Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.


    Приходченко, К.
    "Не плач, природо рідна, всміхайся краще ти." [Текст] : матеріали до уроку розвитку мови 9-11-ті класи / К. Приходченко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2009. - № 14/15. - С. 23-33
Рубрики: Охорона природи
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бевзо, Т.
    Комп`ютерні проекти, лото, тести [Текст] : урок з української мови у 10 класі / Т. Бевзо // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 1. - С. 37-39
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Динник, В. І.
    Використання методу проектів на уроках української мови та літератури [Текст] / В. І. Динник // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 10. - С. 2-5
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська мова--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Калюжна, О. І.
    Креативне мислення школярів на уроках мови та літератури [Текст] : лабораторія досвіду / О. І. Калюжна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 9. - С. 5-11. - Бібліогр.: с. 8.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Ковтун, Т.
    Ігрові завдання з логічним навантаженням на уроках української мови у 2 класі [Текст] / Т. Ковтун // Початкова школа. - 2009. - № 4. - С. 17-19
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кучерук, О.
    Гра як засіб розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення української мови [Текст] / О. Кучерук, Т. Сушкевич // Дивослово. - 2009. - № 2. - С. 28-31
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання


Дод.точки доступу:
Сушкевич, Т.
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Кучерук, О.
    Дидактичні технології комунікативного розвитку школярів [Текст] / О. Кучерук // Дивослово. - 2009. - № 4. - С. 8-12
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Комунікативність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Єлісеєва, С.
    Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку [Текст] / Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 92-98. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
форми організації системи навчання -- тип і структура уроку -- методика інтерактивного уроку -- інноваційне навчання -- висловлювання про освіту
Анотація: Серія статей, яку присвячено сучасним підходам до організації навчання на уроках української мови та літератури. У частині першій охарактеризовано становлення форм організації системи навчання, зокрема в Україні (з ХХ ст.). Визначено методику проведення інтерактивного уроку як особливого типу уроку, розкрито поняття інновації у навчанні, розглянуто шляхи та проблеми впровадження інноваційних технологій в систему освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Попова, О.
    Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови
Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Борисенко, В.
    Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації
Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Омельчук, Сергій
    Дослідницький метод у навчанні української мови [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 7-10. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 81
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод -- компоненти дослідницького методу -- дослідницька діяльність -- навчальне дослідження -- прийоми мисленнєвого характеру
Анотація: У статті розкрито сутність дослідницького методу в навчанні української мови, його змістове наповнення й ключові поняття, визначено роль цього методу у формуванні стратегічної (діяльнісної) компетентності учня основної школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Солодюк, Н.
    Застосування інтерактивних методів навчання на уроках української мови [Текст] / Наталія Солодюк // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
методичні інновації -- інтерактивні технології -- "мікрофон" -- робота в групах -- робота в парах
Анотація: У статті розглянуто окремі аспекти методичних інновацій у сучасному навчальному процесі. Інтерактивна методика базується на діалогічному спілкуванні, яке сприяє взаємодії, спільному розв'язанню важливих для кожного учасника питань. Приділено увагу таким методам, як "мікрофон", робота в групах, в парах, колективна робота з текстом, гра "Аукціон" та інші.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Козир, М.
    Застосування дискусійних методів на уроках української мови : 5-7 класи [Текст] / Маргарита Козир // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1 + 74.202.52
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна дискусія -- ознаки дискусії -- власна думка -- аналіз тексту -- групи іменників
Анотація: У статті розкрито поняття навчальної дискусії, визначено велику освітню й виховну цінність дискусійних методів, висвітлено їх місце і роль у проведенні уроків української мови. Запропоновано зразки завдань та вправ, які формують в учнів 5-7 класів уміння критично мислити, доводити власну думку, брати участь у діалозі та бесіді, розв'язувати складні питання на основі аналізу інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Маленко, О. О.
    Наукові основи навчання української мови в контексті шкільної освіти [Текст] : (систематизація ключових навчальних засад) / О. О. Маленко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 14. - С. 6-9. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Анотація: У статті здійснено пробу узагальнити й систематизувати основні наукові засади навчання української мови (концепції М. І. Пентилюк, К. М. Плиско, С. О. Карамана, С. Я. Єрмоленко).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Трубачёва, Світлана
    Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників [Текст] / Світлана Трубачёва // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 56-58. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметний проект -- навчальні компетентності
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей базової освітньої технології формування навчальних компетентностей учнів - методу проектів, який набуває особливого значення в умовах профільного навчання. Наведено приклади організації міжпредметного професійно орієнтованого проекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Симоненкова, Тетяна
    Формування творчих здібностей учнів засобами української мови [Текст] / Тетяна Симоненкова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 6-10. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.19=411.1
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
психологія творчості -- форми роботи -- інноваційні технології навчання -- особистісно орієнтоване навчання мови -- інтерактивні вправи
Анотація: У статті знаходить свій вияв теоретичне осмислення психологічних, лінгводидактичних основ формування творчих здібностей особистості засобами української мови, розглядається апробована практикою система вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Кулик, Олена
    Добір оптимальних методів і прийомів навчання (на прикладі засвоєння учнями 6 класу способів словотворення іменників) [Текст] / Олена Кулик // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Прийоми навчання

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання мови -- класифікація методів -- вибір методів і прийомів -- словотвірний матеріал -- способи словотворення -- іменники
Анотація: У статті окреслено сутність понять "метод" і "прийом" начання; розглянуто традиційні класифікації методів навчання (особливу увагу приділено класифікації вітчизняного лінгводидакта О. М. Біляєва); порушено проблему добору вчителем-словесником оптимальних методів і прийомів навчання на урок української мови, підкреслено їх важливу роль і вплив на усвідомлене засвоєння учнями словотвірних знань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


   
    Методи навчання української мови у системі компетентнісної освіти // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 6. - С. 13-14
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Освіта--Компетентнісна освіта



Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Борисенко, В.
    Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- групи навчально-дослідницьких завдань -- абстрагування -- аналіз -- спостереження
Анотація: У статті зосереджено увагу на дослідницьких завданнях, що є підгрунтям для дослідницької діяльності на уроках та найбільш ефективним засобом організації проблемного навчання. Охарактеризовано основні типи й види завдань та наведено їх приклади, які можна використовувати на уроках української мови.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

20.


    Новосельська, С. В.
    Дослідницький метод навчання у формуванні комунікативної компетентності учнів на уроках української мови [Текст] / С. В. Новосельська // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - №31. - С. 4-7. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 81 + 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Методи досліджень--Методика викладання

Анотація: Стаття розповідає про застосування на уроках української мови методів та прийомів, які спрямовані на становлення в школярів досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)