Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Богосвятська, А. -М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.


    Богосвятська, А. -М.
    Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти--Методика
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
типи мислення -- цілісне мислення -- двопівкульний тип мислення -- голограма -- мислеобраз -- біоадекватна технологія (БАТ) -- образон -- приклади навчальних образонів -- принципи ноосферної освіти
Анотація: У статті розкрито сутність біоадекватного методу викладання як ідеї і як засобу, призначеного для вчителя, що не терпить одноманітності, прагне розкрити у собі та дітях внутрішній потенціал, створити на уроках атмосферу радості та задоволення. Обгрунтовано необхідність психологічного підгрунтя біоадекватної практики, у т. ч. ознайомлено з типами мислення, поняттям ноосфери, біоритмами людини. Охарактеризовано етапи релаксації, природного сприйняття інформації, мету та результати застосування біоадекватної технології (БАТ). Визначено також основні принципи ноосферної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Богосвятська, А. -М.
    Уроки-майстерні: технологія і практика [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Нестандартні уроки
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерня -- принципи та правила проведення -- організація діяльності -- технологія -- етапи -- індуктор -- самоконструкція -- соціалізація -- афішування -- рефлексія -- типологія майстерень
Анотація: Мета статті - на підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізувати педагогічний досвід використання у викладанні світової літератури творчих майстерень. Підкреслено, що така форма навчання створює умови для сходження кожного учасника до нового знання й нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. Розкрито мету, принципи та правила проведення майстерні, особливості організації учнів. Детально проаналізовано етапи проведення подібних занять, а також типологію майстерень за різними видами класифікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Богосвятська, А. -М.
    Використання ІКТ (інформаційно-комунікативних технологій) у процесі викладання світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 8-15. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні технології -- медіадидактика -- функції медіазасобів -- ІКТ-компетентність учителя -- класифікація засобів ІКТ -- способи використання ІКТ -- мультимедійний урок -- переваги використання ІКТ
Анотація: У статті викладено методику використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках світової літератури. Зокрема, розкрито поняття ІКТ і медіадидактики, компетентності вчителя, надано класифікацію засобів ІКТ та способів їх застосування на уроках. Розглянуто властивості мультимедійного уроку та зроблено висновки про переваги і недоліки використання ІКТ в освітній сфері.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Богосвятська, А. -М.
    Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя -- візуальний імідж -- внутрішній образ -- середовищний імідж -- модернізація -- моральне старіння -- ефективні технології -- гуманізація освіти -- принципи уроку світової літератури
Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Богосвятська, А. -М.
    Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- правила спілкування -- приклади завдань -- груповий проект
Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Богосвятська, А. -М.
    Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Інтегрований урок

