Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Світова література -- Планування уроків<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
15
Показані документи
с 1 за 15
>
1.
Сутула, Ольга
.
Орієнтовне
планування
уроків
світової літератури [Текст] / Ольга Сутула, Ірина Тригуб> // Всесвітня
література
в середніх навчальних закладах України. - 2010. -
№ 7-8
. - С. 71-84 : іл. ; Всесвітня
література
в середніх навчальних закладах України. - 2010. -
№ 9
. - С. 28-41 : іл. ; Всесвітня
література
в середніх навчальних закладах України. - 2010. -
№ 10
. - С. 14-32 : іл. ; Всесвітня
література
в середніх навчальних закладах України. - 2010. -
№ 11-12
. - С. 50-65 : іл. ; Всесвітня
література
в середніх навчальних закладах України. - 2011. -
№ 1
. - С. 42-57 ; Всесвітня
література
в середніх навчальних закладах України. - 2011. -
№ 2
. - С. 32-50
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина
Є примірники у відділах:
ВДГН (26.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Борківська, О. П.
Сучасний літературний процес [Текст] :
Планування
уроків
світової літератури; 11 клас / О. П. Борківська> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2011. -
№ 3
. - С. 24-31 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Поетова пригода" ; "Диявол та сеньйорита Прим" ; "Алхімік"
Рубрики:
Книги--Історія книги
Книгодрукування--Історія
Літературні процеси--Історія розвитку
Світова
література
--
Планування
уроків
Письменники бразильські, 20 ст.
Письменники італійські, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Олександрійська бібліотека
--
Афінська бібліотека
--
книга Гуттенберга
--
пергамент
Анотація:
В статті подано захід, що висвітлює проблеми співіснування і взаємодії різних стилів, напрямів, течій в літературі останніх десятиліть. Порушено проблему виживання і конкуренції художньої літератури з "відео", "мультимедіа", інтернетом тощо.
Дод.точки доступу:
Кальвіно, Італо (італійський письменник ; 1923-1985) \про нього\; Коельйо, Пауло (бразильський письменник) \про нього\
Є примірники у відділах:
ВДГН (05.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Гузь, О.
Орієнтоване поурочне
планування
уроків
світової літератури 11 клас. Академічний рівень [Текст] / О. Гузь> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2011. -
№ 7-8
. - С. 41-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Сутула, О.
Календарне
планування
уроків
світової літератури. 11 клас [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб> // Всесвітня
література
в середніх навчальних закладах України. - 2011. -
№ 7-8
. - С. 76-83. - Зміст: 1. Академічний рівень ; 2. Рівень стандарту
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Дод.точки доступу:
Тригуб, І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
5.
Сутула, О.
Орієнтовне
планування
уроків
світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб> // Всесвітня
література
в середніх навчальних закладах України. - 2011. -
№ 7-8
. - С. 83-92. - Продовж.: №9. - С.44-60; №10. - С.48-80
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Світова
література
--Методика викладання
Дод.точки доступу:
Тригуб, І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
6.
Гузь, О. О.
Орієнтовне поурочне
планування
уроків
світової літератури. 11 клас. [Текст] / О. О. Гузь> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2011. -
№ 11
. - С. 28-33
ББК
74.268.3
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Срібне століття--Російська поезія--Вивчення в школі
Анотація:
План проведення уроку по темі "Срібне століття російської поезії як культурно-естетичний феномен в історії світової культури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Гузь, О. О.
Орієнтовне
планування
уроків
для 6 класу. Уроки №65-70 [Текст] / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко, Н. Б. Смірнова> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2015. -
№ 4
. - С. 42-57. - Зміст: "Міо, мій Міо" ; "Джим Гудзик і машиніст Лукас" ; "Конрад, або Дитина з бляшанки"
ББК
74.268.39
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки
уроків
Світова
література
--
Планування
уроків
Світова
література
--Контрольні роботи--Завдання
Письменники шведські, 20 ст.
Письменники німецькі, 20 ст.
Письменники австрійські, 20-21 ст.
Анотація:
Подано розробки
уроків
світової літератури за творами Астрід Ліндрен, Міхаеля Енде, Крістіне Нестлінгер та контрольний тест на основі вивченого курсу "
Світова
література
. 6 клас".
Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Смірнова, Н. Б.; Ліндгрен, Астрід (1907-202) \про твір\; Енде, Міхаель (німецький письменник ; 1929-1995) \про нього\; Нестлінгер, Крістін (1936) \про твір\
Знайти схожі
>
8.
Козова, Т. О.
