Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хроменко, І. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Хроменко, І. А.
    Організація індивідуального навчання школярів на уроках літератури. Як пристосувати учительські методики до індивідуально-психологічних особливостей школярів [Текст] / І. А. Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 9
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Навчання--Індивідуальне



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Хроменко, І. А.
    Корифеї давньогрецької трагедії: Есхіл і Софокл : [урок] [Текст] / І. А. Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 21-22
ББК 83
Рубрики: Література антична--Давньогрецька--Есхіл (525-456 рр. до н.е.)
   Література антична--Давньогрецька--Софокл (496-406 рр. до н.е.)

   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
давньогрецький театр -- "Прометей закутий" Есхіла -- "Антігона" Софокла -- внутрішній світ людини -- гуманістичні почуття
Анотація: Подано розробку уроку за темою: "Давньогрецький театр - "школа виховання". (Оспівування людини та її внутрішнього світу в давньогрецьких трагедіях "Прометей закутий" Есхіла та "Антігона" Софокла)". Мета заняття - формувати знання учнів про виховне значення давньогрецького театру, розвивати вміння аналізувати драматичний твір, а також виховувати гуманізм, повагу до культурної спадщини людства.


Дод.точки доступу:
Есхіл (давньогрецький трагік, драматург ; 525-456 рр. до н.е.) \про нього\; Софокл (давньогрецький трагік, драматург, поет ; 496-406 рр. до н.е.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Хроменко, І. А.
    Два уроки з вивчення лірики давньогрецьких поетів Тіртея, Архілоха, Анакреонта, Сапфо [Текст] / І. А. Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 11-14
ББК 83
Рубрики: Література антична--Давньогрецька--Поезія
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
декламаційна лірика Тіртея та Архілоха -- пісенна лірика Анакреонта та Сапфо -- виразне читання
Анотація: Подано конспекти уроків, які мають на меті ознайомити учнів із особливостями лірики видатних давньогрецьких поетів, розвивати навички виразного читання поезій, творчу уяву, а також виховувати патріотичні та громадянські почуття, повагу до внутрішнього світу людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Хроменко, І. А.
    "Сонце російської поезії" : життєвий і творчий шлях Олександра Пушкіна : [урок] [Текст] / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 5. - С. 2-
ББК 74.268.3 + 83.3
Рубрики: Російська література--Пушкін Олександр Сергійович (1799-1837 рр.)
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
урок-виставка -- Пушкін О. С. -- повідомлення учнів
Анотація: Запропоновано розробку уроку зі світової літератури, мета якого - формувати знання учнів про життя і творчість видатного російського поета О. С. Пушкіна, розвивати навички роботи з критичною літературою, удосконалювати виразне читання і зв'язне мовлення школярів, а також виховувати естетичні почуття.


Дод.точки доступу:
Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Хроменко, І. А.
    Лицарство очима Вальтера Скотта [Текст] : система уроків з вивчення роману "Айвенго" : [7 уроків] / І. А. Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6. - С. 24-37. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.39
Рубрики: Англійська література--Скотт Вальтер (1771-1832 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
жанр історичного роману -- історія середньовічної Англії -- романтика пригод -- проблема національної свідомості -- образ Седріка Сакса -- шляхетний лицар Вілфред Айвенго -- закони щляхетного лицарства -- герої народних балад в романі В. Скотта -- образи Ровени і Ребеки
Анотація: Розроблено систему уроків, мета яких полягає в наступному: ознайомити учнів з біографією та творчістю "батька" історичного роману, англійського письменника Вальтера Скотта; вчити учнів визначати головну тему твору (зображення боротьби англосаксів з норманнами в ХІІ ст.); сприяти розумінню учнями основної проблеми твору - проблеми національної самосвідомості і боротьби за національну незалежність; ознайомити з особливостями моралі лицарства. Заняття має на меті також формувати вміння школярів аналізувати художній твір та художній образ, давати порівняльну характеристику героїв і творів, розвивати навички критичного мислення, розкрити зв'язок роману з фольклором. Урок має сприяти вихованню в школярів патріотизму та національної самосвідомості, пошани до духовної краси жінки, терпимості до іншої віри.


Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)