Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Планування уроків<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Сутула, Ольга.
    Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / Ольга Сутула, Ірина Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 7-8. - С. 71-84 : іл. ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 9. - С. 28-41 : іл. ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 10. - С. 14-32 : іл. ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 11-12. - С. 50-65 : іл. ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 42-57 ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 32-50
Рубрики: Світова література--Планування уроків


Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина
Є примірники у відділах:
ВДГН (26.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Борківська, О. П.
    Сучасний літературний процес [Текст] : Планування уроків світової літератури; 11 клас / О. П. Борківська // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 3. - С. 24-31 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Поетова пригода" ; "Диявол та сеньйорита Прим" ; "Алхімік"
Рубрики: Книги--Історія книги
   Книгодрукування--Історія

   Літературні процеси--Історія розвитку

   Світова література--Планування уроків

   Письменники бразильські, 20 ст.

   Письменники італійські, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Олександрійська бібліотека -- Афінська бібліотека -- книга Гуттенберга -- пергамент
Анотація: В статті подано захід, що висвітлює проблеми співіснування і взаємодії різних стилів, напрямів, течій в літературі останніх десятиліть. Порушено проблему виживання і конкуренції художньої літератури з "відео", "мультимедіа", інтернетом тощо.


Дод.точки доступу:
Кальвіно, Італо (італійський письменник ; 1923-1985) \про нього\; Коельйо, Пауло (бразильський письменник) \про нього\
Є примірники у відділах:
ВДГН (05.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Гузь, О.
    Орієнтоване поурочне планування уроків світової літератури 11 клас. Академічний рівень [Текст] / О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 7-8. - С. 41-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Планування уроків


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Сутула, О.
    Календарне планування уроків світової літератури. 11 клас [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 7-8. - С. 76-83. - Зміст: 1. Академічний рівень ; 2. Рівень стандарту
Рубрики: Світова література--Планування уроків


Дод.точки доступу:
Тригуб, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Сутула, О.
    Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 7-8. - С. 83-92. - Продовж.: №9. - С.44-60; №10. - С.48-80
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Світова література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Тригуб, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. [Текст] / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 28-33
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Срібне століття--Російська поезія--Вивчення в школі

Анотація: План проведення уроку по темі "Срібне століття російської поезії як культурно-естетичний феномен в історії світової культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №65-70 [Текст] / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко, Н. Б. Смірнова // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 42-57. - Зміст: "Міо, мій Міо" ; "Джим Гудзик і машиніст Лукас" ; "Конрад, або Дитина з бляшанки"
ББК 74.268.39
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Світова література--Планування уроків

   Світова література--Контрольні роботи--Завдання

   Письменники шведські, 20 ст.

   Письменники німецькі, 20 ст.

   Письменники австрійські, 20-21 ст.

Анотація: Подано розробки уроків світової літератури за творами Астрід Ліндрен, Міхаеля Енде, Крістіне Нестлінгер та контрольний тест на основі вивченого курсу "Світова література. 6 клас".


Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Смірнова, Н. Б.; Ліндгрен, Астрід (1907-202) \про твір\; Енде, Міхаель (німецький письменник ; 1929-1995) \про нього\; Нестлінгер, Крістін (1936) \про твір\

Знайти схожі

8.


