Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Химера, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Химера, Н. В.
    Система уроків з вивчення твору П. Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу" [Текст] / Н. В. Химера, Л. А. Фартух // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 12. - С. 18-25. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Письменники німецькі, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Фартух, Л. А.; Маар, Пауль (німецький дитячий письменник, драматург, перекладач ; 1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Химера, Н. В.
    Система уроків з вивчення твору П. Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу" [Текст] : [3 уроки] / Н. В. Химера, Л. А. Фартух // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 10. - С. 13-20. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Дитяча література--Маар Пауль (р.н. 1937)--Німеччина
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
яскравість художнього світу -- оптимістичний образ Суботика -- реальне і фантастичне в творі -- елементи фольклору -- проблематика твору
Анотація: Подано систему уроків, мета яких - ознайомити учнів з особистостю та творчістю німецького дитячого письменника П. Маара, розкрити оосбливості сюжету та яскравість художнього світу вказаного твору, розкрити образ Суботика, його віру в силу думки й фантазії, розвивати навички аналізу літературного твору, читацьку спостережливість, логічне мислення та уяву. Заняття мають сприяти виховуванню в школярів загальнолюдських цінностей, життєвого оптимізму, інтересу до сучасної дитячої літератури.


Дод.точки доступу:
Фартух, Л. А.; Маар, Пауль (німецький дитячий письменник, драматург, перекладач ; 1937) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Химера, Н. В.
    Організаційно-методичне забезпечення діяльності методиста [Текст] / Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.52
Рубрики: Методична робота в школі--Методичні об’єднання
Анотація: У системі методичної роботи універсальною і основною формою є методичне об’єднання вчителів-предметників. Це фахове об’єднання педагогів, які колективно опрацьовують актуальні проблеми, пов’язані з професійною діяльністю, та обмінюються досвідом. В статті йдеться про завдання районного(міського) методичного об’єднання, основні напрями роботи, планування роботи. В додатках подано посадову інструкцію методиста районного методичного кабінету.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Химера, Н. В.
    Роль медіаосвіти на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Медіаосвіта--Уроки світової літератури

Анотація: В статті йдеться про медіаосвіту, її основні завдання. Розглядаються форми, прийоми і методи роботи з медіатекстами на уроках зарубіжної літератури залежно від психолого-вікових рівнів навчального сприйняття учнів. З огляду на такі рівні навчального сприйняття пропонуються літературні та зображувально-імітаційні завдання для молодших та старших підлітків.


Знайти схожі

5.


    Химера, Н. В.
    Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтерактивне навчання--Світова література
Анотація: Автор статті знайомить з інтерактивними технологіями, сутністю інтерактивниго навчання.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)