Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Вивчення в школі -- Аналіз творів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Секирина, Валентина.
    Диалог Булгакова и Достоевского о духовных ценностях [Текст] / Валентина Секирина // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 7-8. - С. 77-81
ББК 74.268.3 + 83.3
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Аналіз творів
   Письменники російські, 20 ст.

   Письменники російські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Булгаков М. О. -- Достоєвський Ф. М.
Анотація: Методические советы по изучению известных произведений М. Булгакова и Ф. Достоевского посредством их компаративного сопоставления. Автор статти подчеркивает, что цель учителя показать необходимость установления близости между двумя великими мастерами слова не столько на уровне образов, художественных явлений и т.п., а общего воздуха , которым дышали эти писатели, общности их художественных идей, мировоззрений.


Дод.точки доступу:
Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\; Достоєвський, Федір Михайлович (російський письменник, мислитель, філософ і публіцист ; 1821-1881) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Хроменко, Ірина.
    Компаративний аналіз художнього твору [Текст] / Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 1. - С. 8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Аналіз творів
   Уроки--Форми проведення

   Аналіз художніх творів--Компаративний

Анотація: В статті розповідається про те, що використання порівняльного аналізу художніх творів допомагає реалізувати завдання сучасної літературної освіти: підвищити загальнокультурний рівень розвитку учнів, сформувати в них стійкі уявлення про різноманітність світу, гуманістичний світогляд ; виховати толерантне ставлення до людей інших національностей, віросповідань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Орлова, О. В.
    Політ над світом, політ над собою. Урок за казкою Сельми Лагерлеф "Дивовижна подорож Нільса Хольгерсона з дикими гусаками Швецією" [Текст] / О. В. Орлова // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 7-8. - С. 25-27. - Зміст: "Дивовижна подорож Нільса Хольгерсона з дикими гусаками Швецією"
ББК 74.268.0
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Аналіз творів
   Світова література--Казки--Вивчення в школі

   Письменники шведські, 19-20 ст.

   Уроки світової літератури--Розробка уроків



Дод.точки доступу:
Лагерлеф, Сельма (шведська письменниця ; 1858-1940) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)