Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Комп'ютерне і програмоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
17
Показані документи
с 1 за 17
>
1.
Медведєва, Н.
Узагальнення і систематизація вивченого про дієслово :
українська
мова
: 7 клас [Текст] / Ніна Медведєва> //
Українська
мова
й література в сучасній школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 39-40
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська
мова
--Морфологія--Методика
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Українська
мова
--Урок
Кл.слова (ненормовані):
дієслово як частина мови
Анотація:
Мета запропонованого уроку - узагальнити знання про дієслово як частину мови, формувати правописні вміння, розвивати усне й писемне мовлення учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
>
2.
Комп
аній, О.
Формування читацьких інтересів молодших школярів із використанням мультимедіа та інтернету [Текст] / Олена
Комп
аній> // Початкова школа. - 2013. -
№ 3
. - С. 17-19. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74+32.973
Рубрики:
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
читацькі інтереси
--
мультимедійний урок
--
класне і позакласне читання
Анотація:
У статті розглянуто питання формування читацьких інтересів на уроках класного та позакласного читання із застосуванням мультимедіа та інтернету.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Яковенко, Т.
Уподібнення та спрощення приголосних звуків [Текст] :
українська
мова
для студентів І курсу спеціальності "Початкова освіта" : початок / Тамара Яковенко> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 4
. - С. 51-54.
ББК
81.411.1-9
Рубрики:
Українська
мова
--Викладання у ВНЗ
Українська
мова
--Фонетика--Методика
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
узагальнення й систематизація знань
--
фонетичні явища рідної мови
--
проектна діяльність за програмою "Intel@"
--
орфоепія
--
орфографія
--
асиміляція приголосних звуків
--
оглушення
Анотація:
Мета поданого заняття - використовуючи новітні технології та засоби
навчання
, узагальнити, поглибити і систематизувати знання і уміння студентів-першокурсників про важливі фонетичні яаища української мови, формувати навички практичної роботи з навчальною літературою та інтернет-ресурсами.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Строганова, Г.
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій та web-квестів на уроках української мови [Текст] / Ганна Строганова, Ганна Козловська> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 6
. - С. 23-26. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Українська
мова
--Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти
--
комп
'ютерні ткехнології
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
web-квест
--
Google-форми для тестів
--
творчі здібності учнів
Анотація:
У статтті узагальнено досвід дослідження актуальної проблеми запровадження інформаційно-комунікаційних технологій та web-квестів на уроках української мови для розвитку творчих здібностей учнів. Проаналізовано особливості упровадження у навчально-виховний процес новітніх технологій, що сприяють підвищенню його ефективності.
Дод.точки доступу:
Козловська, Г.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
5.
Мостіпан, В.
Без граматики не вивчиш математики [Текст] : бінарний урок з української мови і математики / Вікторія Мостіпан, Валентина Ющишена> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 77-81
Рубрики:
Українська
мова
--Міжпредметні зв'язки
Математика--Міжпредметні зв'язки
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
узагальнення та систематизація знань
--
числівник як частина мови
--
арифметичні дії з числами різних розрядів
--
слайди до уроку
Анотація:
Запропоновано бінарний урок, яки має на меті наступне: за допомогою мультимедійних засобів
навчання
узагальнити та систематизувати знання з теми "Числівник", а також з теми "Аріфметичних дії з числами різних розрядів"; розвивати в учнів пам'ять, логічне мислення, зв'язне мовлення; виховувати взаємоповагу, культуру поведінки на уроках.
Дод.точки доступу:
Ющишена, В.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
6.
Олійник, А.
