Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Скрипник, Тетяна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Скрипник
,
Тетяна
.
Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [Текст] /
Тетяна
Скрипник
> // Початкова школа. - 2014. -
№ 6
. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.3
Рубрики:
Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
Шкільний психолог--Психологічний супровід--Аутичні діти
Анотація:
В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з аутизмом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в навчальних закладах.
Знайти схожі
>
2.
Скрипник
,
Тетяна
.
Розлади аутичного спектра [Текст] /
Тетяна
Скрипник
> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. -
№ 3/4 (лют.)
. - С. 78-83
Рубрики:
Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
Психічні розлади--Аутизм
Знайти схожі
>
3.
Скрипник
,
Тетяна
.
Ресурси середовища для дітей з аутизмом [Текст] /
Тетяна
Скрипник
> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. -
№ 3/4 (лют.)
. - С. 84-97
Рубрики:
Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта
Психічні розлади--Аутизм
Знайти схожі
>
4.
Скрипник
,
Тетяна
Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] /
Тетяна
Скрипник
> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 10
. - С. 6-9
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта
Дитяча психологія--Аутизм
Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками
--
підготовка аутичних дітей до інклюзії
--
нормалізація психофізіологічного стану
--
основи соціально-емоційного інтелекту
--
види захисних реакцій аутистів
Анотація:
"Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Скрипник
,
Тетяна
Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти [Текст] /
Тетяна
Скрипник
> // Дошкільне виховання. - 2019. -
№ 7
. - С. 7-11
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
розвивальне середовище
--
аутизм
Анотація:
"Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)