Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Химера, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Химера
, Н. В.
Система уроків з вивчення твору П. Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу" [Текст] / Н. В.
Химера
, Л. А. Фартух> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. -
№ 12
. - С. 18-25. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу
ББК
74.268.3
Рубрики:
Світова література--Методика викладання
Письменники німецькі, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Фартух, Л. А.; Маар, Пауль (німецький дитячий письменник, драматург, перекладач ; 1937) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Химера
, Н. В.
Система уроків з вивчення твору П. Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу" [Текст] : [3 уроки] / Н. В.
Химера
, Л. А. Фартух> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. -
№ 10
. - С. 13-20. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Дитяча література--Маар Пауль (р.н. 1937)--Німеччина
Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
яскравість художнього світу
--
оптимістичний образ Суботика
--
реальне і фантастичне в творі
--
елементи фольклору
--
проблематика твору
Анотація:
Подано систему уроків, мета яких - ознайомити учнів з особистостю та творчістю німецького дитячого письменника П. Маара, розкрити оосбливості сюжету та яскравість художнього світу вказаного твору, розкрити образ Суботика, його віру в силу думки й фантазії, розвивати навички аналізу літературного твору, читацьку спостережливість, логічне мислення та уяву. Заняття мають сприяти виховуванню в школярів загальнолюдських цінностей, життєвого оптимізму, інтересу до сучасної дитячої літератури.
Дод.точки доступу:
Фартух, Л. А.; Маар, Пауль (німецький дитячий письменник, драматург, перекладач ; 1937) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Химера
, Н. В.
Організаційно-методичне забезпечення діяльності методиста [Текст] / Н. В.
Химера
> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.202.52
Рубрики:
Методична робота в школі--Методичні об’єднання
Анотація:
У системі методичної роботи універсальною і основною формою є методичне об’єднання вчителів-предметників. Це фахове об’єднання педагогів, які колективно опрацьовують актуальні проблеми, пов’язані з професійною діяльністю, та обмінюються досвідом. В статті йдеться про завдання районного(міського) методичного об’єднання, основні напрями роботи, планування роботи. В додатках подано посадову інструкцію методиста районного методичного кабінету.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Химера
, Н. В.
Роль медіаосвіти на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В.
Химера
> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 11
. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Світова література--Методика викладання
Медіаосвіта--Уроки світової літератури
Анотація:
В статті йдеться про медіаосвіту, її основні завдання. Розглядаються форми, прийоми і методи роботи з медіатекстами на уроках зарубіжної літератури залежно від психолого-вікових рівнів навчального сприйняття учнів. З огляду на такі рівні навчального сприйняття пропонуються літературні та зображувально-імітаційні завдання для молодших та старших підлітків.
Знайти схожі
>
5.
Химера
, Н. В.
Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В.
Химера
> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 12
. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інтерактивне навчання--Світова література
Анотація:
Автор статті знайомить з інтерактивними технологіями, сутністю інтерактивниго навчання.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)