Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Початкове навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.


    Стрілець, С.
    Диференційований підхід на уроках української мови під час вивчення окремих орфограм у 2-3 класах [Текст] / Світлана Стрілець // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 9-11.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційовані завдання -- правопис буквосполучень ьо, йо -- правопис слів з апострофом -- правопис префіксів -- правопис ненаголошених голосних [е], [и]
Анотація: В статті йдеться про використання перфокарт на уроках української мови, що сприяє, на думку автора, реалізації диференційованого підходу в навчанні; наведено конкретні приклади.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ткачова, Л.
    Інтелектуальна гра "Ерудит" [Текст] / Лідія Ткачова // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 22-23.
ББК 74.26
Рубрики: Математика--Ігрові методи навчання
   Українська мова--Початкове навчання

   Природознавство--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
завдання з математики -- завдання з української мови -- завдання з природознавства


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Чужа, Н.
    Застосування інтерактивних способів вивчення українських народних паремій у початковій школі [Текст] / Наталія Чужа // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 60-62. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Фольклор--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- молодший школяр -- паремія -- прислів'я -- приказка -- загадка
Анотація: У статті розглядається проблема застосування інтерактивних технологій у процесі вивчення українських народних загадок, прислів'їв та приказок у початковій школі; подається стислий опис форм, методів та прийомів роботи з українським паремійним матеріалом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мартиненко, В.
    Оновлення змісту літературного читання у контексті компетентнісного підходу [Текст] / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 20-24. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
курс "Літературне навчання" -- зміст курсу -- робота з дитячою книжкою
Анотація: Здійснено аналіз навчальної програми "Літературне читання" з точки зору реалізації компетентнісного підходу. Під час розроблення змісту було змінено назву курсу з "Читання" на "Літературне читання".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Петрук, О.
    Комунікативне спрямування у навчанні української мови у початкових класах шкіл з мовами викладання національних меншин [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 41-44. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- текст -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні одиниці -- комунікативні контакти -- соціальні ролі
Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного в статті, зумовлюється необхідністю пошуку нових підходів до мовної освіти, які б забезпечували формування комунікативної компетентності учнів ЗНЗ з мовами навчання національних меншин України. У статті обґрунтовується оптимальність комплексної багатоцільової роботи з текстом як основою для реалізації комунікативного підходу до навчання української мови як державної.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Зимульдінова, А.
    Мова й мовлення молодших школярів. Наукові засади [Текст] / Алла Зимульдінова, Світлана Гірняк // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 10-14. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- молодші школярі
Анотація: У статті розглядаються наукові засади мови й мовлення, зосереджується увага на розкритті змісту нормативних документів про мову та мовлення, на працях провідних психологів, педагогів, мовознавців та методистів. Обґрунтовується взаємозв'язок різних видів мовленнєвої діяльності, що сприятиме якісному оволодінню мовних знань та мовленнєвих умінь молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Гірняк, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Нечипоренко, К.
    Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у навчально-виховному процесі початкової школи [Текст] / Катерина Нечипоренко // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 55-57. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.26
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Морфологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуально-творчі уміння молодших школярів -- фактори власної активної особистості -- іменник
Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття "інтелектуально-творчі уміння молодшого школяра"; визначено чинники, які впливають на розвиток зазначених умінь; охарактеризовано фактори активності особистості як провідні у розвитку інтелектуально-творчих умінь; наведено приклади завдань, які сприятимуть розвитку інтелектуально-творчих умінь на уроках української мови у 3 класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Сєргєєва, Н.
    Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках української мови [Текст] / Наталія Сєргєєва // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 10-13. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.20
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- зовнішні фактори мотивації -- внутрішня мотивація
Анотація: У статті розглянуто особливості використання мотивації на уроках української мови у початковій школі (зовнішньої мотивації та внутрішньої мотивації). Наведено фрагменти уроків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Даценко, Н.
    Як вивчити абетку [Текст] / Ніна Даценко // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 62.
ББК 74.268.19-411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
казкова повість -- казка "Як знайшлися літери"
Анотація: У статті зроблено огляд абетки нового виду - казкова повість "Як знайшлися літери", відомої української казкарки Світлани Прудник.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Вашуленко, М.
    Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського - першоджерело формування українськомовної особистості дошкільників і молодших школярів [Текст] / Микола Вашуленко // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 6-8. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.10
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського -- дитяча мовленнєва діяльність -- формування дитячої мовленнєвої особистості
Анотація: В статті здійснено аналіз педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в контексті формування мовленнєвої особистості дітей 5-9 класів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

11.


