Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Комп'ютерне і програмоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Медведєва, Н.
    Узагальнення і систематизація вивченого про дієслово : українська мова : 7 клас [Текст] / Ніна Медведєва // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 39-40
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
дієслово як частина мови
Анотація: Мета запропонованого уроку - узагальнити знання про дієслово як частину мови, формувати правописні вміння, розвивати усне й писемне мовлення учнів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Компаній, О.
    Формування читацьких інтересів молодших школярів із використанням мультимедіа та інтернету [Текст] / Олена Компаній // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 17-19. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74+32.973
Рубрики: Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
читацькі інтереси -- мультимедійний урок -- класне і позакласне читання
Анотація: У статті розглянуто питання формування читацьких інтересів на уроках класного та позакласного читання із застосуванням мультимедіа та інтернету.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Яковенко, Т.
    Уподібнення та спрощення приголосних звуків [Текст] : українська мова для студентів І курсу спеціальності "Початкова освіта" : початок / Тамара Яковенко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 51-54.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Фонетика--Методика

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
узагальнення й систематизація знань -- фонетичні явища рідної мови -- проектна діяльність за програмою "Intel@" -- орфоепія -- орфографія -- асиміляція приголосних звуків -- оглушення
Анотація: Мета поданого заняття - використовуючи новітні технології та засоби навчання, узагальнити, поглибити і систематизувати знання і уміння студентів-першокурсників про важливі фонетичні яаища української мови, формувати навички практичної роботи з навчальною літературою та інтернет-ресурсами.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Строганова, Г.
    Застосування інформаційно-комунікаційних технологій та web-квестів на уроках української мови [Текст] / Ганна Строганова, Ганна Козловська // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 23-26. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- комп'ютерні ткехнології -- інформаційно-комунікаційні технології -- web-квест -- Google-форми для тестів -- творчі здібності учнів
Анотація: У статтті узагальнено досвід дослідження актуальної проблеми запровадження інформаційно-комунікаційних технологій та web-квестів на уроках української мови для розвитку творчих здібностей учнів. Проаналізовано особливості упровадження у навчально-виховний процес новітніх технологій, що сприяють підвищенню його ефективності.


Дод.точки доступу:
Козловська, Г.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Мостіпан, В.
    Без граматики не вивчиш математики [Текст] : бінарний урок з української мови і математики / Вікторія Мостіпан, Валентина Ющишена // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 77-81
Рубрики: Українська мова--Міжпредметні зв'язки
   Математика--Міжпредметні зв'язки

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
узагальнення та систематизація знань -- числівник як частина мови -- арифметичні дії з числами різних розрядів -- слайди до уроку
Анотація: Запропоновано бінарний урок, яки має на меті наступне: за допомогою мультимедійних засобів навчання узагальнити та систематизувати знання з теми "Числівник", а також з теми "Аріфметичних дії з числами різних розрядів"; розвивати в учнів пам'ять, логічне мислення, зв'язне мовлення; виховувати взаємоповагу, культуру поведінки на уроках.


Дод.точки доступу:
Ющишена, В.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Олійник, А.
    Уживання суфіксів -ІВ-, -ЇВ у назвах міст України [Текст] : українська мова : 10 клас / Алла Олійник // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 11. - С. 52-56. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Ономастика--Топоніміка
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок-лінгвістичне дослідження -- походження назв міст України -- Львів -- Ходорів -- Харків -- Чернігів -- Фастів -- етимологія -- Канів -- Бердичів -- Миколаїв -- кросворд
Анотація: Запропоновано конспект уроку, мета якого полягає в наступному: дослідити походження назв міст України з суфіксами -ІВ-, -ЇВ-; використовуючи мультимедійні засоби навчання, узагальнити і систематизувати знання учнів про вживання цих суфіксів у власних назвах; розвивати комунікативні здібності, пам'ять, логічне мислення; виховувати в учнів почуття патріотизму, любові до рідного краю та його історичного минулого.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Деркач, О.
    Головні члени речення: підмет і присудок [Текст] : українська мова : 8 клас / Олена Деркач // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 42-47
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок-практикум -- головні члени речення
Анотація: Подано конспект уроку, мета якого наступна: узагальнити, систематизувати та поглибити знання учнів про підмет і присудок як головні члени речення; використовуючи мультимедійні засоби навчання, удосконалювати вміння учнів визначати підмети і присудки у двоскладному реченні, конструювати речення з різними за способом вираження підметом і присудком; розвивати пам'ять, пізнавальну активність, логічне й абстрактне мислення, зв'язне мовлення; виховувати любов та повагу до літератури рідного краю.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


