Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Уроки -- Ігрові методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ковалик, В. І. (учитель образотворчого мистецтва, трудового навчання "НВК СЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ", с. Великополе, Яворівський р-н, Львівська обл.).
    Життя та творчий шлях Т. Г. Шевченка. Знайомство з образотворчою спадщиною Т. Г. Шевченка [Текст] : образотворче мистецтво 6 клас / В.І. Ковалик // Мистецтво в школі. - 2015. - №3. - С. 14-17
Рубрики: Розробки уроків--Образотворче мистецтво
   Уроки--Ігрові методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
Вправа "Мої очікування" -- урок-гра

Замовлені прим-ки для відділів: ВМ

Знайти схожі

2.


    Пилюченко, Валентина.
    Ігрові елементи на уроках зарубіжної літератури [Текст] : із досвіду роботи / В. Пилюченко // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 9. - С. 63-73. - Продовж. в № 10. - С.60-73
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи--Україна
   Уроки--Ігрові методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
кросворди -- казки -- головоломки-вікторини
Анотація: Гра стимулює допитливість. У грі учні вчаться логічно висловлювати свої думки, послідовно діяти, бути спостережливими, у них виробляються звички зосереджуватися, думати самостійно, розвиваються увага, потяг до знань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Колб, Ліз (професор педагогічної освіти в Університеті штату Мічіган, США).
    Ігрофікація навчання.Додайте гри до своїх уроків [Текст] / Л. Колб ; пер. та літ.обробка Н. В. Третякової // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 2. - С. 22-23
Рубрики: Уроки--Ігрові методи навчання
   Гра--Навчання

Анотація: Секрети залучення ігор у навчання.


Дод.точки доступу:
Третякова, Н.В. \пер. та літ.обробка.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Барнінець, О. В.
    Люблінський сейм 1569 року [Текст] : рольова гра на уроці історії / О. В. Барнінець // Все для вчителя. - 2017. - № 4. - С. 51-52
Рубрики: Викладання історії в школі--Історія України
   Уроки--Ігрові методи навчання



Знайти схожі

5.


    Сорока, Валентина.
    Щоб не стояти перед класом "папуг" [Текст] : учимо мислити / Валентина Сорока // Освіта України. - 2018. - 1 жовт. (№ 38). - С. 12-13 : фот.
Рубрики: Нова українська школа--Інноваційні перетворення
   Уроки--Ігрові методи навчання

   Критичне мислення--Методи навчання--Уроки--Учні

Анотація: Уроки, спроектовані з використанням технологій розвитку критичного мислення учнів, насправді "влучають" у набагато більшу кількість цілей. І насамперед - змінюють стиль викладання та взаємодії у класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)