    Козова, Т. О.
    Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу [Текст] / Т. О. Козова, С. О. Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 7-8. - С. 18-59. - Зміст: Урок № 1. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу ; Урок № 2. Переклад і переспів. Практика розрізнення різних видів перекладу ; Урок № 3. Билини як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський) ; Урок № 4. "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині ; Урок № 5. Ідеал воїна-захисника в билині "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Утілення людських чеснот у творі та елементи фольклору ; Урок № 6. Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. "Король Лір і його дочки". Аналітичне дослідження тексту ; Урок № 6(ІІ варіант). Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. Ідеї свободи й служіння народові в англійських баладах про народного захисника Робіна Гуда ; Урок № 7. Моральні уроки балади "Король Лір і його дочки". Король Лір як вічний образ ; Урок № 7(ІІ варіант). Образ Робіна Гуда як народного захисника. Складання цитатної характеристики за текстом твору ; Урок № 8. Історія задуму й створення балади Фрідріха Шиллера "Рукавичка". Випробування головного героя балади в світі тварин і в світі людей ; Урок № 9. Шиллерське бачення образу справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність ; Урок № 10. Утвердження любові до Батьківщини й героїзму в баладі Адама Міцкевича "Світязь" ; Урок № 11. Художні особливості втілення провідної ідеї в баладі Адама Міцкевича "Світязь": символічність образів, елементи фольклору в творі ; Урок № 12. Сутність основного конфлікту твору Роберта Льюїса Стівенсона"Балада про вересовий напій". Художні засоби його втілення ; Урок № 13. Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Складання усної характеристики персонажа. Символіка твору. Контрольний тест з теми "Билини і балади"
Рубрики: Світова література--Планування уроків
Кл.слова (ненормовані):
Міцкевич А. -- Шиллер Ф.


Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Міцкевич, Адам Бернард (польський поет, засновник польського романтизму ; 1798 - 1855) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Тіхоненко, Світлана.
    Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 19-35. - Бібліогр. с. 33. - Зміст: Урок № 14. Вальтер Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі "Айвенго". Текстуальний аналіз І розділу роману ; Урок № 15. Історичний колорит твору й засоби його створення. Динаміка сюжету, гумор ; Урок № 16. Система образів роману В.Скотта "Айвенго". Зіткнення добра, краси й справедливості з жорстокою підступністю ; Урок № 17. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби його створення. Роман Вальтера Скотта "Айвенго" на кіноекрані ; Урок № 18. Поетичне втілення теми трагедії Другої світової війни у вірші К.І.Галчинського "Пісня про солдатів Вестерплятте" ; Урок № 19. Вірш А.Маргул-Шперберга "Про назву концтабору Бухенвальд" як твір-пересторога. Провідні ідеї поезії ; Урок № 20. Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Текстуальний аналіз вірша Юлії Друніної "Зінка" ; Урок № 21. Виразне читання напам’ять віршів про Другу світову війну з обґрунтуванням вибору ; Урок № 22. Написання есе за віршем Булата Окуджави "До побачення, хлопчики."
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
Скотт В. -- Айвенго, роман


Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Тіхоненко, Світлана.
    Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко, Наталія Рябуха // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 29-41. - Зміст: Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Планування уроків


Дод.точки доступу:
Рябуха, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / О. О. Гузь , Н. Б. Смірнова // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 22-54. - Зміст: Урок № 33. Уславлення дружби й вірності у вірші О.С.Пушкіна "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади і роздуми у творі ; Урок № 34. Олександр Грін. Повість-феєрія "Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору ; Урок № 35. Система образів повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" Олександра Гріна, місце Ассоль і Грея в ній ; Урок №34. Шолом-Алейхем (1859-1916). Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" ; Урок № 35. Щолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі ; Урок № 36. Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецькі відлуння "Пісні над піснями" ; Урок № 37. Особливості зображення любовних переживань у вірші Роберта Бернса "Любов" ("Моя любов - рожевий квіт.") ; Урок № 38. Поєднання світу людини й світу природи у відображенні найкращих людських почуттів у вірші Генріха Гейне "Коли настав чудовий май." ; Урок № 39. Ідея вірності й любові Костянтина Симонова "Жди мене.". Поєднання долі людини з долею народу ; Урок № 40. Розвиток мовлення (усно). Поетизація високого почуття любові, особливості його художнього розкриття. Виразне читання напам’ять віршів сучасних зарубіжних та українських поетів про дружбу й кохання ; Урок № 41. Контрольна робота: написання ліричного есе на основі вивчених творів про дружбу й кохання
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Уроки світової літератури--Планування уроків

   Письменники російські, 19 ст.

   Письменники російські, 20 ст.

