Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Богосвятська, А. -М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
22
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-22
>
1.
Богосвятська
, А. -М.
Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. -
№ 11
. - С. 22-25. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74+83
Рубрики:
Зарубіжна література--Зміст освіти--Методика
Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
типи мислення
--
цілісне мислення
--
двопівкульний тип мислення
--
голограма
--
мислеобраз
--
біоадекватна технологія (БАТ)
--
образон
--
приклади навчальних образонів
--
принципи ноосферної освіти
Анотація:
У статті розкрито сутність біоадекватного методу викладання як ідеї і як засобу, призначеного для вчителя, що не терпить одноманітності, прагне розкрити у собі та дітях внутрішній потенціал, створити на уроках атмосферу радості та задоволення. Обгрунтовано необхідність психологічного підгрунтя біоадекватної практики, у т. ч. ознайомлено з типами мислення, поняттям ноосфери, біоритмами людини. Охарактеризовано етапи релаксації, природного сприйняття інформації, мету та результати застосування біоадекватної технології (БАТ). Визначено також основні принципи ноосферної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
2.
Богосвятська
, А. -М.
Уроки-майстерні: технологія і практика [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. -
№ 11
. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання--Нестандартні уроки
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерня
--
принципи та правила проведення
--
організація діяльності
--
технологія
--
етапи
--
індуктор
--
самоконструкція
--
соціалізація
--
афішування
--
рефлексія
--
типологія майстерень
Анотація:
Мета статті - на підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізувати педагогічний досвід використання у викладанні світової літератури творчих майстерень. Підкреслено, що така форма навчання створює умови для сходження кожного учасника до нового знання й нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. Розкрито мету, принципи та правила проведення майстерні, особливості організації учнів. Детально проаналізовано етапи проведення подібних занять, а також типологію майстерень за різними видами класифікації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
Богосвятська
, А. -М.
Використання ІКТ (інформаційно-комунікативних технологій) у процесі викладання світової літератури [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. -
№ 11
. - С. 8-15. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК
74+83
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні технології
--
медіадидактика
--
функції медіазасобів
--
ІКТ-компетентність учителя
--
класифікація засобів ІКТ
--
способи використання ІКТ
--
мультимедійний урок
--
переваги використання ІКТ
Анотація:
У статті викладено методику використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках світової літератури. Зокрема, розкрито поняття ІКТ і медіадидактики, компетентності вчителя, надано класифікацію засобів ІКТ та способів їх застосування на уроках. Розглянуто властивості мультимедійного уроку та зроблено висновки про переваги і недоліки використання ІКТ в освітній сфері.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
4.
Богосвятська
, А. -М.
Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. -
№ 11
. - С. 2-7. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя
--
візуальний імідж
--
внутрішній образ
--
середовищний імідж
--
модернізація
--
моральне старіння
--
ефективні технології
--
гуманізація освіти
--
принципи уроку світової літератури
Анотація:
Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
5.
Богосвятська
, А. -М.
Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А.-М.
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. -
№ 3
. - С. 39-40. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота
--
правила спілкування
--
приклади завдань
--
груповий проект
Анотація:
У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Богосвятська
, А. -М.
Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова [Текст] / А.-М.
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. -
№ 3
. - С. 33-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Зарубіжна література--Інтегрований урок
Кл.слова (ненормовані):
синергетика
--
вища інтегрованість індивідуальної свідомості
--
інтегрований урок (ІУ)
--
класифікація ІУ
--
технологія ІУ
--
міжпредметні зв'язки
--
види і форми ІУ
Анотація:
Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Богосвятська
, А. -М.
Сучасні типи уроків світової літератури: пошук, натхнення, фантазія [Текст] / А.-М.
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. -
№ 3
. - С. 28-32. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Зарубіжна література--Урок
Зарубіжна література--Форми навчання
Кл.слова (ненормовані):
традиційні класифікації уроків
--
новаторські типи уроків
--
нестандартні уроки
--
рекомендації
Анотація:
У статті надано спробу класифікації новаторських типів уроків світової літератури, з указанням їх різновидів (жанрів). Подано також рекомендації щодо проведення нестандартних уроків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Богосвятська
, А. -М.
Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М.
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. -
№ 3
. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Педагогіка--Методологія
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
історія виникнення методу проектів
--
вибір теми
--
типологія освітніх проектів
--
етапи роботи
--
результати діяльності
--
захист проекту
--
критерії оцінювання
--
пам'ятки для учнів
Анотація:
Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Богосвятська
, А. -М.
Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури [Текст] / А.-М.