Орієнтовне поурочне
планування
уроків
для 7 класу [Текст] / Т. О. Козова, С. О. Тіхоненко> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2015. -
№ 7-8
. - С. 18-59. - Зміст: Урок № 1. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу ; Урок № 2. Переклад і переспів. Практика розрізнення різних видів перекладу ; Урок № 3. Билини як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський) ; Урок № 4. "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині ; Урок № 5. Ідеал воїна-захисника в билині "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Утілення людських чеснот у творі та елементи фольклору ; Урок № 6. Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. "Король Лір і його дочки". Аналітичне дослідження тексту ; Урок № 6(ІІ варіант). Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. Ідеї свободи й служіння народові в англійських баладах про народного захисника Робіна Гуда ; Урок № 7. Моральні уроки балади "Король Лір і його дочки". Король Лір як вічний образ ; Урок № 7(ІІ варіант). Образ Робіна Гуда як народного захисника. Складання цитатної характеристики за текстом твору ; Урок № 8. Історія задуму й створення балади Фрідріха Шиллера "Рукавичка". Випробування головного героя балади в світі тварин і в світі людей ; Урок № 9. Шиллерське бачення образу справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність ; Урок № 10. Утвердження любові до Батьківщини й героїзму в баладі Адама Міцкевича "Світязь" ; Урок № 11. Художні особливості втілення провідної ідеї в баладі Адама Міцкевича "Світязь": символічність образів, елементи фольклору в творі ; Урок № 12. Сутність основного конфлікту твору Роберта Льюїса Стівенсона"Балада про вересовий напій". Художні засоби його втілення ; Урок № 13. Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Складання усної характеристики персонажа. Символіка твору. Контрольний тест з теми "Билини і балади"
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Кл.слова (ненормовані):
Міцкевич А.
--
Шиллер Ф.
Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Міцкевич, Адам Бернард (польський поет, засновник польського романтизму ; 1798 - 1855) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Тіхоненко, Світлана
.
Орієнтовне поурочне
планування
уроків
для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 19-35. - Бібліогр. с. 33. - Зміст: Урок № 14. Вальтер Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі "Айвенго". Текстуальний аналіз І розділу роману ; Урок № 15. Історичний колорит твору й засоби його створення. Динаміка сюжету, гумор ; Урок № 16. Система образів роману В.Скотта "Айвенго". Зіткнення добра, краси й справедливості з жорстокою підступністю ; Урок № 17. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби його створення. Роман Вальтера Скотта "Айвенго" на кіноекрані ; Урок № 18. Поетичне втілення теми трагедії Другої світової війни у вірші К.І.Галчинського "Пісня про солдатів Вестерплятте" ; Урок № 19. Вірш А.Маргул-Шперберга "Про назву концтабору Бухенвальд" як твір-пересторога. Провідні ідеї поезії ; Урок № 20. Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Текстуальний аналіз вірша Юлії Друніної "Зінка" ; Урок № 21. Виразне читання напам’ять віршів про Другу світову війну з обґрунтуванням вибору ; Урок № 22. Написання есе за віршем Булата Окуджави "До побачення, хлопчики."
ББК
74.268.39
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Зарубіжна
література
--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
Скотт В.
--
Айвенго, роман
Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Тіхоненко, Світлана
.
Орієнтовне поурочне
планування
для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко, Наталія Рябуха> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 29-41. - Зміст: Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)
ББК
74.268.39
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Дод.точки доступу:
Рябуха, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Гузь, О. О.
Орієнтовне поурочне
планування
для 7 класу [Текст] / О. О. Гузь , Н. Б. Смірнова> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2015. -
№ 12
. - С. 22-54. - Зміст: Урок № 33. Уславлення дружби й вірності у вірші О.С.Пушкіна "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади і роздуми у творі ; Урок № 34. Олександр Грін. Повість-феєрія "Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору ; Урок № 35. Система образів повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" Олександра Гріна, місце Ассоль і Грея в ній ; Урок №34. Шолом-Алейхем (1859-1916). Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" ; Урок № 35. Щолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі ; Урок № 36. Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецькі відлуння "Пісні над піснями" ; Урок № 37. Особливості зображення любовних переживань у вірші Роберта Бернса "Любов" ("Моя любов - рожевий квіт.") ; Урок № 38. Поєднання світу людини й світу природи у відображенні найкращих людських почуттів у вірші Генріха Гейне "Коли настав чудовий май." ; Урок № 39. Ідея вірності й любові Костянтина Симонова "Жди мене.". Поєднання долі людини з долею народу ; Урок № 40. Розвиток мовлення (усно). Поетизація високого почуття любові, особливості його художнього розкриття. Виразне читання напам’ять віршів сучасних зарубіжних та українських поетів про дружбу й кохання ; Урок № 41. Контрольна робота: написання ліричного есе на основі вивчених творів про дружбу й кохання
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Уроки світової літератури--
Планування
уроків
Письменники російські, 19 ст.