   Письменники єврейські, 19-20 ст.

   Письменники шотландські, 18 ст.--Поети

   Письменники німецькі, 19 ст.--Поети

Кл.слова (ненормовані):
Пушкін О. С. -- Бернс Р.


Дод.точки доступу:
Смірнова, Н. Б.; Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Грін, Олександр Степанович (російський письменник ; 1880-1932) \про нього\; Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\; Бернс, Роберт (шотландський поет ; 1759-1796) \про нього\; Симонов Костянтин-письменник російський, 20 ст. \про твір\; Гейне, Генріх (німецький поет, публіцист і критик ; 1797-1856) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне планування для 7 класу [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1. - Зміст: Урок № 42. Тема: Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар Аллан По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів. ; Урок № 43. Тема: Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук". ; Урок № 44. Тема: Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач. ; Золотий жук
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Письменники американські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
По Едгар Аллан -- Золотий жук, повість


Дод.точки доступу:
По, Едгар Аллан (американський письменник, поет, драматург ; 1809-1849) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


   
    Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 53-57 [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 33-49. - Зміст: Урок № 53. Тема: Моральні цінності в новелі О.Генрі "Дари волхвів". ; Уроки № 54. Тема: Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця". ; Урок № 55. Тема: Світ очима дітей і дорослих у новелі Г.Уеллса "Чарівна крамниця". ; Урок № 56. Тема: Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка". ; Урок № 57. Тема: Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р.Акутагави "Павутинка". Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Світова новела".
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Письменники американські, 19 ст.

   Письменники англійські, 19-20 ст.

   Письменники японські, 20 ст.



Дод.точки доступу:
О. Генрі (американський письменник ; 1862-1910) \про нього\; Уеллс, Герберт Джордж (англійський письменник і публіцист ; 1866-1946) \про нього\; Акутагава, Рюноске (японський письменник, класик нової японської літератури ; 1892-1927) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


   
    Орієнтовно поурочне планування для 7 класу. Уроки 59-62 [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 22-35. - Зміст: Урок № 59. Тема: Контрольна робота з теми "Світова новела" (І варіант) / О. О. Гузь. Урок № 59. Тема: Контрольна робота: створення фанфіку на основі творів О.Генрі, Герберта Уеллса та Рюноске Акутагави (ІІ варіант) / О. О. Гузь. Урок № 60. Тема: А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення. / Ольга Гузь, Світлана Тіхоненко. Урок № 61. Тема: Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини / О. О. Гузь. Урок № 62. Тема: Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова" / О. О. Гузь.
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Письменники американські, 19 ст.

   Письменники англійські, 19-20 ст.

   Письменники японські, 20 ст.

   Письменники французькі, 20-21 ст.

   Письменники американські, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Фах, повість -- Азімов А. -- Уеллс Г. Д. -- Акутагава Р.
Анотація: У статті подані розробки уроків зарубіжної літератури, 7 клас.


Дод.точки доступу:
О. Генрі (американський письменник ; 1862-1910) \про нього\; Уеллс, Герберт Джордж (англійський письменник і публіцист ; 1866-1946) \про нього\; Акутагава, Рюноске (японський письменник, класик нової японської літератури ; 1892-1927) \про нього\; Гавальда, Анна (відома французька журналістка, письменниця ; 1970) \про неї\; Азімов, Айзек (американський письменник, професор біохімії Бостонського університету, один з найвідоміших майстрів наукової фантастики ; 1920-1992) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 29-33 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 29. Тема: Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму ; Урок № 30. Тема: Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз передмови ; Урок № 31. Тема: Складність образа Печоріна, його духовна трагедія ; Урок № 32. Тема: Порівняльна характеристика образів Євгена Онєгіна та Григорія Печоріна як типів "зайвих людей" російської дійсності ; Урок № 33. Тема: Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з теми "Взаємодія романтизму й реалізму
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Письменники російські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Лермонтов М. Ю.


Дод.точки доступу:
Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)