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- вища інтегрованість індивідуальної свідомості -- інтегрований урок (ІУ) -- класифікація ІУ -- технологія ІУ -- міжпредметні зв'язки -- види і форми ІУ
Анотація: Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Богосвятська, А. -М.
    Сучасні типи уроків світової літератури: пошук, натхнення, фантазія [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 28-32. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Зарубіжна література--Форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
традиційні класифікації уроків -- новаторські типи уроків -- нестандартні уроки -- рекомендації
Анотація: У статті надано спробу класифікації новаторських типів уроків світової літератури, з указанням їх різновидів (жанрів). Подано також рекомендації щодо проведення нестандартних уроків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Богосвятська, А. -М.
    Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогіка--Методологія
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історія виникнення методу проектів -- вибір теми -- типологія освітніх проектів -- етапи роботи -- результати діяльності -- захист проекту -- критерії оцінювання -- пам'ятки для учнів
Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Богосвятська, А. -М.
    Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мета та завдання технології -- технологічна карта уроку -- етапи -- основні характеристики уроку
Анотація: У статті охарактеризовано технологію зустрічних зусиль як активізацію спрямованих емоційних, інтелектуальних, вольових зусиль учасників навчання, що передбачає у підсумку високу результативність навчальної діяльністі. Окреслено мету та завдання технології, а також надано опис п'яти основних етапів уроку, побудованого згідно зі вказаною технологією.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Богосвятська, А. -М.
    Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 2-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
структура технології -- проектно-діяльнісна технологія -- педагогічна майстерня -- розвиток критичного мислення -- проблемне навчання -- біоадекватна (ноосферна) технологія -- технологія зустрічних зусиль -- створення ситуації успіху -- ейдотехніка -- діалогова технологія -- особистісно орієнтована технологія -- інтерактивна технологія -- комп'ютерні технології -- здоров'язбережувальні освітні технології
Анотація: Стаття має на меті: сформувати у педагогів уявлення про сучасні технології навчання як спосіб впливу вчителя на учнів та сукупність форм і методів навчання; розвивати творче ставлення вчителів до технології навчального процесу, заснованого на високій методичній культурі; коротко розкрити зміст основних педагогічних технологій, які можна використати на уроках світової літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Богосвятська, А. -М.
    Професійний статус учителя світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Учитель
Кл.слова (ненормовані):
критерії професійного статусу
Дескриптори: напрями діяльності учителя -- професійний портрет сучасного зарубіжника -- портфоліо -- духовно-моральна особистість
Анотація: У статті висвітлено питання професійного статусу учителя світової літератури як становища його у суспільстві, що визначається результатом педагогічної діяльності. Охарактеризовано поняття, критерії професійного статусу, основні напрями діяльності вчителя. Подано розгорнутий професійний портрет сучасного вчителя світової літератури, зокрема в аспекті його майстерності, креативності, самоосвіти, духовного розвитку. Підкреслено необхідність безперервного підвищення кваліфікації вчителя-словесника з метою відповідності своєму професійному статусу, який повинен бути взірцем мудрості, чуйності, справедливості.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

12.


    Богосвятська, А. -М.
    Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія -- технологічна карта -- триступенева модель -- методи та прийоми -- виклик -- усвідомлення змісту -- рефлексія -- основні принципи технології
Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

13.


    Богосвятська, А. -М.
    Формування системного і творчого мислення на уроках літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
принципи методики -- процесуальні риси творчої діяльності -- творчий підхід -- системний спосіб мислення -- закони розвитку творчої уяви -- фантазія -- літературні здібності -- творчі завдання -- структурні компоненти творчого потенціалу учня -- формування системи цінностей -- творчі форми уроку
Анотація: У статті узагальнено досвід дослідження проблеми творчої діяльності людини взагалі та творчості дитини. Висвітлено основні шляхи методики розвитку творчого мислення на уроках світової літератури, розглянуто різні типи творчих завдань і форм уроку, які сприяють самовираженню і саморозкриттю особистості та творчих здібностей кожного учня.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

14.


    Богосвятська, А. -М.
    Нові тенденції вивчення біографії письменника [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 19-29. - Бібліогр.: 33 назви.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мета і завдання шкільного курсу вивчення біографії -- принципи вивчення життєпису -- неповторна особистість -- духовна еволюція особистості -- робота з портретом -- спорт у житті письменників -- інноваційні технології -- жанри занять -- творчі завдання та прийоми -- творчі роботи
Анотація: У статті подано спрообу узагальнення досвіду з вивчення біографії письменника на сучасному уроці світової літератури. Охарактеризовано мету й завдання шкільного вивчення біографії, вікові особливості учнів при сприйнятті біографічного матеріалу. Визначено основні методи вивчення особистості письменника як єдності характеру, життєвого досвіду, світогляду, таланту, ідейно-естетичної спрямованості. Зокрема, розглянуто такі прийоми, як робота з портретом, використання інноваційних технологій (модульні. ігрові, проектні, комп'ютерні, гіпертекстові та ін.). Охарактеризовано основні жанрові різновиди занять з вивчення біографії письменника, а також різноманітні творчі завдання, прийоми та оригінальні виховні заходи.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

15.