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. -
№ 3
. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мета та завдання технології
--
технологічна карта уроку
--
етапи
--
основні характеристики уроку
Анотація:
У статті охарактеризовано технологію зустрічних зусиль як активізацію спрямованих емоційних, інтелектуальних, вольових зусиль учасників навчання, що передбачає у підсумку високу результативність навчальної діяльністі. Окреслено мету та завдання технології, а також надано опис п'яти основних етапів уроку, побудованого згідно зі вказаною технологією.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Богосвятська
, А. -М.
Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури [Текст] / А.-М.
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. -
№ 3
. - С. 2-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
структура технології
--
проектно-діяльнісна технологія
--
педагогічна майстерня
--
розвиток критичного мислення
--
проблемне навчання
--
біоадекватна (ноосферна) технологія
--
технологія зустрічних зусиль
--
створення ситуації успіху
--
ейдотехніка
--
діалогова технологія
--
особистісно орієнтована технологія
--
інтерактивна технологія
--
комп'ютерні технології
--
здоров'язбережувальні освітні технології
Анотація:
Стаття має на меті: сформувати у педагогів уявлення про сучасні технології навчання як спосіб впливу вчителя на учнів та сукупність форм і методів навчання; розвивати творче ставлення вчителів до технології навчального процесу, заснованого на високій методичній культурі; коротко розкрити зміст основних педагогічних технологій, які можна використати на уроках світової літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Богосвятська
, А. -М.
Професійний статус учителя світової літератури [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Учитель
Кл.слова (ненормовані):
критерії професійного статусу
Дескриптори:
напрями діяльності учителя -- професійний портрет сучасного зарубіжника -- портфоліо -- духовно-моральна особистість
Анотація:
У статті висвітлено питання професійного статусу учителя світової літератури як становища його у суспільстві, що визначається результатом педагогічної діяльності. Охарактеризовано поняття, критерії професійного статусу, основні напрями діяльності вчителя. Подано розгорнутий професійний портрет сучасного вчителя світової літератури, зокрема в аспекті його майстерності, креативності, самоосвіти, духовного розвитку. Підкреслено необхідність безперервного підвищення кваліфікації вчителя-словесника з метою відповідності своєму професійному статусу, який повинен бути взірцем мудрості, чуйності, справедливості.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
12.
Богосвятська
, А. -М.
Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія
--
технологічна карта
--
триступенева модель
--
методи та прийоми
--
виклик
--
усвідомлення змісту
--
рефлексія
--
основні принципи технології
Анотація:
У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
13.
Богосвятська
, А. -М.
Формування системного і творчого мислення на уроках літератури [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 13-18. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
принципи методики
--
процесуальні риси творчої діяльності
--
творчий підхід
--
системний спосіб мислення
--
закони розвитку творчої уяви
--
фантазія
--
літературні здібності
--
творчі завдання
--
структурні компоненти творчого потенціалу учня
--
формування системи цінностей
--
творчі форми уроку
Анотація:
У статті узагальнено досвід дослідження проблеми творчої діяльності людини взагалі та творчості дитини. Висвітлено основні шляхи методики розвитку творчого мислення на уроках світової літератури, розглянуто різні типи творчих завдань і форм уроку, які сприяють самовираженню і саморозкриттю особистості та творчих здібностей кожного учня.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
14.
Богосвятська
, А. -М.
Нові тенденції вивчення біографії письменника [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 19-29. - Бібліогр.: 33 назви.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мета і завдання шкільного курсу вивчення біографії
--
принципи вивчення життєпису
--
неповторна особистість
--
духовна еволюція особистості
--
робота з портретом
--
спорт у житті письменників
--
інноваційні технології
--
жанри занять
--
творчі завдання та прийоми
--
творчі роботи
Анотація:
У статті подано спрообу узагальнення досвіду з вивчення біографії письменника на сучасному уроці світової літератури. Охарактеризовано мету й завдання шкільного вивчення біографії, вікові особливості учнів при сприйнятті біографічного матеріалу. Визначено основні методи вивчення особистості письменника як єдності характеру, життєвого досвіду, світогляду, таланту, ідейно-естетичної спрямованості. Зокрема, розглянуто такі прийоми, як робота з портретом, використання інноваційних технологій (модульні. ігрові, проектні, комп'ютерні, гіпертекстові та ін.). Охарактеризовано основні жанрові різновиди занять з вивчення біографії письменника, а також різноманітні творчі завдання, прийоми та оригінальні виховні заходи.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
15.
Богосвятська
, А. -М.
