Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фольклор -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Підгребя, Н.
    Українські народні загадки : урок узагальнення і систематизації знань у формі змагання : 5 клас [Текст] / Надія Підгребя // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 38-45
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Урок
   Фольклор--Загадки--Україна

   Фольклор--Методика

Кл.слова (ненормовані):
розвиток компетентностей учнів -- будова загадок -- види загадок -- художні засоби -- міні-комплекс домашніх завдань -- бліц-опитування -- гра -- чайнворд
Анотація: Подано розробку нетрадиційного уроку, мета якого - ознайомити учнів із особливостями будови загадок, їх видами, художніми засобами, а також формувати вміння створювати власні загадки, розвивати в учнів спостережливість та кмітливість, виховувати вміння працювати в групах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Борківська, О. П.
    Викриття в образах тварин негативних людських якостей [Текст] : Вивчаємо індійську народну казку "Фарбований шакал" : [2 уроки] / О. П. Борківська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 5-9.
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки--Індія
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
казки народів світу -- філософський зміст казки -- компаративний аналіз казок -- індійська казка та казка І. Франка "Фарбований лис"
Анотація: Подано розробку двох уроків за вищевказаною темою. Мета першого заняття - на прикладі індійської народної казки закріпити знання учнів про народну казку та її особливості, розвивати навички аналізу художнього твору, удосконалювати техніку виразного читання. Мета наступного уроку - зробити компаративний (порівняльний) аналіз народної казки "Фарбований шакал" та казки І. Франка "Фарбований лис", виявити спільні елементи (теми, образи, особливості будови).


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Гузь, О. О.
    Японські народні казки [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 10-12.
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки--Японія
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
національний колорит -- любов до праці -- кмітливість -- ставлення до природи -- компаративний аналіз японської та німецької казок -- "Хлопчик-Мізинчик"
Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: здійснити аналітичне дослідження японської народної казки "Хлопчик-Мізинчик", зробити компаративний аналіз з німецькою однойменною казкою; розкрити секрет популярності образу, який уславлює собою силу розуму та духу людини у важких життєвих ситуаціях; формувати в учнів сталий інтерес до фольклору різних народів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Гузь, О. О.
    Китайська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 13-14.
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки--Китай
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
народна казка "Пензлик Маляна" -- поетизація мистецтва -- уславлення образу митця -- роль фантастичних елементів
Анотація: Мета поданого конспекту уроку наступна: ознайомити учнів з особливостями китайської народної казки, показати її самобутність; здійснити текстуальний аналіз казки "Пензлик Маляна"; розкрити у ній усвідомлення ролі мистецтва і митця; розвивати читацькі компетенції школярів; вдосконалювати навички виразного читання.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Кашуба, Є.
    Формування загальнокультурної компетенції особистості на прикладі вивчення китайської казки "Пензлик Маляна" [Текст] : уроки за технологією БАТ : [2 уроки] / Євдокія Кашуба // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 15-17
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Методика
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
казка "Пензлик Маляна" -- поетизація мистецтва -- уславлення образу митця -- значення фантастичних елементів -- REAL-метод
Анотація: Запропоновано розробку двох уроків за навчальною технологією БАТ, які мають на меті наступне: розглянути казку "Пензлик Маляна" як поетизацію мистецтва й уславлення образу митця; визначити будову та особливості казки, розкрити роль фантастичних елементів у ній; формувати цілісне мислення, загальнокультурну та літературознавчу компетенцію учнів; сприяти естетичному вихованню школярів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Невкрита, І. С.
    Твори добро на благо іншим [Текст] : Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна" : [урок] / І. С. Невкрита // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 18-19
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки--Китай
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
поетизація мистецтва -- уславлення образу митця -- українські та китайські казки
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого є наступною: ознайомити учнів з особливостями китайської фольклорної казки, показати поетизацію мистецтва й уславлення образу митця в казці "Пензлик Маляна"; навчати дітей виконувати порівняльний аналіз творів української та зарубіжної літератур; виховувати любов до мистецтва.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Гузь, О. О.
    Арабська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 19-22
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
казки "Тисяча й однієї ночі" -- казка "Синдбад-Мореплавець" -- утвердження жаги відкриття світу -- аналітико-інтерпретаційне дослідження
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Казки "Тисяча й однієї ночі". Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці "Синдбад-Мореплавець" (на прикладі третьої подорожі циклу)". Мета заняття - визначити особливості чарівної та авантюрно-пригодницької казки на основі циклу про Синдбада, формувати вміння аналізу, вдумливого прочитання й осмислення тексту.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


    Гузь, О. О.
    Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою "Василина Прекрасна") [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 52-53. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Позакласне читання
   Фольклор--Казки--Росія

   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історико-культурна довідка -- виникнення образу Баби-Яги -- аналітико-інтерпретаційне дослідження -- перемога добра над злом
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого полягає в наступному: розкрити особливості художнього конфлікту в чарівній казці як зображення неодмінної перемоги добра над злом; розвивати навички аналітико-інтерпретаційного прочитання художніх текстів, вміння переказувати твір та характеризувати героїв.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)