Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Письменники німецькі, 19 ст. -- Поети<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Гузь, О. О.
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / О. О. Гузь , Н. Б. Смірнова> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 12
. - С. 22-54. - Зміст: Урок № 33. Уславлення дружби й вірності у вірші О.С.Пушкіна "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади і роздуми у творі ; Урок № 34. Олександр Грін. Повість-феєрія "Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору ; Урок № 35. Система образів повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" Олександра Гріна, місце Ассоль і Грея в ній ; Урок №34. Шолом-Алейхем (1859-1916). Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" ; Урок № 35. Щолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі ; Урок № 36. Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецькі відлуння "Пісні над піснями" ; Урок № 37. Особливості зображення любовних переживань у вірші Роберта Бернса "Любов" ("Моя любов - рожевий квіт.") ; Урок № 38. Поєднання світу людини й світу природи у відображенні найкращих людських почуттів у вірші Генріха Гейне "Коли настав чудовий май." ; Урок № 39. Ідея вірності й любові Костянтина Симонова "Жди мене.". Поєднання долі людини з долею народу ; Урок № 40. Розвиток мовлення (усно).
Поети
зація високого почуття любові, особливості його художнього розкриття. Виразне читання напам’ять віршів сучасних зарубіжних та українських поетів про дружбу й кохання ; Урок № 41. Контрольна робота: написання ліричного есе на основі вивчених творів про дружбу й кохання
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Уроки світової літератури--Планування уроків
Письменники
російські, 19 ст.
Письменники
російські, 20 ст.
Письменники
єврейські, 19-20 ст.
Письменники
шотландські, 18 ст.--
Поети
Письменники
німецькі
, 19 ст.--
Поети
Кл.слова (ненормовані):
Пушкін О. С.
--
Бернс Р.
Дод.точки доступу:
Смірнова, Н. Б.; Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Грін, Олександр Степанович (російський письменник ; 1880-1932) \про нього\; Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\; Бернс, Роберт (шотландський поет ; 1759-1796) \про нього\; Симонов Костянтин-письменник російський, 20 ст. \про твір\; Гейне, Генріх (німецький поет, публіцист і критик ; 1797-1856) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)