Особливості вивчення теоретико-літературних понять [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 30-36. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
теорія літератури
--
три групи понять
--
основні теоретико-літературні проблеми
--
принципи вивчення
--
інструмент літературознавчого аналізу
--
тема
--
проблема
--
ідея
--
концепція твору
--
робота над творами різних жанрів
--
методичні прийоми аналізу
Анотація:
У статті висвітлено основні напрями методики вивчення теоретико-літературних питань на уроках свтової літератури. Розглянуто питання: що саме, з якою метою та яким чином вивчати матеріал з теорії літератури. Приділено увагу основним теоретико-літературним проблемам, принципам, методам і прийомам навчання, зокрема у роботі над творами різних жанрів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
16.
Богосвятська
, А. -М.
Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 37-41. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
моделі навчання
--
мета та завдання інтерактивного навчання
--
основні методи і прийоми
--
переваги інтерактивного навчання
Анотація:
У статті розглянуто інтерактивну технологію навчання та її застосування на уроках світової літератури. Висвітлено мету й завдання інтерактивного навчання як сукупності найбільш оптимальних форм роботи, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку критичного мислення, мовленнєвих навичок. Зокрема, подано технологічну карту інтерактивного уроку, охарактеризовано різноманітні форми, методи і прийоми роботи, а також обгрунтовано переваги інтерактивного підходу до вивчення літератури.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
17.
Богосвятська
, А. -М.
Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 2-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний інструментарій
--
особистість учителя
--
особистісно-соціальна модель формування свідомості
--
культура мови
--
техніка мовлення
--
художній твір
--
технологічна карта уроку
--
підручник зарубіжної літератури
--
мультимедійні засоби навчання
--
інноваційна технологія навчання
--
педагогічні методи і прийоми
--
закони психіки людини
Анотація:
У статті докладно охарактеризовано педагогічний інструментарій - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів, якими повинен володіти педагог і які він використовує у процесі навчання. Зокрема, приділено особливу увагу інструментарію учителя зарубіжної літератури, його професійним якостям, особливостям методики проведення уроку, використанню сучасних методів та засобів навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Богосвятська
, А. -М.
Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Зарубіжна література--Зміст освіти
Зарубіжна література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
"екологія уроку"
--
екологізація навчання
--
природовідповідність
--
екологічне мислення
--
екологічна освіта
--
креативна взаємодія з природою
--
робота з художнім твором
--
етапи уроку
--
створення навчального образону
Анотація:
У статті розкрито зміст понять "екологія уроку", "екологізація навчання", "екологічне мислення". Визначено принципи екологічної освіти. Охарактеризовано кожен етап уроку згідно з психофізіологічним ходом сприйняття та засвоєння людиною нової інформації. Доведено, що пріоритетним на уроках світової літератури стає формування екологічної свідомості, творчого світогляду, учня, який розуміє і приймає генетичну єдність "Творець - Світ - Природа - Людина - Суспільство" з його духовними та історико-культурними цінностями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Богосвятська
, А. -М.
Арома-імідж уроку літератури [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аромат
--
запах дарів природи
--
цілющі властивості речовин
--
актуалізація нюхового органу чуття
--
методи і прийоми
--
запах у назвах творів
--
аромати в художніх творах
--
вправи для валеохвилинок
Анотація:
У статті розкрито роль і значення ароматів (запахів) у житті людини, їхній психоемоційний вплив. Визначено основні шляхи методики використання ароматерапії на різних уроках та етапах уроку світової літератури. Додано інформацію про аромати в творах деяких зарубіжних письменників, а також вправи для валеохвилинок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Богосвятська
, А. -М.
Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя [Текст] / Анна-Марія
Богосвятська
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 23-29. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Педагогіка--Вчитель
Зарубіжна література--Методична робота
Зарубіжна література--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний досвід
--
новаторство
--
критерії оцінки педагогічного досвіду
--
інноваційно-творча діяльність учителя
--
усна форма
--
практична форма
--
друкована форма
--
наочна форма
--
майстер-клас
--
критерії якості майстер-класу
--
алгоритм проведення майстер-класу
Анотація:
У статті розглянуто проблему поширення й узагальнення педагогічного досвіду як однієї з форм самореалізації та самовираження вчителя. Приділено увагу критеріям оцінки передового педагогічного досвіду - сукупності знань, умінь і навичок, набутих учителем у процесі навчально-виховної роботи. Охарактеризовано інноваційні форми поширення професійного досвіду (усна, практична, друкована та ін.)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-22
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)