Письменники російські, 20 ст.
Письменники єврейські, 19-20 ст.
Письменники шотландські, 18 ст.--Поети
Письменники німецькі, 19 ст.--Поети
Кл.слова (ненормовані):
Пушкін О. С.
--
Бернс Р.
Дод.точки доступу:
Смірнова, Н. Б.; Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Грін, Олександр Степанович (російський письменник ; 1880-1932) \про нього\; Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\; Бернс, Роберт (шотландський поет ; 1759-1796) \про нього\; Симонов Костянтин-письменник російський, 20 ст. \про твір\; Гейне, Генріх (німецький поет, публіцист і критик ; 1797-1856) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
планування
для 7 класу [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2016. -
№ 1
. - Зміст: Урок № 42. Тема: Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар Аллан По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів. ; Урок № 43. Тема: Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук". ; Урок № 44. Тема: Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач. ; Золотий жук
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Письменники американські, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
По Едгар Аллан
--
Золотий жук, повість
Дод.точки доступу:
По, Едгар Аллан (американський письменник, поет, драматург ; 1809-1849) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Орієнтовне поурочне
планування
для 7 класу. Уроки № 53-57 [Текст]> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2016. -
№ 2
. - С. 33-49. - Зміст: Урок № 53. Тема: Моральні цінності в новелі О.Генрі "Дари волхвів". ; Уроки № 54. Тема: Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця". ; Урок № 55. Тема: Світ очима дітей і дорослих у новелі Г.Уеллса "Чарівна крамниця". ; Урок № 56. Тема: Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка". ; Урок № 57. Тема: Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р.Акутагави "Павутинка". Узагальнення і систематизація вивченого з теми "
Світова
новела".
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Письменники американські, 19 ст.
Письменники англійські, 19-20 ст.
Письменники японські, 20 ст.
Дод.точки доступу:
О. Генрі (американський письменник ; 1862-1910) \про нього\; Уеллс, Герберт Джордж (англійський письменник і публіцист ; 1866-1946) \про нього\; Акутагава, Рюноске (японський письменник, класик нової японської літератури ; 1892-1927) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Орієнтовно поурочне
планування
для 7 класу. Уроки 59-62 [Текст]> // Зарубіжна
література
в школах України. - 2016. -
№ 3
. - С. 22-35. - Зміст: Урок № 59. Тема: Контрольна робота з теми "
Світова
новела" (І варіант) / О. О. Гузь. Урок № 59. Тема: Контрольна робота: створення фанфіку на основі творів О.Генрі, Герберта Уеллса та Рюноске Акутагави (ІІ варіант) / О. О. Гузь. Урок № 60. Тема: А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення. / Ольга Гузь, Світлана Тіхоненко. Урок № 61. Тема: Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини / О. О. Гузь. Урок № 62. Тема: Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова" / О. О. Гузь.
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Письменники американські, 19 ст.
Письменники англійські, 19-20 ст.
Письменники японські, 20 ст.
Письменники французькі, 20-21 ст.
Письменники американські, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Фах, повість
--
Азімов А.
--
Уеллс Г. Д.
--
Акутагава Р.
Анотація:
У статті подані розробки
уроків
зарубіжної літератури, 7 клас.
Дод.точки доступу:
О. Генрі (американський письменник ; 1862-1910) \про нього\; Уеллс, Герберт Джордж (англійський письменник і публіцист ; 1866-1946) \про нього\; Акутагава, Рюноске (японський письменник, класик нової японської літератури ; 1892-1927) \про нього\; Гавальда, Анна (відома французька журналістка, письменниця ; 1970) \про неї\; Азімов, Айзек (американський письменник, професор біохімії Бостонського університету, один з найвідоміших майстрів наукової фантастики ; 1920-1992) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне
планування
для 9 класу. Уроки № 29-33 [Текст] / Ольга Гузь > // Зарубіжна
література
в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 29. Тема: Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму ; Урок № 30. Тема: Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз передмови ; Урок № 31. Тема: Складність образа Печоріна, його духовна трагедія ; Урок № 32. Тема: Порівняльна характеристика образів Євгена Онєгіна та Григорія Печоріна як типів "зайвих людей" російської дійсності ; Урок № 33. Тема: Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з теми "Взаємодія романтизму й реалізму
Рубрики:
Світова
література
--
Планування
уроків
Письменники російські, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Лермонтов М. Ю.
Дод.точки доступу:
Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)