    Лозан, Т.
    Шляхи формування й розвитку українського мовлення російськомовних учнів шкіл Придністров'я з українською мовою навчання [Текст] / Тетяна Лозан // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 43-46. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Викладання у школах національних меншин

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- україномовне середовище -- російськомовні учні -- роль батьків -- збагачення словникового запасу
Анотація: У статті розглядаються проблеми, пов'язані з особливостями навчання російськомовних першокласників української мови у школах з викладанням українською мовою у Придністров'ї. Намічено шляхи формування й розвитку українського мовлення першокласників.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

12.


    Палій, В.
    "Барвінок" - винахідливі комбінації відомих елементів [Текст] / Вікторія Палій // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 54-57.
ББК 74.10
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Преса--Журнали

Кл.слова (ненормовані):
робота з журналом "Барвінок" -- початкова школа
Анотація: У статті йдеться про літературно-художній дитячий журнал "Барвінок" та необхідність його використання у початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Лобчук, О.
    Ознайомлення школярів зі стильовим забарвленням тексту [Текст] / Олена Лобчук // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 8-11. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Стилістика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
стилі текстів -- художній стиль -- науковий стиль -- мовленнєва ситуація
Анотація: В статті описується методика формування у школярів уявлення про стилі текстів шляхом опори на мовленнєві поняття як систему орієнтирів у побудові власних висловлювань.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

14.


    Пономарьова, К.
    Засоби реалізації діяльнісної змістової лінії початкового курсу української мови [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 1-5. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчально-організаційні уміння і навички -- навчально-інформаційні уміння і навички -- навчально-інтелектуальні і творчі уміння й навички
Дескриптори: контрольно-оцінні уміння і навички
Анотація: В статті охарактеризовано основні засоби формування умінь і навичок за чотирьма групами: навчально-організаційні, навчально-інформаційній, навчально-інтелекутальній і творчій, контрольно-оцінній.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

15.


    Прищепа, О.
    Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроці української мови в 3 класі [Текст] / Ольга Прищепа // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 7-10.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
графічні навички письма -- третьокласники -- гігієнічні вимоги письма -- зошит в одну лінію -- швидкість письма
Анотація: Стаття присвячена питанню удосконалення графічних навичок письма третьокласників. Наведено ряд завдань та методичних рекомендацій щодо вирішення цього питання.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

16.


    Гуцалюк, Т.
    Комплексні завдання з української мови для 2 класу [Текст] / Тетяна Гуцалюк // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 18-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- другокласники -- завдання з української мови -- звуки і букви -- склад -- наголос
Анотація: Запропоновано комплексні завдання, які доцільно використовувати на уроках української мови в 2 класі, індивідуальних заняттях з метою розвитку комунікації та формування мовних знань, умінь і навичок учнів під час роботи над розділом "Звуки і букви. Склад. Наголос".

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

17.


    Вашуленко, М.
    Нормативне наголошування слів - важлива ознака літературного мовлення [Текст] / Микола Вашуленко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Культура мовлення

Кл.слова (ненормовані):
наголос у словах -- наголошений звук -- наголошений склад -- вправи на визначення в словах наголосу -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто аспекти вироблення в учнів початкової школи навичок правильного наголошування слів. Наведено низку вправ для формування таких навичок.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

18.


    Пономарьова, К.
    Сучасний урок української мови: компетентнісно орієнтовані цілі та структура [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 21-26.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- початкова школа -- цілі уроку -- етапи уроку -- структура уроку
Анотація: У статті здійснено спробу визначити, яким має бути сучасний урок української мови в початковій школі. Охарактеризовано вимоги до кожного з етапів сучасного уроку в умовах реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

19.


    Охріменко, Л.
    Діалогічні методи навчання на уроках української мови в початкових класах [Текст] / Леся Охріменко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод навчання -- еврестична бесіда -- мовні завдання -- пізнавальні ігри -- навчальні дискусії
Анотація: У статті розглядається впровадження діалогічних методів навчання української мови в початкових класах. Висвітлюється взаємодія учителя з учнями, учня з іншими учнями у процесі оволодіння ними мовними явищами та формування в учнів мовних і мовленнєвих умінь. Розкриваються види діалогічних методів, серед яких провідними є діалог, еврестична бесіда, пізнавальні ігри, навчальні дискусії.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

20.


    Попович, Л.
    Формування комунікативної компетентності молодших школярів [Текст] / Любов Попович // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 52-54.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- молодші школярі -- технології інтерактивного навчання
Анотація: У статті розкрито практичний досвід формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами інтерактивного навчання. Розглядаються методи розвитку усного й писемного мовлення; методи розвитку монологічного та діалогічного мовлення. Наведено модель інтерактивного навчання у початковій школі. Подано характеристику рівнів сформованості комунікативної компетентності учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)