    Богосвятська, А. -М.
    Особливості вивчення теоретико-літературних понять [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 30-36. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
теорія літератури -- три групи понять -- основні теоретико-літературні проблеми -- принципи вивчення -- інструмент літературознавчого аналізу -- тема -- проблема -- ідея -- концепція твору -- робота над творами різних жанрів -- методичні прийоми аналізу
Анотація: У статті висвітлено основні напрями методики вивчення теоретико-літературних питань на уроках свтової літератури. Розглянуто питання: що саме, з якою метою та яким чином вивчати матеріал з теорії літератури. Приділено увагу основним теоретико-літературним проблемам, принципам, методам і прийомам навчання, зокрема у роботі над творами різних жанрів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

16.


    Богосвятська, А. -М.
    Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 37-41. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
моделі навчання -- мета та завдання інтерактивного навчання -- основні методи і прийоми -- переваги інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглянуто інтерактивну технологію навчання та її застосування на уроках світової літератури. Висвітлено мету й завдання інтерактивного навчання як сукупності найбільш оптимальних форм роботи, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку критичного мислення, мовленнєвих навичок. Зокрема, подано технологічну карту інтерактивного уроку, охарактеризовано різноманітні форми, методи і прийоми роботи, а також обгрунтовано переваги інтерактивного підходу до вивчення літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

17.


    Богосвятська, А. -М.
    Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний інструментарій -- особистість учителя -- особистісно-соціальна модель формування свідомості -- культура мови -- техніка мовлення -- художній твір -- технологічна карта уроку -- підручник зарубіжної літератури -- мультимедійні засоби навчання -- інноваційна технологія навчання -- педагогічні методи і прийоми -- закони психіки людини
Анотація: У статті докладно охарактеризовано педагогічний інструментарій - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів, якими повинен володіти педагог і які він використовує у процесі навчання. Зокрема, приділено особливу увагу інструментарію учителя зарубіжної літератури, його професійним якостям, особливостям методики проведення уроку, використанню сучасних методів та засобів навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Богосвятська, А. -М.
    Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти
   Зарубіжна література--Методика

Кл.слова (ненормовані):
"екологія уроку" -- екологізація навчання -- природовідповідність -- екологічне мислення -- екологічна освіта -- креативна взаємодія з природою -- робота з художнім твором -- етапи уроку -- створення навчального образону
Анотація: У статті розкрито зміст понять "екологія уроку", "екологізація навчання", "екологічне мислення". Визначено принципи екологічної освіти. Охарактеризовано кожен етап уроку згідно з психофізіологічним ходом сприйняття та засвоєння людиною нової інформації. Доведено, що пріоритетним на уроках світової літератури стає формування екологічної свідомості, творчого світогляду, учня, який розуміє і приймає генетичну єдність "Творець - Світ - Природа - Людина - Суспільство" з його духовними та історико-культурними цінностями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Богосвятська, А. -М.
    Арома-імідж уроку літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аромат -- запах дарів природи -- цілющі властивості речовин -- актуалізація нюхового органу чуття -- методи і прийоми -- запах у назвах творів -- аромати в художніх творах -- вправи для валеохвилинок
Анотація: У статті розкрито роль і значення ароматів (запахів) у житті людини, їхній психоемоційний вплив. Визначено основні шляхи методики використання ароматерапії на різних уроках та етапах уроку світової літератури. Додано інформацію про аромати в творах деяких зарубіжних письменників, а також вправи для валеохвилинок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Богосвятська, А. -М.
    Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 23-29. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Зарубіжна література--Методична робота

   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний досвід -- новаторство -- критерії оцінки педагогічного досвіду -- інноваційно-творча діяльність учителя -- усна форма -- практична форма -- друкована форма -- наочна форма -- майстер-клас -- критерії якості майстер-класу -- алгоритм проведення майстер-класу
Анотація: У статті розглянуто проблему поширення й узагальнення педагогічного досвіду як однієї з форм самореалізації та самовираження вчителя. Приділено увагу критеріям оцінки передового педагогічного досвіду - сукупності знань, умінь і навичок, набутих учителем у процесі навчально-виховної роботи. Охарактеризовано інноваційні форми поширення професійного досвіду (усна, практична, друкована та ін.)


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)