    Греб, В.
    Складне речення. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз в обрамленні теми "Люблю вишиванку твою, Україно!" [Текст] : урок-залікова гра : 11 клас / Володимир Греб // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 35-41.
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Складне речення--Методика
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- види складних речень -- синтаксичний аналіз речення -- залікова гра -- національна святиня -- вишиванка
Анотація: Метиа запропонованого уроку полягає в наступному: використовуючи новітні навчальні технології, перевірити рівень знань та закріпити вміння учнів визначати ознаки складних синтаксичних конструкцій; розвивати усне мовлення, орфографічну й пунктуаційну грамотність; виховувати повагу до національних святинь, зокрема до вишиванки-оберега як символу духовності. Додано зразки слайдів до уроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Іванцова, Т.
    Правила вживання знака м'якшення [Текст] : українська мова : 5 клас / Тетяна Іванцова // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 31-34.
Рубрики: Українська мова--Орфографія--Методика
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
правопис знака м'якшення -- робота в групах -- Батьківщина
Анотація: Подано розробку уроку з української мови, мета якого наступна: узагальнити раніше вивчений матеріал та розкрити зміст нових правил уживання знака м'якшення, формувати навички правопису й вимови слів з цим знаком; розвивати в учнів орфографічне чуття, логічне мислення; виховувати патріотизм.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Борисенко, В.
    Роль комп'ютерних технологій у мовній підготовці майбутніх документознавців [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 15-17. - Бібліогр.: 2 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- мовна освіта -- сучасні технічні засоби -- комп'ютерні технології -- інформаційна компетентність
Анотація: Автор статті наголошує на необхідності постійного оновлення змісту вищої освіти, що супроводжується впровадженням якісної моделі підготовки студентів із застосуіванням інноваційних технологій навчання, визначає істотні переваги застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі мовної підготовки майбутніх документознавців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Литвинюк, Л.
    Мультимедіа на уроках української мови та літератури [Текст] / Людмила Литвинюк // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 51-53.
Рубрики: Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання
   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійна підтримка уроку -- комп'ютерні технології -- динамічні таблиці -- літературний портрет -- слайд-твір -- тестові завдання -- медіаурок
Анотація: У статті приділено увагу одному з найефективніших у наш час способів розвитку пізнавальної активності учнів - використанню мультимедійних технологій, які дають змогу підвищити інтерес і привернути увагу учнів до навчання. Охарактеризовано основні мультимедійні жанри, які сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів, від динамічних таблиць і презентацій до медіауроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Степанищева, В.
    Односкладне речення. Повторення й узагальнення вивченого про односкладне речення [Текст] : українська мова : 8 клас / Віра Степанищева // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 69-70.
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Односкладне речення--Методика
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
види односкладних речень -- способи вираження головного члена речення -- робота з текстом
Анотація: Запропоновано конспект уроку, який має на меті наступне: удосконалювати вміння учнів аналізувати односкладні речення та використовувати їх у мовленні; розвивати мислення, увагу і творчі здібності школярів; виховувати любов до рідної землі, захоплення красою природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Корицька, Г.
    Реалізація проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів засобами веб-квест технології [Текст] / Галина Корицька, Ірина Подлєсна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест технологія -- проблемно-пошукова діяльність -- проблемна ситуація -- дослідницька діяльність -- ІК-технології -- онлайнові ресурси
Анотація: У статті розглянуто можливості використання веб-квест технології як моделі реалізації проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів у процесі навчання української мови. Виокремлено етапи впровадження технології, визначено дидактичні функції онлайнових ресурсів.


Дод.точки доступу:
Подлєсна, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Кравчук, Л.
    Правила вживання знака м'якшення [Текст] : українська мова : 5 клас / Лариса Кравчук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 27-29. - Бібліогр.: 1 назва.
Рубрики: Українська мова--Орфографія--Методика
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
орфограма -- орфографічні навички -- робота в групах -- презентація -- народні звичаї і традиції
Анотація: Подано розробку уроку української мови, мета якого наступна: використовуючи новітні методи і мультимедійні засоби навчання, домогтися засвоєння учнями вживання знака м'якшення; формувати орфографічні навички, розвивати аналітичне мислення; виховувати любов та повагу до народних звичаїв і традицій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Скореднова, Ніна.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури для оптимізації навчального процесу [Текст] / Ніна Скореднова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 56-58. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання
   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ -- Google сервіс у навчанні -- пізнавальний інтерес учнів


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Гусєва, Вероніка.
    Організація проектної діяльності учнів 11 класу філологічного профілю на уроках української мови засобами ІКТ [Текст] / Вероніка Гусєва // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 30-32. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- інформаційні технології -- ІКТ -- українська мова -- метод проектів
Анотація: Сприяти засвоєнню більшої інформації, заощадити навчальний час, приділити більше уваги творчим аспектам роботи з учнями, накопичувати статистичну інформацію впродовж навчального процесу - усе це реально з використанням ІКТ. Про підготовку проектних технологій до уроків української мови з розділу "Фразеологія" та їх результативність йдеться у статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Шевцова, Лариса.
    Елетронний підручник на уроках української мови в загальноосвітній школі [Текст] / Лариса Шевцова // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 3-6. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- вивчення української мови -- електронні тренажери -- електронні репетитори -- ІКТ
Анотація: Розкрито роль електронного підручника та електронних посібників у навчанні української мови в загальноосвітній школі, розглянуто шляхи активізації роботи учнів за допомогою електронних засобів навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)