Уживання суфіксів -ІВ-, -ЇВ у назвах міст України [Текст] :
українська
мова
: 10 клас / Алла Олійник> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 11
. - С. 52-56. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики:
Українська
мова
--Ономастика--Топоніміка
Українська
мова
--Урок
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок-лінгвістичне дослідження
--
походження назв міст України
--
Львів
--
Ходорів
--
Харків
--
Чернігів
--
Фастів
--
етимологія
--
Канів
--
Бердичів
--
Миколаїв
--
кросворд
Анотація:
Запропоновано конспект уроку, мета якого полягає в наступному: дослідити походження назв міст України з суфіксами -ІВ-, -ЇВ-; використовуючи мультимедійні засоби
навчання
, узагальнити і систематизувати знання учнів про вживання цих суфіксів у власних назвах; розвивати комунікативні здібності, пам'ять, логічне мислення; виховувати в учнів почуття патріотизму, любові до рідного краю та його історичного минулого.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
7.
Деркач, О.
Головні члени речення: підмет і присудок [Текст] :
українська
мова
: 8 клас / Олена Деркач> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 12
. - С. 42-47
Рубрики:
Українська
мова
--Синтаксис--Методика
Українська
мова
--Урок
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок-практикум
--
головні члени речення
Анотація:
Подано конспект уроку, мета якого наступна: узагальнити, систематизувати та поглибити знання учнів про підмет і присудок як головні члени речення; використовуючи мультимедійні засоби
навчання
, удосконалювати вміння учнів визначати підмети і присудки у двоскладному реченні, конструювати речення з різними за способом вираження підметом і присудком; розвивати пам'ять, пізнавальну активність, логічне й абстрактне мислення, зв'язне мовлення; виховувати любов та повагу до літератури рідного краю.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
8.
Греб, В.
Складне речення. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз в обрамленні теми "Люблю вишиванку твою, Україно!" [Текст] : урок-залікова гра : 11 клас / Володимир Греб> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 2
. - С. 35-41.
Рубрики:
Українська
мова
--Словотвір--Складне речення--Методика
Українська
мова
--Урок
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови
--
види складних речень
--
синтаксичний аналіз речення
--
залікова гра
--
національна святиня
--
вишиванка
Анотація:
Метиа запропонованого уроку полягає в наступному: використовуючи новітні навчальні технології, перевірити рівень знань та закріпити вміння учнів визначати ознаки складних синтаксичних конструкцій; розвивати усне мовлення, орфографічну й пунктуаційну грамотність; виховувати повагу до національних святинь, зокрема до вишиванки-оберега як символу духовності. Додано зразки слайдів до уроку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Іванцова, Т.
Правила вживання знака м'якшення [Текст] :
українська
мова
: 5 клас / Тетяна Іванцова> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 2
. - С. 31-34.
Рубрики:
Українська
мова
--Орфографія--Методика
Українська
мова
--Урок
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
правопис знака м'якшення
--
робота в групах
--
Батьківщина
Анотація:
Подано розробку уроку з української мови, мета якого наступна: узагальнити раніше вивчений матеріал та розкрити зміст нових правил уживання знака м'якшення, формувати навички правопису й вимови слів з цим знаком; розвивати в учнів орфографічне чуття, логічне мислення; виховувати патріотизм.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Борисенко, В.
Роль
комп
'ютерних технологій у мовній підготовці майбутніх документознавців [Текст] / Валентина Борисенко> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 3
. - С. 15-17. - Бібліогр.: 2 назви.
РУБ
CUKK-VDPU
Рубрики:
Українська
мова
--Викладання у ВНЗ
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології
--
мовна освіта
--
сучасні технічні засоби
--
комп
'ютерні технології
--
інформаційна
комп
етентність
Анотація:
Автор статті наголошує на необхідності постійного оновлення змісту вищої освіти, що супроводжується впровадженням якісної моделі підготовки студентів із застосуіванням інноваційних технологій
навчання
, визначає істотні переваги застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі мовної підготовки майбутніх документознавців.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Литвинюк, Л.
Мультимедіа на уроках української мови та літератури [Текст] / Людмила Литвинюк> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 6
. - С. 51-53.
