізація -- індивідуальна робота
Анотація: В статті висвітлено особливості використання індивідуального підходу у навчальній діяльності учнів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

5.


    Карпенко, О.
    Сучасне формулювання мети навчального заняття / О. Карпенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 15-17
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
цілі навчання -- мета уроку -- навчальні цілі
Анотація: Автор систематизувала та узагальнила напрацювання науковців, практиків щодо правильного та грамотного формулювання мети уроку, окреслила можливі шляхи розв'язання цієї проблеми.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

6.


   
    Оцінка сучасного вчителя очима учня, колег, батьків [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 15
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Анотація: Оцінка діяльності вчителя очима учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

7.


    Амерханян, С.
    Інтегрований урок як сучасний [Текст] / С. Амерханян // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 60-64
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

8.


    Петрикова, Н.
    Пізнавальна активність учнів / Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 45-50
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- активізація пізнавальної діяльності -- пізнавальна діяльність -- пізнавальний інтерес
Анотація: Автор розкриває роль дидактичних умов у розвитку пізнавальної активності дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ільченко, О.
    Використання web-квестів / О. Ільченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 30-31
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок веб-квест -- інноваційні методи навчання -- веб-квест
Анотація: В статті розглянуто використання інноваційного методу веб-квесту на уроці. Веб-квест - це технологія, орієнтована на учнів, занурених у процес навчання, яка розвиває їх критичне мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Хайчіна, Ю.
    Запитання - вибір напрямку до відповіді / Ю. Хайчіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 53-57
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
доповнюючі запитання -- класифікація запитань -- альтернативне запитання -- однополюсні запитання -- інформаційні запитання -- основні запитання -- дослідницькі запитання -- додаткові запитання -- навідні запитання -- запитання-здивування -- запитання-підказка -- складні запитання -- дзеркальне запитання -- запитання-капкани -- закрите запитання -- відкрите запитання -- проблема -- переломні запитання -- завдання
Анотація: В статті висвітлено особливості ефективного використання запитально-відповідального прийому як невід'ємної частини навчально-виховного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Мовчан, Г. В.
    Як навчитися вчитися : матеріали для проведення класної години, 5-7 кл. / Г. В. Мовчан // Виховна робота в школі. - 2013. - № 3. - С. 36-42
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- робоче місце -- успіх у навчанні -- підручник -- навчальна праця


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Хінціцька, Н.
    Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки / Н. Хінціцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 64-65. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- інтеграція -- інтегроване навчання
Анотація: В статті з'ясовано суть понять "міжпредметні зв'язки" та "інтеграція", висвітлено особливості їх запровадження в навчання учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ширяева, О.
    Обучение в современной школе / О. Ширяева // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 8-9
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотивация -- творческие способности
Анотація: Автор акцентирует внимание на развитии творческих способностей учащихся, лежащих в основе мотивации к учебной деятельности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Синячев, И.
    Главная цель дидактического кода УВК (часть 2) / И. Синячев // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 10-15
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
педагогическое действие -- дело -- деятельность учителя
Анотація: Во 2-й части практической реализации главной цели дидактического кода УВК рассмотрены следующие принципы: демократии, научности педагогических действий и ответственности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Сметанина, Т.
    Стимули й антистимули / Т. Сметанина // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 82
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- активність учнів -- пізнавальний інтерес
Анотація: В статті йдеться про роль вчителя як особистості в активізації навчальної діяльності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Долгова, В.
    Індивідуалізоване навчання як стратегія / В. Долгова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 40-41
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педтехнології--Диференціація навчання

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- індивідуалізація навчання -- диференційований підхід
Анотація: В статті автор ділиться досвідом використання диференційованого підходу як однієї з умов реалізації індивідуального підходу до учнів. Саме дотримання цього принципу забезпечує процес індивідуалізації навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Гончарик, Н.
    Подарувати учню крила / Н. Гончарик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 8-10
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- професіонал -- мотивація
Анотація: Погляд автора на на роль та місце вчителя в сучасній системі освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Петрикова, Н.
    Учити учнів учитись / Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 15
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- самостійна робота -- загальнонавчальні організаційні вміння -- пізнавальна компетентність
Анотація: В основі пізнавальної та самостійної компетентності лежать загальнонавчальні організаційні вміння. Саме ці вміння скорочують час на підготовку навчальної та самоосвітньої діяльності та її здійснення, допомагають міцно й осмислено засвоювати навчальний матеріал.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Франко, В.
    Магнітоскопія як складова інтелекту / В. Франко, М. Гурільова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 73-74
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
магнітоскопія -- розумовий розвиток
Анотація: В статті розкрито роль системи магнітоскопії як важливої основи для розвитку розумових та творчих здібностей дитини.


Дод.точки доступу:
Гурільова, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Гладун, Ю.
    Підвищення ефективності навчального процесу / Ю. Гладун, К. Скрібцова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 24-29
ББК 74
Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології
   Освіта--Гуманізація і демократизація

   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- особистісний підхід -- демократизація процесу навчання -- принципи спілкування -- дослідницьке навчання -- проблемне навчання -- ділова гра -- кейс-метод -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Розкрито особливості застосування принципів гуманізації, оптимізації, демократизації в сучасний процес навчання, охарактеризовано принципи сучасного навчання, висвітлено питання застосування новітніх технологій в навчальний процес.


Дод.точки доступу:
Скрібцова, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)