Рубрики:
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Українська
література--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійна підтримка уроку
--
комп
'ютерні технології
--
динамічні таблиці
--
літературний портрет
--
слайд-твір
--
тестові завдання
--
медіаурок
Анотація:
У статті приділено увагу одному з найефективніших у наш час способів розвитку пізнавальної активності учнів - використанню мультимедійних технологій, які дають змогу підвищити інтерес і привернути увагу учнів до
навчання
. Охарактеризовано основні мультимедійні жанри, які сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів, від динамічних таблиць і презентацій до медіауроку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Степанищева, В.
Односкладне речення. Повторення й узагальнення вивченого про односкладне речення [Текст] :
українська
мова
: 8 клас / Віра Степанищева> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 69-70.
Рубрики:
Українська
мова
--Синтаксис--Односкладне речення--Методика
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
види односкладних речень
--
способи вираження головного члена речення
--
робота з текстом
Анотація:
Запропоновано конспект уроку, який має на меті наступне: удосконалювати вміння учнів аналізувати односкладні речення та використовувати їх у мовленні; розвивати мислення, увагу і творчі здібності школярів; виховувати любов до рідної землі, захоплення красою природи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Корицька, Г.
Реалізація проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів засобами веб-квест технології [Текст] / Галина Корицька, Ірина Подлєсна> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 11
. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--Методи
навчання
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
веб-квест технологія
--
проблемно-пошукова діяльність
--
проблемна ситуація
--
дослідницька діяльність
--
ІК-технології
--
онлайнові ресурси
Анотація:
У статті розглянуто можливості використання веб-квест технології як моделі реалізації проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів у процесі
навчання
української мови. Виокремлено етапи впровадження технології, визначено дидактичні функції онлайнових ресурсів.
Дод.точки доступу:
Подлєсна, І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Кравчук, Л.
Правила вживання знака м'якшення [Текст] :
українська
мова
: 5 клас / Лариса Кравчук> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 11
. - С. 27-29. - Бібліогр.: 1 назва.
Рубрики:
Українська
мова
--Орфографія--Методика
Українська
мова
--Урок
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
орфограма
--
орфографічні навички
--
робота в групах
--
презентація
--
народні звичаї і традиції
Анотація:
Подано розробку уроку української мови, мета якого наступна: використовуючи новітні методи і мультимедійні засоби
навчання
, домогтися засвоєння учнями вживання знака м'якшення; формувати орфографічні навички, розвивати аналітичне мислення; виховувати любов та повагу до народних звичаїв і традицій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Скореднова, Ніна
.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури для оптимізації навчального процесу [Текст] / Ніна Скореднова> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2018. -
№ 5
. - С. 56-58. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Українська
література--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
ІКТ
--
Google сервіс у навчанні
--
пізнавальний інтерес учнів
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Гусєва, Вероніка
.
Організація проектної діяльності учнів 11 класу філологічного профілю на уроках української мови засобами ІКТ [Текст] / Вероніка Гусєва> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2019. -
№ 6
. - С. 30-32. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ
CUKK-VDPU
Рубрики:
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність
--
інформаційні технології
--
ІКТ
--
українська
мова
--
метод проектів
Анотація:
Сприяти засвоєнню більшої інформації, заощадити навчальний час, приділити більше уваги творчим аспектам роботи з учнями, накопичувати статистичну інформацію впродовж навчального процесу - усе це реально з використанням ІКТ. Про підготовку проектних технологій до уроків української мови з розділу "Фразеологія" та їх результативність йдеться у статті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Шевцова, Лариса
.
Елетронний підручник на уроках української мови в загальноосвітній школі [Текст] / Лариса Шевцова> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2019. -
№ 6
. - С. 3-6. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--Засоби
навчання
--Підручники і посібники
Українська
мова
--
Комп
'
ютерне
і програ
мова
не
навчання
Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник
--
вивчення української мови
--
електронні тренажери
--
електронні репетитори
--
ІКТ
Анотація:
Розкрито роль електронного підручника та електронних посібників у навчанні української мови в загальноосвітній школі, розглянуто шляхи активізації роботи учнів за допомогою електронних засобів
навчання
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)